DNA:n mokkulan asennus onnistuu mutkitta Win7:aan, mutta kun käynnistää koneen uudelleen niin en saa IE:tä yhdistämään millekään sivulle. Kaikki muu näyttää, että yhteys on auki, mutta surffailu ei onnistu. Tilanteen korjaamiseen ei auta edes uudelleen asennus, vaan on mentävä palautuspisteeseen ennen mokkulan asennusta ja asennettava uudelleen, kunnes tulee uudelleen käynnistys. Mainittakoon, että myös langallinen laajakaista ei ala toimia ilman palutuspistettä. Osaakohan kukaan kertoa, missä ongelma?
DNA mokkula ja IE
12
372
Vastaukset
- asrtqertb
Asenna Win 7 uudestaan, olet jotain sössinyt jossain vaiheessa ja siitä varmaan johtuu ongelmat.
Päivän homma päivityksineen ;) - häh?
kai sä hoksaat käynnistää dna:n yhteysohjelman ja yhdistää verkkoon? mokkulalla yhteys ei tule automaattisesti,
- aloittaja...
Kyllä käynnistin, ja yhteys on päällä, mutta IE ei toimi.
- Eroa on...
Asennat Ubuntun niin menee 30 minuuttia.
- sdf47+
Ei ole yhteyttä vaikka niin luuletkin.
- kerro ihmeessä
Mikähän DNA:n kauppaamista mokkuloista mahtaa olla kyseessä?
Niitä on kuitenkin MONTA erilaista.- Aloittaja...
Huawei E367.
- huuhaivei
Aloittaja... kirjoitti:
Huawei E367.
Soneran ohjeet (pätevät muillekkin operaattoreille)
http://www5.sonera.fi/ohjeet/Huawei_E367
- DNS
Mokkula ei löydä DNS-osoitetta. Laita DNS-osoite manuaalisesti vaikka verkkoyhteyksien hallinnan kautta.
DNA asetukset
puhelinnumero (access number): *99#
yhteysosoite (APN) : internet
käyttäjänimi: dna
salasana: internet
ensisijainen DNS: 217.078.192.078
toissijainen DNS: 217.078.192.022
http://www.mobiililaajakaista.com/operaattoriasetukset/ - ===
DNA, mutta Vista, ja Nokian mokkula.
Toissapäivänä kamppalin juuri saman asian kanssa puoli päivää hiki päässä tuttavan koneessa. Nettiyhteys päällä, Skype netissä, mutta ainoalla selaimella Explorerilla ei päässyt mihinkään.
Vista itse aina sammutti Explorerin, ja ohjeiden mukainen tietosuojakäytäntöjen muuttaminen ei vaikuttanut mitään.
Tein järjestelmänpalautuksen minäkin, ja alkoi pelaamaan.
Syy jäi mysteerioksi. - aloittaja...
Tässä tapauksessa mokkula ja IE toimii siis hyvin niin kauan kuin kone joudutaan käynnistämään uudelleen. Sen jälkeen IE ei saa yhteyttä intenetin sivuille, vaikka yhteys on päällä. Edes MobilePartnerin poistaminen ja uudelleen asennus ei palauta tilannetta; ainoastaan palautuspiste ennen ensimäistä mokkulaasennusta palauttaa tilanteen toimivaksi. Mutta asennuksen jälkeen kaikki on taas, kuten edellä kerroin.
- huliwili
Olen kerran todennut kylläkin Huawie 169:llä että ainoa kunnon poisto toimii sen omalla poisto-ohjelmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072