Onko muuala kuin Puumalassa vaimojaan pettäviä?
Partureitten ym, kanssa?
Pettureita Puumalassa
13
628
Vastaukset
- arvaa kuka ?
on on
70 ja 80 luvuilla kun olin kapakoissa duunissa sulkava-puumala-juva akselissa näin KAIKEN- Kerskakuluttaja
Entä taksisssa, mitä siellä nyt näkee???
- Ei ole.
Vain Puumalasta löytyy ...
- Voi harmi
Puumalan kuuluisa viljelijä petos saralla kunnostautunut,aina loikkinut vieraissa ja sitä tekee nykyisenkin selän takana.Harmi vaan että vaimo siihen uskoo ja luottaa vaikka kaikki asioista kertovat. No,kai sillä joskus silmät aukee.Mutta ei ole varmaan helppo erota kun pien tilallisen akka on.
- Ketäketä
Ketä tarkoitat viljeliällä? ;)
- Kaikki Puumalan puol
Kukahan parturi on??
- ukoton just
Kaikki Puumalan puol kirjoitti:
Kukahan parturi on??
puu-ma-mam, just tämän vyúoksi olen ukoton ja otan toisten ukkoja
- tykitystä
ukoton just kirjoitti:
puu-ma-mam, just tämän vyúoksi olen ukoton ja otan toisten ukkoja
Hyvä, siellä on hyviä puuma-naisia!!!
- Mahtavaa
Eiköhän ole se mansikan ja perunan viljelijä,kait kaikki tietää. Sillä on muuten jalan sisä puolella arpi,jonka saanut lapsuudessa kun kolaroi polku pyörällä. Joten nimeltään H........
- haitarista
ettei vaan ois sulkavalla töis oleva opettaja
- vieraissa vieras
kateeliset kirjoittelee?
Yksi pamputtelee ketä tahtoo ja muut kateellisina seuraa vierestä raapien alakertaansa.
aika huolimattomia on maalaistytöt yleensäkin verrattuna suurempiin kaupunkeihin. siellä naiset on semmosia mäkättäjiä ja pinnallisia ylpeilijöitä (ei ihan kaikki)
Jos sinkkumies etsii seuraa niin ainakin puolet paremmin natsaa maalaispitäjän kuppilassa kuin suuremmasa kaupungissa. Näin se vaan on, tiedän...- Puumatar
Mitähän siellä Puumalan kuppiloissa voi katsella, turaukkoja ja kaljamimmejä? Niiltäks haluat? Pettäjät sentään laittavat itsensä ja hiuksensa! Kampaamoissa ja ....
- Lesken syli
Puumatar kirjoitti:
Mitähän siellä Puumalan kuppiloissa voi katsella, turaukkoja ja kaljamimmejä? Niiltäks haluat? Pettäjät sentään laittavat itsensä ja hiuksensa! Kampaamoissa ja ....
Kampaamoissa... lesken syli se on lämpöinen, johan laulussakin sanottiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287