osaava ennustaja / noita / papitar?

luonnon armoilla

Mistä siis löytyisi oikeasti hommansa osaava ennustaja/noita? Joka siis osaisi ennustaa, mutta myös auttaa oikeasti jos apua taritsee? Sanomalehdet/internet on toki täynnä ennustajia, mutta tuskinpa nämä oikeasti asiansa osaavat ilmoittelevat itsestään puhelinluettelon keltaisilla sivuilla. Osaisiko joku suositella jotain tiettyä ennustajaa, tai olisiko täällä joku joka osaisi pienen loitsun väsätä/neuvoa miten loitsu tehdään?

7

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wanhanoita

Ensinnäkin, jos voisit kertoa, mitä varten tarvitset loitsua/ennustajaa yms.? Ja ennustajista sen verran: Älä ikinä ota niitä lehdistä tai netistä, jos numeron alku on 0700... Voin neuvoa loitsun tai etätehdä sen vaikka puolestasi, jos tahdot :))

• Wanhanoita

Älä luota tuohon

Varma näkijä SusannaNäkijöiden parhaimmistoa 0700-51 2466/myös ihmissuhdekriisitennustaja.info

-juttuun

• Wanhanoita

Äläkä muuhunkaan 0700... juttuun, vaikka kuinka olisi muka "näkijöiden parhaimmistoa"

• luonnon armoilla

Wanhanoita, miten saisin sinuun ihan henkilökohtaisesti yhteyden? En haluaisi täällä palstalla kertoa minkälaista apua tarvitsisin :)

• Wanhanoita

Hmm... En viitsisi jaella yhteystietojani täällä. Mutta kyllä keksin jotain :))

• luonnon armoilla

No kerro kun keksit :)
      Voisin itse luoda kyllä vaikka uuden sähköpostin muulla kuin omalla nimelläni jos vaikka sitä kautta sitten oltaisiin yhteydessä?

• Wanhanoita

Voitko mahdollisesti kertoa tarpeesi minulle IRC- Galleriassa. Majailen siellä nimellä Wanhanoita. :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe