Jos Kankaanpäähän muuttaa,mikä olisi paras asuinalue???
Mihin muuttaa
16
1543
Vastaukset
- pa
reima.
- parhaatalueet
1 justeeri
2 reima
3 myllymäki- kpää
Lemppu ja makkaramäki
- kpaankaattis
älä vaan lemppuu muuta sie ei asu ku juntit ja epärehelliset kauppiaat!!! kuljetaan vielä tänäkin vuonna hevosella ja pontikkapäis valehdellaan kuinka rikas ja mahtava on
- Mikä sopivin
Onko nämä maininut asuinalueet rauhallisia ja minkälaista porukkaa niissä asuu??
- reimarules
reima melkein rauhallisin tosin on justeerikin rauhallinen ja hieno paikka. myllymäessä asuu kiukkuisia mummoja jotka valittavat jos vetää vessän vartin yli kymmenen mutta itse megastavat viikonloppuisinkin seitsemältä aamulla. asuuhan näissä monenlaista porukkaa mutta kaikkien kanssa olen itse ja myös kaikki tuntemani tulleet toimaan. jos siis ei tule toimeen on syytä katsoa peiliin
myös niinisaloa voisin suositella vaikka keskustaan onkin vähän matkaa ovat vanhoissa puutaloissa sijaitsevat tilavat ja edulliset vuokra-asunnot aivan omaa luokkaansa :)
lempussa asuu tosiaankin vain mustalaiset,sillikauppiaat tai muutenvain yksinkertaiset ihmiset - -PH-
Johtuu haetko Kerrostalo,rivitalo vai omakotitaloa.
Millaiset vaatimukset paikalle on ja onko oltava keskustan kupeessa jne.
jos omakoti asumista haluaa ja jos sellaista on tarjolla, niin Vihteljärvi on kaunista
asuinaluetta, kuninkaanlähteen maisemat mukaan lukien. Lapsiperheellisille jolla on alaluokka ikäisiä laspia olis tarjolla kyläkoulukin joka taitaa tällä hetkellä olla yksi seutukunnan parhaimmassa kunnossa oleva koulu. Remontit tehty ja kunto hyvä. Keskustan koulut menee järjestään kaikki remonttiin tai on jo niiden alaisuudessa.
Keskustaan on matkaa paikasta riippuen siinä 8-10km paikkeilla. hyvät tieyhteydet.
Mutta paljon siitä että mitä haluaa ja mitkä on tarpeet.
Reimankallio on vanhaa kerrostalo aluetta (asuntoja on kyllä remontoitu) ja pienen matkan päässä keskustasta, Justeeri on ymmärtääkseni nykyisin varteen otettavaan asuinaluetta. On silläkin ollut vaiheensa kuten Reimankalliolla. Justeeri on keskustan kupeessa. Myllymäen nykytilanteesta en tiedä, mutta vanhaa kerrostalo aluetta myös. Itse olen lapsuuteni asunut Myllymäessä omakoti aluella ja silloin oli ihan hyvä paikka asuskella. Urheilukentat vieressä jne. keskustaan matkaa joku 2-3km. - Muuttovästäräkki
Jaa että mihin muuttaa?
No mielellään pois Kpäästä kannattais! - Hippulatvinkuu
1. Myllymäki
2. Keskusta (torin ympäristö)
3. Makkaramäki
Asuin 10 vuotta Kankaanpäässä kokeillen eri alueita ja totesin itse ydinkeskustan parhaimmaksi asuinalueeksi. Mutta jos ei ole kaupunkilastyyppinen ihminen, niin sitten ehdottomasti Myllymäkeä suosittelen. Siellä olo on kuin Täydellisten naisten asuinlähiössä. :)
Reimaa, vaikka se suhteellisen suosittu alue onkin, niin suosittelisin varomaan. Pikkuhiljaa peruskunnostuksia toki tehdään, mutta laatu ei kuitenkaan vastaa hintoja mielestäni.
Mutta nämä kaikki riippuu paljolti siitä, että etsitkö omakotitaloa, kerrostaloa vai rivaria ja oletko enemmän kaupunkilainen vaiko maalainen. :) - jopjopjopjopjop
Aloittaja lienee trolli. Miksi ihmeessä kukaan muuttaisi Kankaanpäähän?
- aasialainenki
vatajankoski, lemppu..
- Reino Reikäleipä
Niinisaloon tiätty
- Ei kotiudu
Kokeilin aikoinaan tulla Kankaanpääläiseksi mutta kolmattakymmentä vuotta ei vielä siihen ollut riittävä aika.
- Somero1
Reima myllymäki
- Somero1
Kankaanpää ihan hyvä paikka rauhallinen ja viihtyisä asuu mukavia ihmisiä juttelevat eivät ole ujoja täällä asuu reiluja suomen miehiä ja naisia ei turhia lörpöttelijöija eikä liipareita niitä ei täällä tarvita pysyköön turun mailla ....täällä vieraskin tunteen olonsa tervetulleeksi ..tämä on kankaanpää tervetuloa .welcom.
- Aabeli
Ehdottomasti Jämintien asuntola eli vanha sairaala, edullinen ja keskellä kylää, Myllymäes Kynäksenkatu ja Soikankatu ihan okei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512254Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖25988Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54853Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749