Asuin Tukholmassa vuosina 1981-1983 ja kuuluin tuolloin mietiskelyjärjestöön joka uskoi edellisiin elämiin. Mietiskelykeskus sijaitsi Odenplanin aseman läheisyydessä ja Krister Pettersson istui usein Odenplanin aseman puistossa kaveriensa kanssa tuolloin. Sain tuolloin tietää että Krister Pettersson oli elänyt aikaisemmassa elmässään Ruotsin kuningas Kustaa Aadolf II:na. Sain tietää tuolloin myös että Lisbeth Palme eli aikaisemassa elmässään Kustaa Aadolfin puolisona Maria Eleonorana. Tuolloin sain tietää myös että Olof Palme oli yksi niistä 5 sotapäälliköstä aikaisemmassa elämässään joiden toimesta Kustaa Aadolf II surmattiin Lutzenin taistelussa 1632. Krister Pettersson muisti ja tiesi myös nuo samat asiat ja hän oli tuolloin 1600-luvulla eläessään Kustaa Aadolf II:na hyvin rakstunut Maria Eleonoraan eli Lisbeth Palmeen. Krister Pettersson oli hyvin mustasukkainen Olof Palmelle Olof Palmen vietyä hänen aikaisemman elämän rakastetunsa ja halusi myös kostaa kuolemansa Lutzenin taistelussa 1632 Olof Palmelle. Krister Pettersonin motiivi Olof Palmen murhaan periytyykin siksi tuolta 1600-luvun ajalta.
Krister Pettersson
6
154
Vastaukset
- Valkovillapaita.
Ja sinun papereissa lukee...mikä diagnoosi. Suljetulla vai avohoidossa?
- Näkijä1
Oletko vihoissasi minulle koska kerron totuuden vai miksi? Totuus ei ole aina niin yksinkertainen kuin kuvitellaan. Mitään muuta totuutta ei ole Krister Petterssonin tapauksessa kuin kirjoittamani.
- avohoidossa...
saa olla jos ei ole itselle tai toisille vaaarallinen.Veikkaan siis: avohoidossa
- Näkijä1
Arvasitte kummatkin väärin. En ole avo enkä suljetulla vaan olen vain henkilö joka tietää paljon aikaisemmista elämistä.
- Sukututkija.
Näkijä1 kirjoitti:
Arvasitte kummatkin väärin. En ole avo enkä suljetulla vaan olen vain henkilö joka tietää paljon aikaisemmista elämistä.
Okei, jos tiedät.
Minä vuonna, millä vuosisadalla isomummini kusaisi housuihinsa?
- Liukkaat
kelit Petterssonin kohtalona. Sairaalan edessä.
Oli tunnustanut, kun luuli tapauksen vanheenneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483