Konttisen sivuilla TomTom- kameratolppapäivityksiä. Samalla ilmoittaa lopettavansa kannan ylläpidon. Harmi, oli sen verran hyvä. Kuka jatkaisi ??
Konttisella viimeiset
7
283
Vastaukset
- takkari
on jo olemassa, muihinkin merkkeihin;
http://navitieto.fi/lataa.php?cat=50
ynnä muuta
http://www.abico.liitin.net/TomTom/links.html - Marko Konttinen
Aikansa kutakin, liki kahdeksan vuotta tuli tuota kantaa ylläpidettyä.
Vuosien aikana käyttäjämäärät ovat tasaisesti vähentyneet huippuvuosien yli 20000 kuukausittaisesta käyttäjästä nykyiseen noin 5000 kuukausittaiseen käyttäjään. Kannan tarve siis tuntuu vähentyneen.
Suurin syy lopettamiseen oli kuitenkin siinä, että olen itse siirtynyt käyttämään sellaista navigointiratkaisua, joka ei omaa kantaani tue -- ei siis ollut suuren suurta motivaatiota jatkaa.
Jos joku tuntee suurta poltetta jatkaa ylläpitoa, voi ottaa yhteyttä minuun sivuston ylläpito-osoitteeseen mk [email protected]. Kustannuksia ylläpidosta ei aiheudu, jos vain tuo osoite saadaan siirrettyä toiselle omistajalle ilman kommervenkkejä.
Kiitos kaikille käyttäjille ja erityisesti kannan ylläpitoon osallistuneille!- 29,90
Kiitos näistä vuosista, jos nyt satut olemaan oikea Marko konttinen.
Harmi, että palvelu loppui. Ymmärrän, että motivaatiosi loppui, kun kerroit syyn. Kiitos hyvästä palvelusta ja hyvää jatkoa!
- Sieniä sateella
Tarve on tällä hetkellä vähentynyt, koska uusia tolppia ei ole montaa tullut viime kesän jälkeen.
Aika näyttää miten määrärahoja heruu jatkossa, tosin tutkimustulosten mukaanhan näiden pömpeleiden ihmevaikutus on pienenemässä, joten voi olla että pahin kasvukausikin on jo mennyt. - takkari
Eiköhän tosiaan enimmät tolpat ole jo laitettu, joten tästä eteenpäin lisätolpat ole enää kuin pientä säätämistä. Riippuu myös ELYjen rahoituksesta (asentaa tolppia) ja poliisien resursseista (tutkia tolppakuvia)! Useimmilla alkaa jo olla navigaattorit, joten niiden kohdilla osataan hidastella.
- tuli järkiin
Konttinen osti Garminin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779