Beyblade faneja?

*Melina90*

Moi..onko täällä kovia beyblade faneja?
Minä olen itse kovan luokan sellainen.
Suosikkihahmoni on Kai. =P
Se on paaaras! =)
Katsooko täällä muut tytöt beybladea?
Se on kyllä maailman paras ohjelma! =)

32

2219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaan

      plah.vähän kuiva pokemon nro 1278512-tyylinen sarja.ei kiinnosta.

    • Taichi

      En nyt ehkä "kovan luokan"...

      mutta mielelläni seuraan sitä kuitenkin. Eniten pidän Raystä, koska sen puku ja tukka on niin mielettömät :D

    • Edward Elric

      Sama kuin Pokemon mutta elukat on muuttunu hyrriksi.Pelkkää rahastusta,eikö maailmassa ole jo tarpeeksi roskaa?

      • Bella

        hmm... ehkäpä siin mielestä *pudistelee päätään*


    • .....

      Rofl!
      Ihan samanlainen paska kuin toi pokemon ja digimon pelkkää ajan hukkaa....>=D

    • Bella

      mii oon :D ja vieläpä tyttö :D
      juups kai on kawaiiii!! :D aivan IhQ :P
      empä nyt tiedä onko se aivan paras ohjelma mutta..

    • Melina

      Bella, en minäkään tiedä onko se paras
      ohjelma, sillä muumit on kaiken kunkku! =)
      Ja te jotka vaan haukutte; mä kysyin beyblade faneja, en morkkaajia!

      • Tama-chan

        MUUMIT!!!! PARAS OHJELMA??????????????

        Sori nyt vaan... mut sulla taitaa olla joku vauvojenohjelma -syndrooma.... muumit... kas kun ei teletapit... o.O'


      • sokeri
        Tama-chan kirjoitti:

        MUUMIT!!!! PARAS OHJELMA??????????????

        Sori nyt vaan... mut sulla taitaa olla joku vauvojenohjelma -syndrooma.... muumit... kas kun ei teletapit... o.O'

        No antaa toisten tykätä mistä tykkää. Itsekin pidän muumeista, mutta en sitten muista tämän keskusteluketjun mukana ilmenneistä sarjoista... Eivät ole hyökkäävät monsterit ja hyrrät minun juttuni


      • Bella

        x) miin kamun pikkuveli on iha hulluna muumeihin x) paitsi sit ku tulee mörkö nii kauhee huuto alkaa xP


    • Melina

      Muumit on paras lastenohjlema, ja
      minä katson mitä huvittaa!
      En ole mienkään erityisen Tv- riippuvainen,
      joten en tod. ole katsonut sieltä maailan joka
      ikistä sarjaa...katson nimittäin vain sellaisia
      mitkä minua kiinnostavat. Ja sellaisia alan
      katsoa, mitkä minua voisivat kiinnostaa. Useammat
      ihmiset taas katsovat joka ikisen sarjan
      läpi katsoen lehtiin sillä silmällä,
      että: "Oho, tuollainen sarja sieltä
      tulee, taidampa katsoa ihan vaan huvin vuoksi", ja se on säälittävää! Tämä ei nyt mitenkään liity aiheeseen, mutta kiltit ihmiset: Pyysin kaikkea muuta Beyblade morkkaaja tai sellaisten ohjelmien, joista minä pidän morkkaajia. Keksikää mieluummin vaikka oma aihe, jonak nimi on: Miten Melina voi olla noin sälittävä?
      Aivan sama minulle mitä teette!

    • Mira Morgan

      Moi! Beyblade on hyvä ohjelma ja tykkään seurata sitä aina. Vaikka se onkin samantyyppinen ohjelma kuin Pokemon ja Digimon, se ei todellakaan matki niitä. Olen pahoillani Melina, että tällä palstalla vierailee vain ns, anime faneja, jotka alkavat heti haukkua ihmisiä, jotka tykkäävät katsoa tämän tyyppisiä animeja, eivätkä välttämättä niitä jonnin joutavia lässyn lässy animeja, jotka saattavat keskittyä ihmissuhde draamoihin. Anime näyttää olevan sen verran uusi juttu Suomessa, että moni ei todellakaan tajua sen ideaa. Tarkoitan tällä sitä, että heistä animeen kuuluu vain yli k-15 animet ja kaikki muu on turhaa roskaa. Kukaan ei taida tajuta, että animen voi jakaa moneen eri kategoriaan, josta poimitaan tyyppejä, joita itse jaksaa katsella, niin kuin tehdään kaikkien telkkari ohjelmien kanssa! Heti kun sanot että Beyblade tai Pokemon on paras, niin eiköhän siitä synny täällä hirveä tappelu, jossa teinit luulevat tietävänsä taas kaiken. Beyblade ja ym monsteri sarjat ovat ainakin minusta hyviä suurena Pokemon fanina, mutta ei niitä kannata katsoa jos ei pääse sarjaan sisälle. Ne on suunnattu ehkä nuoremmille, mutta minä saan niistä paljon enemmän irti (ja niin varmaan sinäkin Melina) kuin pelkästään sen että hirviöt taistelevat. Ja on ilo myöntää, että olen tyttö joka pitää tämän tyylisistä ohjelmista täysillä, mutta tämänkin tyylisissä ohjelmissa osaan erottaa jyvät akanoista! Jos et oikeasti pidä Beybladesta tai muista näistä, niin antaako se suurta tyydytystä haukkua näitä ohjelmia? Olisi kerrankin ilo nähdä jos joku kerrankin sanoisi vihaavansa "taikasotureita" (tässä yksi, mutta pidän sen omana mielipiteenäni, ne saavat tykätä jos tykkäävät) tai vaikka Inuyashaa. Minusta kellään ei ole ollut rohkeutta alkaa arvostelemaan näitä "suosittuja" sarjoja... Olisi kiva nähdä jos olen väärässä!

      Mutta Melina, pidä täysillä Beybladesta! Maailma tarvitsee meitä bleidareita!

      ps; Kai on ihan ykkönen!!

      • määä

        minäkin olen pahoillani nuista haukkujista.mutta nyt sä itsekin alat haukkua kaikkia muita animeja ihan kostoksi,vähän lapsellista sekin..ja pokemon/beyblade ei oo niin suosittu just siksi,että juonessa ei ole kamalasti kehumista(anteeksi!mutta sehän on noiden kaikkien tuon genren animeiden idis:kerätään jotain siistiä ja yritetään päästä maailmanmestariksi!jotkut haluaa vaan vähän enemmän irti juonesta)
        voi,kyllä ne arvostelee taikasotureita ja inu-yashaa jotka ei tykkää!mut moni tykkääkin,siks nuo animet saa jäädä rauhaan..


      • Mira Morgan
        määä kirjoitti:

        minäkin olen pahoillani nuista haukkujista.mutta nyt sä itsekin alat haukkua kaikkia muita animeja ihan kostoksi,vähän lapsellista sekin..ja pokemon/beyblade ei oo niin suosittu just siksi,että juonessa ei ole kamalasti kehumista(anteeksi!mutta sehän on noiden kaikkien tuon genren animeiden idis:kerätään jotain siistiä ja yritetään päästä maailmanmestariksi!jotkut haluaa vaan vähän enemmän irti juonesta)
        voi,kyllä ne arvostelee taikasotureita ja inu-yashaa jotka ei tykkää!mut moni tykkääkin,siks nuo animet saa jäädä rauhaan..

        Luin viestini uudestaan, mutta en kyllä huomannut mitään mainintaan mistään animen haukkumisesta, en todellakaan ole niin lapsellinen että alkaisin haukkumaan kostoksi takaisin, sen voin luvata. Jos olen sinusta tehnyt niin, voisitko ilmaista millä tavalla. mainitsin että vihaan Taikasotureita(ok, vihaan oli liian vahva sana, sanotaan etten vaan pidä siitä), mutta mistä lähtien se on luokiteltu haukkumiseksi. Osaan kyllä perustella kantani miksen todellakaan pidä siitä niin kuin muidenkin ohjelmien kohdalla. Tajuan ja hyväksyn kantasi mikset pidä Pokemonin kaltaisista ohjelmista ja kunnoitan sitä mutten pitänyt kohdasta jossa sanoit: "jotkut haluaa vaan vähän enemmän irti juonesta", se kuulosti vain hiukan loukkaavalta, tuli mieleen että minä vain pystyn tyytymään moiseen moskaan. Itselleni Pokemonin juoni ei ole vain tuota mitä kuvailit, mutta onhan sekin yksi tulkinta tapa. Ja olen ihan sitä mieltä että kaikki saavat sanoa mielipiteensä sarjojen kohdalla, mutta jotkut sanovat sen turhan loukkaavasti ja ihmettelen sitä kun kukaan ei ole minusta koskaan laittanut mitään kritiikkiä näitä "suosittuja" sarjoja kohtaan.


      • Tama-chan

        MINÄ VIHAAN TAIKASOTUREITA!!! koko sarja joutaisi heittää hevonkuuseen!!! sarjan piirrustus -tyyli on todella kämästä, ja olen sellainen henkilö, joka inhoaa pissaliisojen rakkausdraamoja!!!


    • Tixu

      En voi sanoa että olen "Kova" fani, mutta joka jakso tulee katsottua, myös digimon tuli katsottua joka keskiviikko-aamu...Olen tyttö!!! Ja olen itse käynyt kyseisestä asiasta väittelyä jo aiemmin, ja silloin tuli jo kaikkea asiaan kuulumatontakin mukaan... Ray on paras!!!

      • Bella

        njaa....no ray on toka miikun listalla ^^
        mistäköhä johtuu et suurin osa beyblade faneista
        tykkää eniten raysta..?


      • *Melina90*
        Bella kirjoitti:

        njaa....no ray on toka miikun listalla ^^
        mistäköhä johtuu et suurin osa beyblade faneista
        tykkää eniten raysta..?

        Kiitos kannustuksesta! Kai on paras!!!! XD Minkä ikäsisiä Bella ja sinä olette? Ja tuleeeko beyblade muuten koko kesän uusintana? Nyyh....
        ja tänään meen ostaa beyblade lehen...pitää
        vain teeskennellä että ostaa sen pikkuveljelle...
        ei nimittäin kauheesti tee mieli joutuu sen
        yhen kassatädin naurunkohteks...xD


      • Mira Morgan
        *Melina90* kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta! Kai on paras!!!! XD Minkä ikäsisiä Bella ja sinä olette? Ja tuleeeko beyblade muuten koko kesän uusintana? Nyyh....
        ja tänään meen ostaa beyblade lehen...pitää
        vain teeskennellä että ostaa sen pikkuveljelle...
        ei nimittäin kauheesti tee mieli joutuu sen
        yhen kassatädin naurunkohteks...xD

        Kiitos, mitäpä tuosta ^^
        Olen ylpeästi täyttänä tänä vuonna 18v ja on varmaan harvinaista nähdä sen ikäistä tyttöä monsteri fanina ^^ Mutta Kai on niiiiiin siisti


      • *Melina90*
        Mira Morgan kirjoitti:

        Kiitos, mitäpä tuosta ^^
        Olen ylpeästi täyttänä tänä vuonna 18v ja on varmaan harvinaista nähdä sen ikäistä tyttöä monsteri fanina ^^ Mutta Kai on niiiiiin siisti

        No hienoo, että löytyy joku tonkin ikäinen BB fani! XD Onko paikka nimeltä Loftis sinulle tuttu?
        Kyllä minuakin joskus hävettää ostaa BB-kortteja ja tänään kun ostan sen lehden akateemisesta, niin täytyy vain toivoa, ettei ketään meidän luokkalaista eksy paikalle...
        p.s Kai rules! *kuolaa*
        p.p.s Älä häpeä BB-faniuttasi! Ole ylpeä siitä! :)


    • Sketchy91

      ...ON PARAS! Odotan jo seuraavaa lehteä. Oon ostanu Dranzer F -hyrrän. Oon tyttö ja katson kaikkee mitä muut tytöt mun luokalla ei kato. Teen kaikki kirjaimellisesti hulluiksi puhumalla Hopeanuolesta, beybladesta, Digimonista ja Tähtiportista. Vain kaks kaveria enää kestää mua...siks ku ne itekki tykkää ainakin Hopeanuolesta ja Beybladesta.

      • *Melina90*

        Se on kyllä hyvä juttu, että
        on joku kamu, joka ymmärtää näitä
        "isoja tyttöjä" jotka tykkä
        BB:stä. Itselläniki on muutama kaveri,
        joista toisen kanssa aina kinaan siitä,
        kumpi on parempi: Kai vai Ray.
        xD Minusta Hopeanuoli on hyvä.
        Siitä minäkin jonkun verran "diggaan".


      • Sketchy91
        *Melina90* kirjoitti:

        Se on kyllä hyvä juttu, että
        on joku kamu, joka ymmärtää näitä
        "isoja tyttöjä" jotka tykkä
        BB:stä. Itselläniki on muutama kaveri,
        joista toisen kanssa aina kinaan siitä,
        kumpi on parempi: Kai vai Ray.
        xD Minusta Hopeanuoli on hyvä.
        Siitä minäkin jonkun verran "diggaan".

        me löydettiin niitten kavereitten kans googlesta semmonen beyblade testi. se on siinä sivulla 9 tai 10. Joku Siivettömät Online tai vastaava... Mä oon testin mukaan Kai ja toinen kaveri on Ray. Se toinen ei oo tehny sitä testiä vielä mut me tehdään se sit mun synttäreillä... Mun pikkusisko oli testissä pomo ja nyt se on pomo-fani.


    • sussu

      itekki oon beyblade fani =P

    • honey_ray

      beyblade on parasta mitä mä tiiän! ray on mun suosikki! mä oon tyttö 12wee ja oon himo fanittaja!

    • liwen

      Min' olen beybladen suurfani!! Ray ja julia ja Mathilda ja Max ovat lemppareitani koko sarjassa ja siinä on jonkilaista huumoria myös ^^ Olen tyttö..jotenka tykkään beybladesta koska siinä pistää jotkut ihmiset ymmärtämään että vaikka sarja olisi lapsille tarkoitettukin, niin voivathan aikuisetkkin katsoa niitä :P Beyblade on aika suosittu sitten tuolla Japanissa, ja niin kunon myös täällä kotipuolella..Täällä käpykylässä luulisi tekemistä riittävän, kun hyrrätkin on aina mukana :D:D

    • metang

      Beybladehan on hyvä sarja. Mulla on kyllä paljon lempihahmoja. Mahtaakohan beybladen kolmas tuotanto kausi G-Revolution tulla joksus neloselle? Siis..jos nelonen saa hankittua sen. Toivottavasti, ja mikä mahtaa olla paras jakso jonka olette nähneet? mulla ei ole kyllä mita kuin 1 kun Kiekkomestarit menivat tapamaan Majestic:n Robertia. Se oli aika hauska. "Näyttää pingviiniltä jolla on mursun viikset" *nauraa taustalla* xD

    • Hijuki

      Vaikka viestisi on tullut kauan sitten vastaan kummiskin. Minä olen Bey-fani. Jep. Ja tyttökin sellainen :D Lempihahmoni on Ray. On Kaikin ihan kiva. Juuri tällä hetkellä katson Beybladen toista kautta. Paras ohjelma 4-evar! :D

    • Kroenen

      Terska leijaa, Beyblade rocks. Varsinki G Revolution, se on niin mahtava verrattuna ekaan ja tokaan kauteen. Hurahdin silloin aluksi siihen oikein kunnolla, Beybladeja on laatikossa sängyn alla ainakin 30! Ja tässä vuosien varrella yhdestä olen muokannut lähes voittamattoman. Että näin, ei tartte hävetä. Tala rocks.

    • mä vaa

      onpas tyhmää! miks sit ekaa kautta ei näytetä tvstä??? mä bleidaan ite mutta en ekan tuatanko kauden bleideillä. mitä järkee oli tehä grevolution ja V force se ihan eka oli paras. mun lempi hahmot ekast oli 1.Tyson 2.Kai 3.Ray

    • Aze of Blaze

      Mä ja mun kamu katottiin sitä! SE OLI MAHTAVA!!!

    • asuna-san

      Yli 9 vuotta vanha aihe, mutta vastaanpa nyt silti kun tää oli nyt taas tuolla ensimmäisenä.

      Olin siis suuri pokemon fani pienempänä, mutta nykyään pidän näitä länsimaissa telkkarissa lastenohjelmina näytettäviä animeita lapsellisina. Siitä huolimatta kukin tuhlatkoon aikaansa miten ikinä haluavatkaan, mikä minä olen sitä arvostelemaan.

      Ihme kyllä, itse katson Hunter x Hunteria eikä se mielestäni ole yhtään lapsellinen, vaikka siitäkin saataisi varmaan loistava lastenohjelma jos se dubattaisi suomeksi. Voin jo kuvitella kuinka Hunter x Hunterista puhuttaisi alakouluissa, ja siitäkin tehtäisi näitä rahastusoheistuotteita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe