Olen meinaamassa ostaa tuollaista autoa ja pitäisi mennä kattomaan joku päivä liikkeeseen. Onko mitään mitä kannattaa tarkistaa autosta ennen kuin ostaa.
Lancer GTi -94
20
2192
Vastaukset
- ex. lanceristi
takakaarien ruosteet, vaihdelaatikko, venttiilien nakutus ja mahd. öljyvuodot kannattaa tarkistaa.
- Henkka
Auto oli niin hieno ja hyvässä kunnossa näytti olevan että olihan se pakko eilen tehä kaupat. :) Ruostetta en ole vielä ainakaan löytänyt mistään, jos ei lasketa jiotain ruuvin päitten ruostumisia, mutta nekin pitäisi suojata että ei lähtisi leviämään. Mitäs vaihdelaatikossa voi olla? Venttiilien nakutuksesta tai siis sen hydraulisen nostimen nakutuksesta olen kuullut jo ja kyllä tuo hieman nakuttaa mutta ei häiritsevästi. Myöskään öljynvuotoja en ole havainnut vielä ainakaan.
Toivon että auto on niin hyvässä kunnossa miltä se näyttääkin. - Ex-lanceristi
Henkka kirjoitti:
Auto oli niin hieno ja hyvässä kunnossa näytti olevan että olihan se pakko eilen tehä kaupat. :) Ruostetta en ole vielä ainakaan löytänyt mistään, jos ei lasketa jiotain ruuvin päitten ruostumisia, mutta nekin pitäisi suojata että ei lähtisi leviämään. Mitäs vaihdelaatikossa voi olla? Venttiilien nakutuksesta tai siis sen hydraulisen nostimen nakutuksesta olen kuullut jo ja kyllä tuo hieman nakuttaa mutta ei häiritsevästi. Myöskään öljynvuotoja en ole havainnut vielä ainakaan.
Toivon että auto on niin hyvässä kunnossa miltä se näyttääkin.Ykkös-kakkosvaihteen synkronointi ainakin omassa Lancerissa tökki, melkoista rutinaa välillä. Pakkia oli varsinkin talvella kylmänä välillä vaikea saada päälle.
- Evo
Tyylikkään näköinen auto tuo gti on, mutta jos meinaat tuning tarkoituksessa sellaisen ostaa niin voin sanoa että hyllystä ei löydy juuri mitään valmiita osia tuohon, pakoputkesta lähtien kaikki on tehtävä itse. Surullista mutta totta, tuning liikkeet kyllä toimittaa osia tusina-autoihin, mutta kun kyseessä on vähänkin erikoisempi auto niin sormi menee heiltä nopeasti suuhun.
Mutta itse autoon, tarkista käsijarrun toiminta.- Henkka
Kyllä Evo3 korisarjaa löytyy mitsubishiclubfinlandin kautta. Mutta auto tuli kyllä ostettua ja on se niin hieno jo melkein vakiona että taidan tyytyä joksikin aikaa tuohon ulkonäköön.
- Evo
Henkka kirjoitti:
Kyllä Evo3 korisarjaa löytyy mitsubishiclubfinlandin kautta. Mutta auto tuli kyllä ostettua ja on se niin hieno jo melkein vakiona että taidan tyytyä joksikin aikaa tuohon ulkonäköön.
Onneksi olkoon hienon auton oston johdosta!
- Henkka
Evo kirjoitti:
Onneksi olkoon hienon auton oston johdosta!
Kiitos paljon! Auto on kyllä aika hieno ja kaikinpuolin varmaankin aika kestävä.
- kiinnostaa
Paljon "kärsit" tuollasesta pelistä? Oliko hinnassa gti/ erikois lisää? Ei tarvii ihan just hintaa ilmottaa, mutta silleen sopivan tarkasti:)
- Henkka
No ei se nyt niin hirveesti maksanut jos vertaa siihen et se on gti ja tehoo löytyy. Myös kun autossa on kaikki sähköhärvelit ja häly. Kahdet renkaat tuli joissa kummassakin alut, kesärenkaissa lähes uudet kumit sekä alut. Musapuolta tuli myös, mp3 soitin ja erillissarja. Myös taka äänenvaimennin oli vaihdettu Remuksen pönttöön. Hintaa tuli 6500.
- t-sport
Henkka kirjoitti:
No ei se nyt niin hirveesti maksanut jos vertaa siihen et se on gti ja tehoo löytyy. Myös kun autossa on kaikki sähköhärvelit ja häly. Kahdet renkaat tuli joissa kummassakin alut, kesärenkaissa lähes uudet kumit sekä alut. Musapuolta tuli myös, mp3 soitin ja erillissarja. Myös taka äänenvaimennin oli vaihdettu Remuksen pönttöön. Hintaa tuli 6500.
Ostit hyvän pelin.Itelläki oli samanlainen 4 vuotta ja hyvin pelas.Se venttiilien naputus oli kyllä mullakin aluks riesana mut sain vaihdettua uudet kaupanpäällisiks silloin kun sen ostin.Mä en muuten suosittele sitä forte käsittelyä koska mulla sitä kokeiltiin avuks siihen nakutukseen mut se vaan pahensi asiaa ja sen jälkeen kone nakutti kuumanakin.
- Henkka
t-sport kirjoitti:
Ostit hyvän pelin.Itelläki oli samanlainen 4 vuotta ja hyvin pelas.Se venttiilien naputus oli kyllä mullakin aluks riesana mut sain vaihdettua uudet kaupanpäällisiks silloin kun sen ostin.Mä en muuten suosittele sitä forte käsittelyä koska mulla sitä kokeiltiin avuks siihen nakutukseen mut se vaan pahensi asiaa ja sen jälkeen kone nakutti kuumanakin.
Joo olen kuullut tosta forte huuhtelusta mutta mitä se tarkemmin meinaa? Yks tuttu sano että myös väärät öljyt saattaa vaikuttaa nakutukseen.
- T-sport
Henkka kirjoitti:
Joo olen kuullut tosta forte huuhtelusta mutta mitä se tarkemmin meinaa? Yks tuttu sano että myös väärät öljyt saattaa vaikuttaa nakutukseen.
Forte käsittelyssä vanhan öljyn sekaan kaadetaan tämä kyseinen litku ja koneen annetaan käydä ja sen jälkeen vaihdetaan uudet öljyt koneeseen.Tämän ihmeaineen pitäisi sitten puhdistaa ilmeisesti karstoja ja ohjurin kumeja.Itelläni tosin kävi sillain että alunperin kone nakutti vain kylmänä vähän aikaa mutta käsittelyn jälkeen kuulosti ku ois ajanu vanhal kunnon talbotilla.Eli itellä ainakin huonoja kokemuksia mut voihan se jollain vaik auttaakin...Muuten oli kyl hyvä peli ja ihan pirtsakkakin.Rupes vaa olemaan jo sen verran ajettu et vaihdoin sen.Mä käytin silloin shellin täys-synteettistä helixii..
- Henkka
T-sport kirjoitti:
Forte käsittelyssä vanhan öljyn sekaan kaadetaan tämä kyseinen litku ja koneen annetaan käydä ja sen jälkeen vaihdetaan uudet öljyt koneeseen.Tämän ihmeaineen pitäisi sitten puhdistaa ilmeisesti karstoja ja ohjurin kumeja.Itelläni tosin kävi sillain että alunperin kone nakutti vain kylmänä vähän aikaa mutta käsittelyn jälkeen kuulosti ku ois ajanu vanhal kunnon talbotilla.Eli itellä ainakin huonoja kokemuksia mut voihan se jollain vaik auttaakin...Muuten oli kyl hyvä peli ja ihan pirtsakkakin.Rupes vaa olemaan jo sen verran ajettu et vaihdoin sen.Mä käytin silloin shellin täys-synteettistä helixii..
Joo no en mä nyt varmaan ala sitä forte-huuhtelua tekemään, ainakaan heti. Tuntuu että käynnistettäessä se nakuttaa mutta kun antaa vähän aikaa käydä niin se poistuu mutta ei aina. Täytyy nyt seurailla.
- Gti
Henkka kirjoitti:
Joo no en mä nyt varmaan ala sitä forte-huuhtelua tekemään, ainakaan heti. Tuntuu että käynnistettäessä se nakuttaa mutta kun antaa vähän aikaa käydä niin se poistuu mutta ei aina. Täytyy nyt seurailla.
Kuinkas mureat soundit irtoaaa siitä remuksen takapöntöstä? Onks väliltä poistettu vaimenninta?
- mik
Gti kirjoitti:
Kuinkas mureat soundit irtoaaa siitä remuksen takapöntöstä? Onks väliltä poistettu vaimenninta?
Missäs noita gti:tä on myynnissä??Yrittäny etsiä juuri tuota uudempaa mallia mutta ei mistään löydy..onko tosiaan niin harvinainen suomessa??...Kun ei tunnu löytyvän kun pari 300tkm ajettua yksilöä :(-.
- Gti
mik kirjoitti:
Missäs noita gti:tä on myynnissä??Yrittäny etsiä juuri tuota uudempaa mallia mutta ei mistään löydy..onko tosiaan niin harvinainen suomessa??...Kun ei tunnu löytyvän kun pari 300tkm ajettua yksilöä :(-.
Mul olis tuommoinen otsikon mukainen auto, paljonkos tarjoaisit? punainen, talvi kesäalut,ajettu vajaa 150tkm...
- mik
Gti kirjoitti:
Mul olis tuommoinen otsikon mukainen auto, paljonkos tarjoaisit? punainen, talvi kesäalut,ajettu vajaa 150tkm...
Niin mutta onko kunnossa`?? Ja mitä pyydät siitä`?? Lähetäs tarkempaa infoa ja kuvia osoitteeseen: [email protected]
- Gti
mik kirjoitti:
Niin mutta onko kunnossa`?? Ja mitä pyydät siitä`?? Lähetäs tarkempaa infoa ja kuvia osoitteeseen: [email protected]
En myy pilkkahinnalla, koska diggaan itekin autostani, mutta jos joku tarjoaa hyvän hinnan niin miksen myisi. En siis ole kuitenkaan sen ärhäkkäämmin ole myymässä helmeäni :) mutta kuuntelen kyllä tarjoukset...heitä joku suuntaa-antava summa mitä mahdollisesti tarjoaisit? Auto on kunnossa,luonnollista kulumaa luonnollisesti on. Luonnollisesti :)
- Henkka
Gti kirjoitti:
Kyllähän siitä irtoaa sellaiset sopivan möreät äänet, ei liian möreät, mutta kyllähän siihen tietty vois laittaa viel möreempää mutta tuo nyt saa riittää kun tuli mukana. Ei oo muuta kun edessä yks pieni pönttö ja takana sit se Remuksen pönttö.
- mik
Gti kirjoitti:
En myy pilkkahinnalla, koska diggaan itekin autostani, mutta jos joku tarjoaa hyvän hinnan niin miksen myisi. En siis ole kuitenkaan sen ärhäkkäämmin ole myymässä helmeäni :) mutta kuuntelen kyllä tarjoukset...heitä joku suuntaa-antava summa mitä mahdollisesti tarjoaisit? Auto on kunnossa,luonnollista kulumaa luonnollisesti on. Luonnollisesti :)
No sanotaan näin äkkiseltään että 9000?? Paha antaa mitään kunnon hintaa kun ei ole nähnyt autoa..Jos on kuvia niin pistä mulle postiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781