natura med pharma toscana 14-17.5.2012

Italia odottaa

Lähdössä matkaan ja olisi kiva tutustua muihin matkaajiin.
Olen pirkanmaalta. Otapa yhteyttä nii katsellaan lisää

31

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savosta

      Hei! Olen myös lähdössä samaan aikaan, vaikka vahvistusta ei ole vielä tullut, puhelimessa vaan sovittu.
      Varasin Lucca 2 illallista paketin, mutta esin. Firenzeen aioin tutustua omatoimisesti.

      • Pirlii

        On ihanaa että meette Toscanaan olin viime Vappuna siellä kyseisellä matkalla ja se ol todella hieno kokemus . Otin kolmen päivän retkipaketin ja se kannatti kyllä , Firensseen kyllä voi mennä omatoimisesti. Nyt kun katselen TV-stä " Linnan Tähdet ohjelmaa.siinä kuljetaan juuri samoissa maisemissa kuin mekin Vapunpäivää vietettiin. Kaikki ihanat muistot palasi mieleen...ja Vappu illallinen Paavin kesäasunnossa (satoja vuosia sitten rakennettu) se oli upeeta.Nauttikaa kaikesta....


    • italia odottaa

      Moi! Ihan sama täällä sapuskaa ja Lucca. Muille retkille ei ole aikomus osallistua mut tosiaan omin päin seikkailua kylläkin olisi kiva juttu. Ei viä mitään suunnitelmia. Paljon varmaan olis nähtävää vaan aika rajallinen

      • kaarina

        Hei! Minäkin odottelen jo lippuja samalle lennolle. Mietin vielä, saisko retkillä enemmän irti kohteista lyhyessä ajassa. Omatoiminen tutustuminen kyllä houkuttelee, jos olisi joku kokenut reissaaja porukassa. Se olis varmasti hauskempi vaihtoehto.


      • sinilii
        kaarina kirjoitti:

        Hei! Minäkin odottelen jo lippuja samalle lennolle. Mietin vielä, saisko retkillä enemmän irti kohteista lyhyessä ajassa. Omatoiminen tutustuminen kyllä houkuttelee, jos olisi joku kokenut reissaaja porukassa. Se olis varmasti hauskempi vaihtoehto.

        Yksi tuttuni on ollut matkalla ja käynyt kaikilla retkillä. Hänen mielestään hyvä vaihtoehto.
        Onkohan tampereelta lähtijöitä 14.5.


      • italia odottaa
        sinilii kirjoitti:

        Yksi tuttuni on ollut matkalla ja käynyt kaikilla retkillä. Hänen mielestään hyvä vaihtoehto.
        Onkohan tampereelta lähtijöitä 14.5.

        Täällä minä olisin lähdössä Tampereelta kyseisenä päivänä
        [email protected] naisimmeinen olen


      • italia odottaa
        italia odottaa kirjoitti:

        Täällä minä olisin lähdössä Tampereelta kyseisenä päivänä
        [email protected] naisimmeinen olen

        Toscanaan Tampereelta.
        Bussilla varmaan pääsee lentokentälle hyvään aikaan.
        Odotan jo kovasti päästä lähtemään täältä kolean sateisesta
        Suomesta, sataahan sitä kyllä muuallakin.


      • Savosta
        kaarina kirjoitti:

        Hei! Minäkin odottelen jo lippuja samalle lennolle. Mietin vielä, saisko retkillä enemmän irti kohteista lyhyessä ajassa. Omatoiminen tutustuminen kyllä houkuttelee, jos olisi joku kokenut reissaaja porukassa. Se olis varmasti hauskempi vaihtoehto.

        Hei!
        Olen lähdössä myös ja mielelläni liikkuisin omatoimisesti, varsinkin jos olisi kaveri.
        Olen tehnyt ystävättärieni kanssa joitakin omatoimimatkoja, italiaa en kyllä osaa mutta kai siellä englannilla pärjää.


      • omatoimiliikkuja
        Savosta kirjoitti:

        Hei!
        Olen lähdössä myös ja mielelläni liikkuisin omatoimisesti, varsinkin jos olisi kaveri.
        Olen tehnyt ystävättärieni kanssa joitakin omatoimimatkoja, italiaa en kyllä osaa mutta kai siellä englannilla pärjää.

        Heipä hei
        Minua kanssa kiinnostaa liikkua omatoimisesti.
        Otapa yhteyttä [email protected]
        pikaisiin kuulemisiin


      • vastine
        kaarina kirjoitti:

        Hei! Minäkin odottelen jo lippuja samalle lennolle. Mietin vielä, saisko retkillä enemmän irti kohteista lyhyessä ajassa. Omatoiminen tutustuminen kyllä houkuttelee, jos olisi joku kokenut reissaaja porukassa. Se olis varmasti hauskempi vaihtoehto.

        molemmat varmasti hyviä,itse kolmest ollut retkillä ja todella tyytyväinen,oppaisiin ja helppouteen,retkirahalle hyvät vastineet


    • italia odottaa

      moi. olin joku vuosi sitte natura medin matkal ja kaikki kulkemiset mentiin ominpäin ja hauskaa oli. sai itse valita tahdin ja kohteet. kuin syömisetkin. historiaa ja muuta tarinointia ei niin tullut, mutta näistä voi kaiketi itse lukea kukin kiinnostuksensa mukaan. mailailkaa etenkin pirkanmaalaiset, saa muukki
      vois tavata enne lähtöö [email protected]

    • Sinilii

      Hei!
      Olen tampereelta, eka kertaa lähdössä ko matkalle.
      Olisi tosiaan kiva tietää jotain muista matkaajista.
      Sinilii

      • ilalia odottaa

        Morjens
        otapa yhteyttä sähkärin kautta nii katellaa


      • sinilii
        ilalia odottaa kirjoitti:

        Morjens
        otapa yhteyttä sähkärin kautta nii katellaa

        Heippa!

        Saisinkos sähkäriosoitteen?


      • italia odottaa

    • farmari

      mitä matka sitten loppujen lopuksi maksoi, kun olitte ostaneet
      ne pakolliset tuotepaketit?
      Pystyykö joku rehellisesti vastaamaan ilman että vedetään pulttia
      nekkuun.
      Siis koko matkan kustannukset???

      • italia odottaa

        Farmari:>>Toscana kolome yötä Luca kaks illallista peräti 154€
        tietty jollaki hesaan.Siin kustannukset! ooks lähös


      • pihilisti

        En ole ostanut mitään tuotepakettia joten niitä kuluja minulla ei ole...
        Tietenkin kun matka on ilmainen vain se lentokenttävero oli kai 59€ se on pakollinen .
        Mutta jos ei halua retkille eikä halua syödä eikä liiku muuta kuin apostolin kyydillä niin eipä sitä rahaa mihinkään mene . Kaikkihan on itsestä kiinni mitä matkallta haluaa
        niin siitä ne kustannukset muodostuu.
        Mutta kyllähän se kotiolot voittaa,,,vaikka kyllähän se kotona olokin jotakin maksaa....


    • Toscanna

      Heips

      Olen kuullut "huhuh" että lentokoneesssa ei tarjoilla kuin kahvia, eli pitänee ottaa eväät mukaan. Oletteko kuulleet mitä/mikä retkipaketin hinta on?

      • jo matkustanut

        huh huh ottakaa ihmeessä eväät mukaan jos 4:ssä tunnissa kuolee nälkään muuten. on koneessa ollu voileipii myynnissä.


    • CIAO!
      Olen lähdössä myös Toscanaan 14.5 ja olen varannut 2 illalista yöretki Luccaan ??? Matkustan yksin ja olen ryhmässä D. Olisi kiva saada kontakteja muihin matkalle lähtijöihin, ettei tarvitsisi maksaa kuulemma HUIKEITA summia retkistä vaan voitaisiin mennä porukalla esim Firenzeen :)

      T. Helena Espoosta

      • Pirkko

        Pirkko Espoosta lähdössä myös 14.5. ja ajattelin ottaa osaa retkiin saadakseni mahd. kattavan otoksen Toscanasta. Mutta jos kiva porukka löytyy seikkailemaan omin päin niin kaikki käy !


      • italia odottaa

        Helana, olen myös yksin lähdössä Tampereelta
        enkä todellakaan aio maksaa muita retkiä Luccan lisäksi.
        Olen C ryhmässä, mutta sillä ei mitään merkitystä.
        Otapa yhteyttä [email protected]


      • italia odottaa
        Pirkko kirjoitti:

        Pirkko Espoosta lähdössä myös 14.5. ja ajattelin ottaa osaa retkiin saadakseni mahd. kattavan otoksen Toscanasta. Mutta jos kiva porukka löytyy seikkailemaan omin päin niin kaikki käy !

        Pirkko, sinulle muös. Tehdään oma seikkailu
        heitäpä pikaisesti postia
        [email protected]


      • Moonglow12
        Pirkko kirjoitti:

        Pirkko Espoosta lähdössä myös 14.5. ja ajattelin ottaa osaa retkiin saadakseni mahd. kattavan otoksen Toscanasta. Mutta jos kiva porukka löytyy seikkailemaan omin päin niin kaikki käy !

        HEI!
        Mistäpäin tulet jaetaanko taxi. Tulen Koukkuniemestä...Matinkylän hiekkarannan vierestä?
        T. Helena
        os : [email protected]


      • annajk75

        Moi!
        Olen lähdössä 14.5 Toscanaa ja olen myös varannut 2 illallista ja yöretken Luccaan.Olen ryhmässä A.

        T. Janna Kirkkonummelta


      • Moonglow2
        annajk75 kirjoitti:

        Moi!
        Olen lähdössä 14.5 Toscanaa ja olen myös varannut 2 illallista ja yöretken Luccaan.Olen ryhmässä A.

        T. Janna Kirkkonummelta

        HEippa!

        laittaisitko puh.nrosi mun emailiin [email protected]. Ollaan soiteltu Tampereelta tulevan kanssa ja ajateltiin tavata kentällä siinä 12 maissa ja istua alas ja suunnitella esim Firenzen retkeä. Soitellaan kentälle tultaessa...
        ILOISTA ÄITIENPÄIVÄÄ!
        Helena :)


    • HEI!
      Onko ketään täältä lähdössä Toscanaan ensi keväänä NatureMedin matkalle. Olen lähdössä jo toista kertaa, ja edellinen reissu viime toukokuulta oli aivan mahtava! Olisi kiva saada huonekaveri :)
      T. Helena Espoosta/ [email protected]

      • Toscanadreaming

        Minulle tuli ilmoitus matkasta ja toivottavasti saan pian ilmoittautumiskaavakkeen. Eli Toscanaan olen lähdössä ja todennäköisimmin yksin. Ajankohdista ei mitään tietoa eikä juuri muustakaan, mutta eiköhän asiat selviä tuonnempana. Voiko huonekaveruuteen jollain lailla vaikuttaa, paitsi maksamalla 110 e järjestäjälle?Tosin olen kuullut, että porukat on keskenään vaihdelleet huoneita paikanpäällä.
        Olen 49v moderni nainen ja reissussa on aina ollut hauskaa.Sitä toivon nytkin:)
        T.Satu


      • Toscanadreaming kirjoitti:

        Minulle tuli ilmoitus matkasta ja toivottavasti saan pian ilmoittautumiskaavakkeen. Eli Toscanaan olen lähdössä ja todennäköisimmin yksin. Ajankohdista ei mitään tietoa eikä juuri muustakaan, mutta eiköhän asiat selviä tuonnempana. Voiko huonekaveruuteen jollain lailla vaikuttaa, paitsi maksamalla 110 e järjestäjälle?Tosin olen kuullut, että porukat on keskenään vaihdelleet huoneita paikanpäällä.
        Olen 49v moderni nainen ja reissussa on aina ollut hauskaa.Sitä toivon nytkin:)
        T.Satu

        HEI SATU!

        Saisinko emailisi niin olisi helpompi sopia yksityiskohdista, kuten mikä ajankohta, otetaanko ret,kiä , huvittaisitko mennä esim Siennaan omin neuvoin jne....Ajattelin osta (N 99 e ) fiksatun päivämäärän toukokuulle ?
        T. Helena
        [email protected]


      • Toscanadreaming kirjoitti:

        Minulle tuli ilmoitus matkasta ja toivottavasti saan pian ilmoittautumiskaavakkeen. Eli Toscanaan olen lähdössä ja todennäköisimmin yksin. Ajankohdista ei mitään tietoa eikä juuri muustakaan, mutta eiköhän asiat selviä tuonnempana. Voiko huonekaveruuteen jollain lailla vaikuttaa, paitsi maksamalla 110 e järjestäjälle?Tosin olen kuullut, että porukat on keskenään vaihdelleet huoneita paikanpäällä.
        Olen 49v moderni nainen ja reissussa on aina ollut hauskaa.Sitä toivon nytkin:)
        T.Satu

        HEI!
        Oletko lähdössä nyt keväällä 2013 Toscanaan? Ostin lähdön 15.4 ja olen ryhmässä D ?
        ILOISTA KEVÄTTÄ :)
        T. Helena


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe