Nyt meni hermot niin, että oksat pois. Fujitsun läppäri alkoi temppuilla 6 kk jälkeen. Sammui kesken käytön eikä mennyt enää päälle. Kävi huollossa 3 kertaa, vikaa oli muka softassa ja sitten oli vaihdettu kerran emolevy ja myös muistia vaihdettu ja kolmannella kerralla jotain pölyä mukamas pyyhitty. Mitä pelleilyä. Koneella kesti aina ikuisuuden huollossa.
Noh, kun koneeni neljännen kerran hajosi samalla tavalla, sieltä sitten ilmoitettiin, että on rautapuolen vikaa ja todettiin, että saan uuden koneen (takuu siis oli edelleen voimassa). Uuden koneen saapuminen sekin sitten vei lopulta kuukauden, kun ei mallia ollut heti saatavilla. Nyt sieltä tuli 2 viikkoa sitten Lifebook AH531 tilalle ja on nyt jo sammunut 4 kertaa kesken käytön. Alkaa epäilyttää, että onko tääkin nyt sitten ihan susi, kun näyttää samalla tavalla temppuilevan kuin edellinen. Takuuta on huhtikuun loppuun jäljellä. Oiskohan mitään mahiksia saada rahoja takaisin, niin vois ostaa jonkun toisen merkkisen koneen. Aika pahasti meni luottamus Fujitsuun. Asiakaspalvelu ja huoltokin sen verran takkuavaa...
Ja opiskelijana tarvitsen konetta todella paljon koulujuttuihin. Vain kerran sain miniläppärin lainaan siksi aikaa, kun kone oli huollessa.
Pakko kai se on uskoa - Fujitsut on täyttä paskaa.
justjoo...
3
148
Vastaukset 3
- Djehuty
Meikäkin kypsyi mainitun merkkisiin rakkineisiin, jolloin olivat usein huollossa. Ostin sitten MSI-ja hyvin pelittää.
Ihan uteliaisuudesta: mikä malli alunperin oli kyseessä? Sääli, että Lifebookikaan ei pelitä kunnolla, Amiloista on vähän samanlaista kokemustakin.
Lifebookilla muuten näyttää olevan kahden vuoden takuu, joten aikaa on tapella sen kanssa. ; )
Vakavasti ottaen, kai sinun on korjautettava se uusikin kone ainakin kerran, ennen kuin voisit vedota kokonaan suteen tuotteeseen.- justjoo...
Fujitsu Lifebook AH530 oli siis alunperin mulla käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556