Voitan päivästä toiseen ja palstan kaverit kiusaavat minua sen takia ja tiedän etten voi voittaa joka päivä loppuelämääni ja sillon nämä korppikotkat käyvät sanallisesti kimppuuni vaikka todennäköisesti olen edelleen palstan paras pelaaja ja ehkä loppuelämäni sen palstan paras peluri koska muut on aikamoisia tunareita,mitä tehdä vaihtaa palstaa,alkaa pelaamaan vain yksin ilmoittamatta siitä muille(pidän julkisuudessa olosta) tai yrittää lopettaa koko pelaaminen mutta minulla ei ole muuta kuin pelit ja ala-arvoinen työ pikaruokaravintolassa,kertokaa joku mitä tehdä?
Miten voin lopettaa pelaaamisen koska olen liian hyvä!
henri 1986
1
509
Vastaukset
- huonoa esimerkkiä
Malli esimerkki mitä liika pelaaminen voi tehdä
http://www.youtube.com/watch?v=10MysAv4N4c&context=C3bef6dcADOEgsToPDskIkIobC1Jog73Gv2dD6nnGO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334