Voitan päivästä toiseen ja palstan kaverit kiusaavat minua sen takia ja tiedän etten voi voittaa joka päivä loppuelämääni ja sillon nämä korppikotkat käyvät sanallisesti kimppuuni vaikka todennäköisesti olen edelleen palstan paras pelaaja ja ehkä loppuelämäni sen palstan paras peluri koska muut on aikamoisia tunareita,mitä tehdä vaihtaa palstaa,alkaa pelaamaan vain yksin ilmoittamatta siitä muille(pidän julkisuudessa olosta) tai yrittää lopettaa koko pelaaminen mutta minulla ei ole muuta kuin pelit ja ala-arvoinen työ pikaruokaravintolassa,kertokaa joku mitä tehdä?
Miten voin lopettaa pelaaamisen koska olen liian hyvä!
henri 1986
1
510
Vastaukset
- huonoa esimerkkiä
Malli esimerkki mitä liika pelaaminen voi tehdä
http://www.youtube.com/watch?v=10MysAv4N4c&context=C3bef6dcADOEgsToPDskIkIobC1Jog73Gv2dD6nnGO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724148
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans763864Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572398Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?592234Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361945- 491839
- 991646
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551623- 501615
- 571473