Voitan päivästä toiseen ja palstan kaverit kiusaavat minua sen takia ja tiedän etten voi voittaa joka päivä loppuelämääni ja sillon nämä korppikotkat käyvät sanallisesti kimppuuni vaikka todennäköisesti olen edelleen palstan paras pelaaja ja ehkä loppuelämäni sen palstan paras peluri koska muut on aikamoisia tunareita,mitä tehdä vaihtaa palstaa,alkaa pelaamaan vain yksin ilmoittamatta siitä muille(pidän julkisuudessa olosta) tai yrittää lopettaa koko pelaaminen mutta minulla ei ole muuta kuin pelit ja ala-arvoinen työ pikaruokaravintolassa,kertokaa joku mitä tehdä?
Miten voin lopettaa pelaaamisen koska olen liian hyvä!
henri 1986
1
369
Vastaukset
- huonoa esimerkkiä
Malli esimerkki mitä liika pelaaminen voi tehdä
http://www.youtube.com/watch?v=10MysAv4N4c&context=C3bef6dcADOEgsToPDskIkIobC1Jog73Gv2dD6nnGO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124712- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1271158
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071150Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999