Koko noin 42, itse olen 173 cm pitkä. Hihat ovat "t-paita" -pituutta, en itse halunnut olkaimetonta. Kaula-aukko on kaunis, avoin hieman neliön mallinen. Mekko-osa A-mallinen, laskeutuu todella kauniisti, ei rypisty ja istuu hyvin, mekossa myös pieni laahus. Koristekaitale kiertää vartalo-osan heti rintojen alla. Yksinkertainen, mutta näyttävä puku!
Huntu on pitkä, laahuspituinen, juuri mekon laahuksen kanssa yhtäpitkiä.
Mukaan tulee myös korsetti, jossa sukkanauha kiinnikkeet, häivyttää viimeisetkin muhkurat vartalolta.
Puku/korsetti/huntu on pesetetty pesulassa heti häiden jälkeen.
Puku on ostettu uutena hääpukumyymälästä ja ollut vain yhdet häät käytössä. Taatusti kaunis morsian tässä puvussa!
Hinta 350 € sisältäen Hääpuvun, hunnun ja korsetin.
Kuvia mahdollista saada sähköpostiin ja pukua voi tulla kokeilemaan Mäntsälään. Voin myös tuoda puvun Keski-Uudenmaan alueella.
[email protected]
HÄÄPUKU ja laahushuntu myynnissä
Kesähäät
1
225
Vastaukset
- MH
Moikka! Olisiko mahdollista saada ostettua huntu pelkästään? :) Olisin juuri tuollaisen pitkän hunnun tarpeessa. Onko hunnussasi mitä koristeita ja monikerroksinen se on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954175
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.673431Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2032126Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73791
- 52756