Asunnottomuus Hämeenlinnassa

Tyttönen

Hämeenlinnassa jää perhekin nykyään asunnottomaksi, vaikka maksukykyä olisi. Jos on luottotietomerkintä, ei saa mistään asuntoa, koska sellaisella perheellä ei tarvitse antaa asuntoa mistään vuokravälitys firmasta. Kaupungissahan ei ole enää kaupunkin omaa asunnonvälitystä, joka oli Hämeenlinnan asunnot.
Tämä firmahan "yksityistettiin", kun kaikki lähikunnat liitetiin ydinkaupunkiin ja tyhjennetiin kuntien asunnot ilmaiseksi tähän firmaan. Asunnoton perhe sitten kyseli apua Hämeenlinnan sosiaalitoimistolta, mutta heillä ei enää ole mahdollisuuksia auttaa, koska heillä ei ole asuntoja antaa sosiaalisin perustein...ja heillä oli vain antaa keskusteluapua =)))..
Kauheestihan tämä lohduttaa, kun asunnoton perhe on saannut esim. Hämeenlinnan asunnot nimiseltä yhtiöltä ala-arvoista asiakaskohtelua, kun on täysin luottotiedoton ja eihän silloin tarvitse kyseisiä ihmisiä edes kohdella asiallisesti, vaan voi heitellä asiattomia lauseita ja katkaista puhelun kesken. Muilta asunnonvälitysfirmoilta on sitten saatu asianmukaista palvelua, mutta kieltäviä vastauksi.

Onko asunnottoman perheen sitten Hämeenlinnassa oltava ilman kotia, vaikka työpaikka on vakituinen. Onko ainut mahdollisuus sitten antaa lapset huostaan ja lähteä muualle asunnottomana???
Vai hankkiiko Asunnoton perhe asuntovaunun...Saahan romaanitkin asua lastensa kanssa asuntovaunuissa ja kerjätä ruokansa ja saako asunnoton perhe sitten matkaliput "ulkomaille" talven ajaksi =)))...

3

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykskaks

      Tämä kertoo kyllä karua totuutta Suomalaisten uudesta jaosta, köyhät kyykkyyn todella =((...surullista luettavaa...tässäkö apu perheille hädän keskellä. En ihmettele enää "perhesurmien"taustoja, jos tähän Suomalainen yhteiskunta ajaa...ja sitten lehdissä sosiaalialan ihmiset vaan levittelevät käsiään...

    • Just just... Onko sitten vuokrarästeistä aiheutuneita luottotietomerkintöjä? Jos ei, niin kyllä saa asunnon. Puhelu vvo:lle ja johan rupiaa kämppää löytymään. Itsellä on luottotiedoissa häikkää ja olin vain osa-aikatyössä ja yksi puhelu vvo:lle ja seuraavana päivänä olin katsomassa neljää eri 3h k kämppää joista valitsin mieluisimman. Vuokratakuukin hurjat 250€.

    • Paaveli1234

      Jos niitä vanhoja vuokrarästejä sitten on, niin kyllähän sitä Hämeenlinnassa jää sitten asunnottomaksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe