Kateus kuuluu narsismiin

yX vaann

ei meille muille!?

8

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se menee näin

      Ei narsisti ketään kadehdi vaan hän luulee että muut kadehtivat häntä

      • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        narsisti valehtelee ja kadehtii lapsenomaisesti kaikkia ja syö heikko-osaiset suihinsa,,,,....


    • fakta

      Oon samaa mieltä, narsistit ei kadehti muita vaan nimenomaan luulee että kaikki kadehtivat häntä. Koska narsistit ovat itse täydellisyys! Kyllä he syövätkin heikot ihmiset suihinsa, mutta eivät he muita kadehdi ikinä. Muut ovat aina vähempi arvoisia narsistien silmissä.

      • Kyllä wain!

        Niinhän ne itse sanovat, mutta minusta narsisti kyllä kadehtii joskus vahvastikin - samalla on itse täydellisyys eikä ikinä myöntäisi mitään niin alhaista itsestään. Siksi narsistin kateus ilmenee usein arvon kieltämisenä tai valehteluna.


      • naapurustossa elävä

        Niinhän tuo narsisti aina kuvittelee, että on sekä hyvässä, että pahassa aina kaiken keskipiste ja kaikki hänen lauseensa alkavat sanolla MINÄ; kun Minä olen näin suorasanainen ihminen, kun MINÄ teen aina lumityöt, kun MINÄ joudun aina tekemään kaikki....jne.
        Hän ei kuitenkaan tajua, että elämiseen yhteiskunnssa ei aina tarvita suoria sanoja ja kaikkea minäkeskeisyyttä, vaan muutkin ihmiset ovat arvokkaita ihan sellaisenaan ja että jos hän kuulee jostain, että häntä on arvosteteltu hyökkää hän kuin peto saaliin kimppuun tajuamatta, että on itse juuri äsken arvostellut muita. Hän ei näe itsessään mitään vikaa.....Käy sääliksi itse narsisteja sekä heidän uhrejaa


    • Liian kiltti narsist

      Narsisti on se, joka pitää itseään muita parempana, niin ulkoisesti kuin henkisesti.
      Hänellä on oikeus haukkua vaikka millä nimillä ja nimitellä muita ihmisiä, jos häntä omasta mielestään kohdeellaan kaltoin.

      Hän on aina tehnyt jotain ihmeellisempää kuin muut esim. taloyhtiössä ja hän tuo sen esille yhtiökokouksissa; kuinka hyvä hän on.

      Jos joku ihminen on arvostellut häntä, tämä kyseinen ihminen saa narsistilta kuulla , että päässä on vikaa ja lääkityksessä tarkistettavaa.

      Narsisti kokee olevansa koko luomakunnan ja taloyhteisön kaunein ja hienoin ihminen, joka ei tee koskaa mtään väärin vaan aina oikein, muut ovat niitä jotka tekevät taloyhtiössä virheitä; laiskottelevat, jättävät työt tehtyä, eivät ota vastuuta jne.

      Narsisti lupaa olla kaveri naapurille, mutta vain ja ainoastaan jos naapurista on hyötyä.

      Narsisti pyrkii rikkomaan jo olevia naapuruus-tai ihmissuhteita olemalla ylikiva tai kiltti ja ymmärtäväinen ihminen.

      Narsisti ei koskaan itke, sillä hän ei tunne empatiaa.

      Jokainen meistä löytää palan narsismia, mutta milloin se on sairasta ja muita loukkaava käyttäytymistä.

      Kannattaa katsoa olenko itse narsisti vai onko se tuo naapuri????

    • pakun omistaja M

      Juoppojen keskuudessa kadehtiminen on yleistä. Varsinkin silloin, jos joku porukasta yrittää raitistua, tai sattuu omistamaan jotain. Juopothan ovat yleensä epäonnistujia, eivätkä suo toisellekaan onnistumista. - Aikoinaan omistin WV-pakun, ja kerran lähdin noutamaan tiliäni telakalta. Kyytiin änkesi Patterihaan juottolasta pari kouhoa jätkää, muuan korttinsa juonut autokoulunopettaja, ja muuan Tapsa. Kun olin tiliä noutamassa, toinen kouho, joka tiesi vähän autoista, irroitti bensaletkua sen verran, että bensaa ruikki letkusta moottorin päälle. Noin kilometrin ajon jälkeen kone syttyi palamaan, ja jätkät loikkivat karkuun. En silloin heti käsittänyt, että joku voisi tehdä noin halpamaisen teon. Nyt kun olen ollut 30 v. raittiina, ja näitä kusipäisiä ämmiä muistellessani, en voi kuin sääliä heitä, ja toivottaa hyvää matkaa helvettiin.

    • jadsga jogunen

      kateus kuuluu hämäläisyyteen, ja jonkin verran muillekin, joiden geeniperimässä on R.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe