Naiselle töitä

myynvaikkapöksyjä

Nyt on kuulkaas sellainen elämäntilanne, että 30-vuotias nainen ottaa vastaan mitä vaan hommaa kunhan siitä maksetaan.

Pistä postia: [email protected]

7

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PESÄN YSTÄVÄÄÄ

annako pesää???

• Töitätöitä

Missä päin Suomea on oikeasti tuollainen tilanne, etteikö töitä sais? Täällä sun ei tarvitse kuin kirjoittaa Google Mapsiin ja kattoo seudun lähimmät puhelinmyyntitoimistot niin voit kävellä ovesta sisään ja aloittaa samantien.

Lisään vielä, että puhelinmyyntikään ei ole ainoo työpaikka mihin pääsee helposti.

Nyt vaan otat puhelinluettelon käteen ja rupeet soittaa joka paikkaa josko tarttisivat kova-asenteista työntekijää. Jossain vaiheessa nappaa!

• Pörssi penkillä

Hienoa, että meille vanhemmille varakkaille herroille on myös jotain tarjolla. Puhelinmyynneillä riistetään vain työntekijöitä, tiedän sen, koska olen itse omistanut alan firman. Paljon mukavampaa ja tuottoisampaa on myydä itseään.

• khdsjd

• khdsjd kirjoitti:

minäkin myyn itseäni jos kiinnostaa lisää [email protected]

Jospa neiti ensin odottaisi kolme vuotta ja miettisi uudestaan....

• lisätietoa..

Kannattaisi laittaa ainakin mistä päin Suomea on.

• lisäansiota

Laita ilmoitus uudelle sivulle www.ammattipalvelu.fi. itse etsiin sietä lastenhoiotajaa mutta kunnassani ei vielä ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      121
      2779
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2451
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1890
    4. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      176
      1830
    5. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1817
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1596
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1586
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1403
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      399
      1337
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1289
    Aihe