Nyt on kuulkaas sellainen elämäntilanne, että 30-vuotias nainen ottaa vastaan mitä vaan hommaa kunhan siitä maksetaan.
Pistä postia: [email protected]
Naiselle töitä
7
407
Vastaukset
- PESÄN YSTÄVÄÄÄ
annako pesää???
- Töitätöitä
Missä päin Suomea on oikeasti tuollainen tilanne, etteikö töitä sais? Täällä sun ei tarvitse kuin kirjoittaa Google Mapsiin ja kattoo seudun lähimmät puhelinmyyntitoimistot niin voit kävellä ovesta sisään ja aloittaa samantien.
Lisään vielä, että puhelinmyyntikään ei ole ainoo työpaikka mihin pääsee helposti.
Nyt vaan otat puhelinluettelon käteen ja rupeet soittaa joka paikkaa josko tarttisivat kova-asenteista työntekijää. Jossain vaiheessa nappaa! - Pörssi penkillä
Hienoa, että meille vanhemmille varakkaille herroille on myös jotain tarjolla. Puhelinmyynneillä riistetään vain työntekijöitä, tiedän sen, koska olen itse omistanut alan firman. Paljon mukavampaa ja tuottoisampaa on myydä itseään.
khdsjd kirjoitti:
minäkin myyn itseäni jos kiinnostaa lisää [email protected]
Jospa neiti ensin odottaisi kolme vuotta ja miettisi uudestaan....
- lisätietoa..
Kannattaisi laittaa ainakin mistä päin Suomea on.
- lisäansiota
Laita ilmoitus uudelle sivulle www.ammattipalvelu.fi. itse etsiin sietä lastenhoiotajaa mutta kunnassani ei vielä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289