siis nuoripari tässä 50v mies joka haluisi olla kolmas pyörä ja kiihottua kun mies katselee kun vaimoa pannaan kunnola.
kokeilu
6
1135
Vastaukset
- kunnola
opettele kirjoittamaan ja mene hoitoon ( kunnola )
- vaimoni toive
Vaimoni haluais panna vieraan miehen kanssa oikein kunnolla kaikissa asennoissa samalla kun minä katselen vieressä, saamme siitä molemmat mahtavan tyydytyksen.
- vaimoni toive
Olemme itäsuomesta mutta etäisyys ei ole mikään ongelma. Vaimoni haluaa myös että häntä pannaan suuhun ja saa imeä koko lastin.
Koitetaan järjestää. - Mies4105
vaimoni toive kirjoitti:
Olemme itäsuomesta mutta etäisyys ei ole mikään ongelma. Vaimoni haluaa myös että häntä pannaan suuhun ja saa imeä koko lastin.
Koitetaan järjestää.Tarkemmin..mistä päin itä suomea?Minä kaakonkulmalta....
Mies4105 kirjoitti:
Tarkemmin..mistä päin itä suomea?Minä kaakonkulmalta....
minä itäsuomesta laita viestiä tulen avuksi mielelläni
- M30
vaimoni toive kirjoitti:
Koitetaan järjestää.Hei!
Minuakin kiinnostaa tällainen toiminta. Olen Itä-Suomesta, tarkemmin kaakosta. Ikää minulla on 30 vuotta, olen normaalivartaloinen. Kuinka asiassa mahdollisesti eteenpäin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1802755Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222324kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001095Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1541032- 66957
- 67918
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä393916- 108810
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48744Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka36701