Naiset ovat maailman huonoimpia asiakaspalvelutyössä

,,,

Naiset ovat maailman huonoimpia asiakaspalvelutyössä koska eivät ymmärrä kysymyksiä ja pyörittelevät asioita ydinkysymyksen ympärillä.

Naiset ovat maailman parhaimpia asiakaspalvelutyössä hokiessaan - aivan kyllä juuri näin olen samaa mieltä kyllä juu. Lisäksi mielistelyä jne. jne. Kun kysyy itse asiasta jotain niin he ovat aivan pihalla.

Onko tuote tilattavissa kysyy miesasiakas. Nainen vastaa: onks meikit hyvin ja näenkö näyteikkunasta itseni aina yhtä kauniina.

Akat ovat turhamaisia ja asiakaspalvelu kärsii. Yritykset hoi. Älkää palkatko idiootteja. Niitä näyttää nyt olevan joka paikassa jotka ajavat asiakaspalvelunne ja yrityksenne totaaliseen konkkaan. Kutaan tervejärkinen ei siedä sellaita että ei saa vastausta kysyy jotain.

10

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehet_haldaa

Kyllä se niin on, että miehet ovat hyviä myymään, mutta ei kyllä naisistakin löytyy hyviä myyjiä.

• kirjoitat asiaa.

On niitä poikeevia yksilöitä kummassakin sukupuolessa....

ja akat joukolla vetää herneet nenuun...

• uudeltamaalta

niinhän se menee työpaikallakin.eli jos arvostelet jotain naista olet riidoissa firman jokaisen naisen kanssa.naiset juoruaa päivän aikana kaiken kuulemansa toisilleen.näin meidän työpaikalla.

• pk
        uudeltamaalta kirjoitti:

niinhän se menee työpaikallakin.eli jos arvostelet jotain naista olet riidoissa firman jokaisen naisen kanssa.naiset juoruaa päivän aikana kaiken kuulemansa toisilleen.näin meidän työpaikalla.

Tiedän myös monta työpaikkaa jossa miehet juoruavat kaiken kuulemansa toisilleen.
        Miehet ovat jopa pahempia juoruajia kuin naiset, näin myös meidän työpaikalla.

• yiu09

Teitkö tuon yleistyksen yhden naismyyjän perusteella? Siltä kuulostaisi.

• 23

Osaamaton asiakaspalvelu johtuu pitkälti huonosta johtamisesta, eikä ole niinkään sukupuoliseikka. Heppoinen esimies yleensä suosii alaisia, jotka ovat "helppoja" johdettavia. Nämä eivät tiedä liikaa, eivät kysele pomoltakaan vaikeita, eivät kyseenalaista. Nämä työntekijät osaavat tuottaa paljon puhetta sanomatta mitään - ja se on heidän ainoa vahvuutensa. Heidän samanmielisyyteensä johtaja voi aina luottaa, minkä vuoksi heitä on harmiton palkata ja heidän kanssaan on kiva vaikka lähteä ulos vapaa-ajalla. Joskus taitamaton johtaja huomaamattaan menettää valtansa ylitopakalle alaiselle, joka johtaa toimintaa mielensä mukaan ilman vastuuta. Tulos on sekava ja asiakaspalvelukin varmasti ailahtelevaa.

Epävarma johtaja vieroksuu asiaosaajia. Etenkin, jos näillä meikitkin ovat kohdallaan. Pitkän työkokemuksen omaavana uskallan sanoa, että millainen johtaja, sellaiset alaiset. Surkuhupaisinta on, että huono esimies ei ymmärrä tämän näkyvän asiakaiden palvelussa.

• Niinpäniin

Aika paljon asianpalvelutyössä on sellaisia, jotka eivät kestä, jos asiakas sanookin vastaan tai tietää jostain asiasta enemmän. Asiakaspalvelutyö on helppoa, kun asiat sujuvat hyvin, mutta entä kun tulee ongelmia. Silloin nähdään oikeasti, kuka on asiakaspalveluhenkinen, kenen pinna kestää vaikeissa tilanteissa.

Pelkkä puhekyky ei tosiaan riitä asiakaspalvelussa. Jos on kovin tempperamenttinen niin ei kestä mitään ongelmatilanteita. Moni asiakaspalveluihminen on myös kovin vakava ja jäykän oloinen. Tällaista asiakaspalveluhenkisyyttä suosittiin Neuvostoliitossa. Jos asiakas esimerkiksi huomaa, että myyjä valehtelee ja huomauttaa siitä vaikka epäsuorasti ja asiallisesti, niin aletaan syyllistämään asiakasta, ääni kiristyy ja asiakasta aletaan kohdella kuin hän olisi rikollinen. Välillä tuntuu, että asiakkaan täytyy olla se, joka viihdyttää myyjää, että saisi palvelua.

• akka

Ja höpö höpö, kyllä on jonninjoutavaa lätinää.
      Olen saanut huonoa ja hyvää asiakaspalvelua molemmilta sukupuolilta. Jos akat on turhamaisia niin on tässä kyllä nähty turhamaisia ukkojakin, että silleen...

• akkahki

Paska trolli. Kaiva pää perseestä ja kasva aikuiseksi.

• Mennenn

Mulle kävi just noin ap:n kertomalla tavalla erään elektroniikkakaupan MIESmyyjän kanssa! Yritin saada yksinkertaiseen kysymykseen vastausta/neuvoa, mutta myyjä alkoi heti selittää asian vierestä jotain ihan ympäripyöreää ja jäi se oleellinen vastaus saamatta... Myyjä alkoi ikäänkuin pitämään minua tyhmänä ja rehvastelemaan "ammattitaidolla" joka ei liittynyt ko. asiaan.

En kuitenkaan väitä, että kaikki miesmyyjät olisivat huonoja päin vastoin. Ei ole mikään sukupuoliasia tämä... Jotkut mies- ja naisasiakaspalvelijat osaavat hommansa TODELLA hienosti ja ansaitsevat siitä paljon plussaa ja jotkut taas eivät osaa oikeastaan mitään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe