Naiset ovat maailman huonoimpia asiakaspalvelutyössä

,,,

Naiset ovat maailman huonoimpia asiakaspalvelutyössä koska eivät ymmärrä kysymyksiä ja pyörittelevät asioita ydinkysymyksen ympärillä.

Naiset ovat maailman parhaimpia asiakaspalvelutyössä hokiessaan - aivan kyllä juuri näin olen samaa mieltä kyllä juu. Lisäksi mielistelyä jne. jne. Kun kysyy itse asiasta jotain niin he ovat aivan pihalla.

Onko tuote tilattavissa kysyy miesasiakas. Nainen vastaa: onks meikit hyvin ja näenkö näyteikkunasta itseni aina yhtä kauniina.

Akat ovat turhamaisia ja asiakaspalvelu kärsii. Yritykset hoi. Älkää palkatko idiootteja. Niitä näyttää nyt olevan joka paikassa jotka ajavat asiakaspalvelunne ja yrityksenne totaaliseen konkkaan. Kutaan tervejärkinen ei siedä sellaita että ei saa vastausta kysyy jotain.

10

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehet_haldaa

      Kyllä se niin on, että miehet ovat hyviä myymään, mutta ei kyllä naisistakin löytyy hyviä myyjiä.

    • kirjoitat asiaa.

      On niitä poikeevia yksilöitä kummassakin sukupuolessa....

      ja akat joukolla vetää herneet nenuun...

      • uudeltamaalta

        niinhän se menee työpaikallakin.eli jos arvostelet jotain naista olet riidoissa firman jokaisen naisen kanssa.naiset juoruaa päivän aikana kaiken kuulemansa toisilleen.näin meidän työpaikalla.


      • pk
        uudeltamaalta kirjoitti:

        niinhän se menee työpaikallakin.eli jos arvostelet jotain naista olet riidoissa firman jokaisen naisen kanssa.naiset juoruaa päivän aikana kaiken kuulemansa toisilleen.näin meidän työpaikalla.

        Tiedän myös monta työpaikkaa jossa miehet juoruavat kaiken kuulemansa toisilleen.
        Miehet ovat jopa pahempia juoruajia kuin naiset, näin myös meidän työpaikalla.


    • yiu09

      Teitkö tuon yleistyksen yhden naismyyjän perusteella? Siltä kuulostaisi.

    • 23

      Osaamaton asiakaspalvelu johtuu pitkälti huonosta johtamisesta, eikä ole niinkään sukupuoliseikka. Heppoinen esimies yleensä suosii alaisia, jotka ovat "helppoja" johdettavia. Nämä eivät tiedä liikaa, eivät kysele pomoltakaan vaikeita, eivät kyseenalaista. Nämä työntekijät osaavat tuottaa paljon puhetta sanomatta mitään - ja se on heidän ainoa vahvuutensa. Heidän samanmielisyyteensä johtaja voi aina luottaa, minkä vuoksi heitä on harmiton palkata ja heidän kanssaan on kiva vaikka lähteä ulos vapaa-ajalla. Joskus taitamaton johtaja huomaamattaan menettää valtansa ylitopakalle alaiselle, joka johtaa toimintaa mielensä mukaan ilman vastuuta. Tulos on sekava ja asiakaspalvelukin varmasti ailahtelevaa.

      Epävarma johtaja vieroksuu asiaosaajia. Etenkin, jos näillä meikitkin ovat kohdallaan. Pitkän työkokemuksen omaavana uskallan sanoa, että millainen johtaja, sellaiset alaiset. Surkuhupaisinta on, että huono esimies ei ymmärrä tämän näkyvän asiakaiden palvelussa.

    • Niinpäniin

      Aika paljon asianpalvelutyössä on sellaisia, jotka eivät kestä, jos asiakas sanookin vastaan tai tietää jostain asiasta enemmän. Asiakaspalvelutyö on helppoa, kun asiat sujuvat hyvin, mutta entä kun tulee ongelmia. Silloin nähdään oikeasti, kuka on asiakaspalveluhenkinen, kenen pinna kestää vaikeissa tilanteissa.

      Pelkkä puhekyky ei tosiaan riitä asiakaspalvelussa. Jos on kovin tempperamenttinen niin ei kestä mitään ongelmatilanteita. Moni asiakaspalveluihminen on myös kovin vakava ja jäykän oloinen. Tällaista asiakaspalveluhenkisyyttä suosittiin Neuvostoliitossa. Jos asiakas esimerkiksi huomaa, että myyjä valehtelee ja huomauttaa siitä vaikka epäsuorasti ja asiallisesti, niin aletaan syyllistämään asiakasta, ääni kiristyy ja asiakasta aletaan kohdella kuin hän olisi rikollinen. Välillä tuntuu, että asiakkaan täytyy olla se, joka viihdyttää myyjää, että saisi palvelua.

    • akka

      Ja höpö höpö, kyllä on jonninjoutavaa lätinää.
      Olen saanut huonoa ja hyvää asiakaspalvelua molemmilta sukupuolilta. Jos akat on turhamaisia niin on tässä kyllä nähty turhamaisia ukkojakin, että silleen...

    • akkahki

      Paska trolli. Kaiva pää perseestä ja kasva aikuiseksi.

    • Mennenn

      Mulle kävi just noin ap:n kertomalla tavalla erään elektroniikkakaupan MIESmyyjän kanssa! Yritin saada yksinkertaiseen kysymykseen vastausta/neuvoa, mutta myyjä alkoi heti selittää asian vierestä jotain ihan ympäripyöreää ja jäi se oleellinen vastaus saamatta... Myyjä alkoi ikäänkuin pitämään minua tyhmänä ja rehvastelemaan "ammattitaidolla" joka ei liittynyt ko. asiaan.

      En kuitenkaan väitä, että kaikki miesmyyjät olisivat huonoja päin vastoin. Ei ole mikään sukupuoliasia tämä... Jotkut mies- ja naisasiakaspalvelijat osaavat hommansa TODELLA hienosti ja ansaitsevat siitä paljon plussaa ja jotkut taas eivät osaa oikeastaan mitään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe