Tarvitsisin mahd. halvan muuttokuljetuksen Savonlinnasta Espooseen maalis-huhtikuun vaihteessa. Asumme 3. kerroksessa, jossa ei ole hissiä (tavaroiden kantaminen alas onnistuu omasta takaa myös) ja muutamme asuntoon, joka on 2. kerroksesa eikä ole hissiä myöskään. Tavaroita olisi kantamassa 2-4hlö. Isoimmat tavarat ovat arkkupakastin, parisänky (saa osiin) ja sohva (saa osiin).
Tarjouksia? Yhteystietoja?
[email protected]
Muutto Savonlinna-Espoo
4
334
Vastaukset 4
- pekka
Kannattaa myös kertoa kuinka isosta asunnosta on kyse.
- Tompuuri
Katsoin www.muuttopaikka.fi sivuilta. Siellä oli toistakymmentä yritystä, jotka tekee Savonlinnasta muuttoja. Käytä muuttopakka.fi palveluhakua, laita hakuun Savonlinna ja muuttopalvelut. Sitten täytät tarjouspyyntölomakkeen ja painat lähetä tarjouspyyntö. Toinen vaihtoehto on tietysti soitella niile samoille, mutta vie enemmän aikaa jos haluat sen halvimman.
- tanja-aa
Eli siis muutamme kaksiosta (50m) pienempään kaksioon (45m).
- Pippeli Pietarista
Varokaa firmaa Tammenpojat, heillä ei ole kuljetuslupia eikä vakuutuksia.. Jäi paha maku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509