.... skenaario.
Sairastan aivorungon syöpää. Mitä / mikä on ko.syövän pahin mahdollinen jälkiseuraus? Halvaus,vegetatiivinen tila, Mikä? Viisaammat jos osaatte auttaa?
Lääkärit tekevät kaiken minun parhaaksi, luulen niin.
Mutta, silti huolestuttaa.
Kauhu....
Ceetä
2
193
Vastaukset 2
- Toivotaan toivotaan
Kannattaako tuollaisilla asioilla mässätä. Elä tätä päivää ja nauti siitä hyvästä mikä tälä hetkellä on, ei aina kannata pelätä pahinta. Usko että sinulle käy se paras mahdollinen vaihtoehto.
- Tsemppiä jakava
En tunne syöpäsairaushistoriaasi. En voi muuta kuin toivoa sinulle. Pahoitellaan, ettei tästä palstasta ei löydy vertaistukea sinunlaiselle. Mutta uskoakseni, osataan poimia jostain tästä palstasta, jos haet tästä Voimia. Jaksathan jakaa tietojasi aivorungon syövän hoidoissa? Kenties Googlen kautta selviää?
Jaksamishalit! Päivä kerralla!
Tämä palsta on aina arvokas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662183
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4151596Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801145Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279784- 279678
- 33661
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12651- 191593
- 96572
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557