Herkkupeppu

Tänne ja HETI!

Mä haluan....haluanjo...voin vain kuvitella sen näyn eteeni kun...

42

4791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi sellainen;)

      :) hui.. jos me kaikki herkkupeput lähdettäisiin liikenteeseen nyt juuri.. ei tii kuka ois huomen aamulla töissä ja kuka ei.. ;))

      • pidä

        rokulipäivä...herkkupeppu on kipeä ;D


    • Tunnisteita kehiin

      Mikä näky...kenen peba...?

      • tunnisteita

        Upea näky...herkkupeban peba ;D


      • Tunnisteita kehiin
        tunnisteita kirjoitti:

        Upea näky...herkkupeban peba ;D

        Kiits selkeistä tunnisteista...heti tunnistin itseni ;-)))))


    • mielipide pena

      on se, että ku naiselle on hyvä ja muodokas kiinteänpyöreä peppu jota tiukat housut korostaa, ei voi muuta sanoa hiljaa mielessään, että WAU! Kaikilla on kai jotain fetissejä ja minulla se on naisten isot ja tiukat perseest :P
      Olen ehkä lievästi pervo, mutta naiset itse aiheuttavan tämän pukeutumalla näin ja jos niit sitten katselee pitkin katsein saat pervon maineen ja pahimmassa tapauksessa avokämmenestä. :/

      Eli peput tiukkoina, tisuista ei niin väljä, vaikka kyllähän nuoren naisen isoja tissejä katselee ihan mielellään. Olen aika pervo sen näin uskalla myöntää.
      Mietin kapungilla käydessä, ehkä joka toisen naisen nähtyäni, ett miltä tuon kanssa tuntuisi... Mutta naiset on aivan samanlaisia, kun jos on sellaiset housut joista saattaa pili pullottaa, vaikka ei nyt mikään Holmes olekkaan, niin katseet ne suuntautuvat useimmiten sepaluksen alueelle... Hyi teitä! :D

      Ps. Eihän tälläisiä juttuja voi ikinä kertoa muuten, kuin anonyyminä netissä.

      • -mikä lie-

        heh, joo.. hiljaa mielessäni vaan saatoin "tunnistaa" sut ;D


    • riemurasiaa

      Tsot tsot..Nyt ei ole AJOKELIT..

      • muodokaskin..

        Eräs mies kerran viihetteellä ollessani tarttu takamukseeni ja sanoi että NAM..kuulemma J-Lopezin peppu..Hätistin kyllä lähituntumasta pois..


      • mielipide pena
        muodokaskin.. kirjoitti:

        Eräs mies kerran viihetteellä ollessani tarttu takamukseeni ja sanoi että NAM..kuulemma J-Lopezin peppu..Hätistin kyllä lähituntumasta pois..

        J-Lo, ei yliarvostettu ! Katsokaa sellainen tumma tyttönen, kuin Esther Baxter, voiko nainen enään pornompi? Jos on luomu, niin omaa maailman täydellisimmän vartalon !!!!!!!!!!


      • feikki...
        mielipide pena kirjoitti:

        J-Lo, ei yliarvostettu ! Katsokaa sellainen tumma tyttönen, kuin Esther Baxter, voiko nainen enään pornompi? Jos on luomu, niin omaa maailman täydellisimmän vartalon !!!!!!!!!!

        Sillä on silikonia rinnoissa ja pepussa tehty muutamat rasvaimut, eli ei luomu.


    • ikionnellinen

      olisin, jos eräs mies tulisi, repisi farkkuni jaloistani ja ottaisi mut...takaa päin, voimakkain työnnöin. Se tekisi niiiiin hyvää, tietäisi saaneensa ;D

      • ootko nainen

        ????


      • joo olen
        ootko nainen kirjoitti:

        ????

        nainen.


      • ;D
        joo olen kirjoitti:

        nainen.

        Kyllä sä vielä tiedät saaneesi...odota vain ;D


      • uuuuiiiiiiiiiiii
        ;D kirjoitti:

        Kyllä sä vielä tiedät saaneesi...odota vain ;D

        pidä kiirettäääää=D


    • Enkä tuu

      Mä oon pihtari.

      • :D

        Hyvä! Niin pitääkin olla.


      • mietin syvästi
        :D kirjoitti:

        Hyvä! Niin pitääkin olla.

        miksi naiset ovat niin säästeliäitä jalkovälien suhteen kun he kuitenkin niin tykkäävät härnätä miehiä upeilla olemuksilla ja vähillä vaatteilla. Tulee jollain tavalla mieleen miksi he menestyvät liikemaailmassa mihiä huonommin kun sitä tavaraa säästetään paljon enemmän kuin esimerkiksi rahaa. Ei naiset pimpsan säästämisestä korkoa kasva!


      • mieti vaan
        mietin syvästi kirjoitti:

        miksi naiset ovat niin säästeliäitä jalkovälien suhteen kun he kuitenkin niin tykkäävät härnätä miehiä upeilla olemuksilla ja vähillä vaatteilla. Tulee jollain tavalla mieleen miksi he menestyvät liikemaailmassa mihiä huonommin kun sitä tavaraa säästetään paljon enemmän kuin esimerkiksi rahaa. Ei naiset pimpsan säästämisestä korkoa kasva!

        Hyvä jos on muutama sellainenkin joka ei ole värkki levällään heti kun joku vähän ehdottaa jotain!


      • sexualiset halut
        mieti vaan kirjoitti:

        Hyvä jos on muutama sellainenkin joka ei ole värkki levällään heti kun joku vähän ehdottaa jotain!

        Olen viisas vai fiksu mies. Enkä kyllä kehtaa mennä naisille ehdottelemaan mitään lemmenhetkiä. Ujona täytyy tyytyä johonkin aivan muuhun.


    • ??????

      Tähän keskusteluun on pakko esittää kysymys naisille.Miksi on pakko laittaa ne kireistä kireimmät farkut työmaalle?Siinä menee duunarilla pasmat sekasin ja saattaa rälläkkä livetä kädestä kun keikistellään ympäriinsä herkku pepun kanssa;)

      • Keikistelyä...

        No juuri siksi...että saa duunarit vähän silmän iloa ;-)
        Kireet farkut ja korkeakorkoiset saapikkaat...
        Eihän kireistä kireimpiä farkkuja kotona pidetä...


      • naammmmm
        Keikistelyä... kirjoitti:

        No juuri siksi...että saa duunarit vähän silmän iloa ;-)
        Kireet farkut ja korkeakorkoiset saapikkaat...
        Eihän kireistä kireimpiä farkkuja kotona pidetä...

        farkkuherkkupeppu ; )


      • Ed.
        naammmmm kirjoitti:

        farkkuherkkupeppu ; )

        Hyvältä kuulostaa ;-)
        Joo noin oon tänään(kin) pukeutunu, mut harmi vaan tääl meidän toimistossa
        ei voi kellekään keikistellä, ku ei oo asiaa ymmärtäviä duunarimiehiä, on vaan
        enempi sellasii nörttejä, jotka ei edes huomioi että on naistenpäivä ja silleen...


      • ?????
        Keikistelyä... kirjoitti:

        No juuri siksi...että saa duunarit vähän silmän iloa ;-)
        Kireet farkut ja korkeakorkoiset saapikkaat...
        Eihän kireistä kireimpiä farkkuja kotona pidetä...

        Tämä selvä:) Terveisiä eräälle herkkupepulle espooseen jatkahan keikistelyä iloksemme;)


      • tämä tiedetään
        ????? kirjoitti:

        Tämä selvä:) Terveisiä eräälle herkkupepulle espooseen jatkahan keikistelyä iloksemme;)

        espoossa on parhaat perseet!


      • ...
        ????? kirjoitti:

        Tämä selvä:) Terveisiä eräälle herkkupepulle espooseen jatkahan keikistelyä iloksemme;)

        No jos mä sitten keikistelen.


      • ??????
        ... kirjoitti:

        No jos mä sitten keikistelen.

        No teepä se. Mä jatkan intohimoisten fantasioiden kehittelemistä työn lomassa tästä naisesta..


    • ?????

      On se vaan niin pantavan näkönen nainen...

    • ****

      Pannaax menemään vae ??

    • ?????

      No pannaan vaan..heti huomennako?missäs pantais?

    • j k

      niinkö

      • ?????

        No tätähän ei tule oikeessa elämässä tapahtumaan,mut saahan sitä haaveilla..


    • .

      jep,oikeest taitaapi mennä....mut jos istuvat farkut,korkkarit,muutenkin OIKEESTI mukiinmenevä nainen....nauraa,jutttelee "huumoriakin",tansii,on ystäviä....on elämää jo kokeillut...miettikää ystävät hieman...jalta alta VIE.........................

    • Jehhugg

      Penis

    • pillumies69

      Okei

    • Anonyymi

      Hahaa

    • Anonyymi

      Näköjään perseiden perään on ulistu jo toistakymmentä vuotta, eikä homma ole edennyt puusta pitkälle, olisiko vika kiipeämistyylissä

      • Anonyymi

        Ite et oo päässyt vielä kuusesta pidemmälle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite et oo päässyt vielä kuusesta pidemmälle!!!

        Taisi jotenkin kolahtaa, voi voi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe