Magaluf, Palma De Mallorca 2012

Moikka !

Ajattelin avata uuden keskustelun koskien kuuluisaa biletys-mekkaa Magalufia.
Löytyykö joukosta ketään Suomalaisia jotka ois mahdollisesti lähdössä Magalufiin kesällä 2012? Itse oon lähdössä toukokuun loppupuolella pariksi kuukaudeksi töihin ja lomailemaan sinne.
Jos kiinnostus heräsi tms, niin esim. www.magalove.com löytyy paljon tietoa !

Jakakaa kokemuksianne, jne jne :)

3

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjensta !

Joo,olen miettinyt aivan samaa.On tullut oltua maailmalla reissussa muutaman vuoden, mutta ikinä en ole vielä Mallorcan saarella käynyt. Paljon hyvää olen kuullut Palma Novasta ja Magalufista, joten mieli tekisi sinne mennä kesäksi. Ajankohta kuullostaa todella hyvältä,sillä omat opiskeluni tämän lukuvuoden osalta loppuvat toukokuun puolivälissä. Työpaikka ja asuminen on aivan auki, kun en ole ehtinyt vielä suunnittelemaan niin pitkälle. Vinkkejä ottaisin vastaan mielelläni työpaikoista sekä asumisesta. Mahdollisesti suomalaisten/pohjoismaalaisten kimppa kämpistä?

• Heips.

No sepä mukavaa, etten oo ainut suomenkamaralta lähtevä.. Magaluf kun on täynnä brittejä yleensä. :D

Ideahan on se, että työpaikan yleensä saa varmistettua vasta paikan päällä.
      Itsellänikään ei ole minkäänlaista työpaikkaa vielä kiikarissa.
      Majoitus on itselläni on hankittu, sillä kun menen magaloven kautta, niin saan majoituksen ym. muuta infoa ja apua heidän kauttaan.
      Itsekin olen ekakertalainen, joten ei kyllä vinkkejä sen enempiä löydy..
      Suosittelen facebookissa liittymään Magaluf Workers 2012 sivustolle, siellä nuoriso huutelee kämppiksiä jne harvase tunti :)
      Kuullaan !

• p

Parhaimmat työpaikat saa huhtikuun lopussa-toukokuun alussa, mutta eiköhän vielä toukokuussakin jotain löydy jos ei ole nirso työpaikan suhteen.. Hyvin myös ihmisiltä kyselemällä voi saada vinkkejä. Itse olen asunut Palmanovassa ja ihmiset ovat olleet todella ystävällisiä..
      Ruotsalaisia sekä Norjalaisia siellä työskentelee myös paljon, mutta kyllä hyvällä tuurilla jonku suomikämppiksenkin voi löytää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5358
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2941
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2634
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      2003
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1972
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1819
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1802
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1691
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1418
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1230
    Aihe