Magaluf, Palma De Mallorca 2012

Moikka !

Ajattelin avata uuden keskustelun koskien kuuluisaa biletys-mekkaa Magalufia.
Löytyykö joukosta ketään Suomalaisia jotka ois mahdollisesti lähdössä Magalufiin kesällä 2012? Itse oon lähdössä toukokuun loppupuolella pariksi kuukaudeksi töihin ja lomailemaan sinne.
Jos kiinnostus heräsi tms, niin esim. www.magalove.com löytyy paljon tietoa !

Jakakaa kokemuksianne, jne jne :)

3

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjensta !

Joo,olen miettinyt aivan samaa.On tullut oltua maailmalla reissussa muutaman vuoden, mutta ikinä en ole vielä Mallorcan saarella käynyt. Paljon hyvää olen kuullut Palma Novasta ja Magalufista, joten mieli tekisi sinne mennä kesäksi. Ajankohta kuullostaa todella hyvältä,sillä omat opiskeluni tämän lukuvuoden osalta loppuvat toukokuun puolivälissä. Työpaikka ja asuminen on aivan auki, kun en ole ehtinyt vielä suunnittelemaan niin pitkälle. Vinkkejä ottaisin vastaan mielelläni työpaikoista sekä asumisesta. Mahdollisesti suomalaisten/pohjoismaalaisten kimppa kämpistä?

• Heips.

No sepä mukavaa, etten oo ainut suomenkamaralta lähtevä.. Magaluf kun on täynnä brittejä yleensä. :D

Ideahan on se, että työpaikan yleensä saa varmistettua vasta paikan päällä.
      Itsellänikään ei ole minkäänlaista työpaikkaa vielä kiikarissa.
      Majoitus on itselläni on hankittu, sillä kun menen magaloven kautta, niin saan majoituksen ym. muuta infoa ja apua heidän kauttaan.
      Itsekin olen ekakertalainen, joten ei kyllä vinkkejä sen enempiä löydy..
      Suosittelen facebookissa liittymään Magaluf Workers 2012 sivustolle, siellä nuoriso huutelee kämppiksiä jne harvase tunti :)
      Kuullaan !

• p

Parhaimmat työpaikat saa huhtikuun lopussa-toukokuun alussa, mutta eiköhän vielä toukokuussakin jotain löydy jos ei ole nirso työpaikan suhteen.. Hyvin myös ihmisiltä kyselemällä voi saada vinkkejä. Itse olen asunut Palmanovassa ja ihmiset ovat olleet todella ystävällisiä..
      Ruotsalaisia sekä Norjalaisia siellä työskentelee myös paljon, mutta kyllä hyvällä tuurilla jonku suomikämppiksenkin voi löytää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2774
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      870
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      869
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      299
      854
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      95
      846
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      729
    Aihe