Seuramies/höpisijä kaveri

HöpisijäKaveri

Hei!

Ajattelin että ainakin vanhempia yksinäisiä ihmisiä on paljon. Minä voisin tulla juttelemaan ja höpisemään kuulumisia. Kahvit voi keittää tai sekänä ei ole pakko. Osaan monia korttipelejä ja olen aika kova shakinpelaaja.

Voin jutella vaikka kuinka kauan jalkapallosta tai muuten urheilusta. Tai ihan mistä vaan, vaikka elämästä.

Voin myös käydä kaupassa ja tehdä pikku askareita kuten katsoa jos sais digiboksin kuntoon. Muuten juuri mitään remonttihommia en tee enkä välitä pienellä korvauksella siivota. Mutta muuten voin auttaa käytännön asioissa.

En myöskään myy mitään seksipalveluja tai mitään hölmöyksiä. En välittäis lähteä olutta juomaan tai kenenkään alkoholistin seuraksi.

Ihan vaan vaikka höpisemään niitä näitä ja voin kertoa elämästäni jos kiinnostaa tai kuunnella sun elämäntarinaa.

Olen suht henkisesti ja miksei fyysisestikkin vahva 35v rikkeetön mies.

Uskoisin että puheliaana ja reiluna kaverina tällaista höpisijää tarvittaisiin usein, ainakin vanhukset. Ja jos luottamusta haluat etten ole mikään rikollinen, niin tietenkin näytän henkkarini kun tulen.

Oikeastaan olen it-alan koulutuksen saanu ja ei oikeen tärppää nyt. Ajattelin kokeilla tällaista ideaa, tyttökaveri ainakin sanoo että olen hirmu sosiaalinen.

Jos haluat höpisijää tai kuuntelijaa, tai vaikka yksikseen jääneelle vanhemmallesi juttuseuraa, niin tämä voisi olla juttu.

En rupea lastenvahdiksi tai avuttoman vanhuksen hoitajaksi. Ainakaan en mitään vaippoja ikinä enää vaihtele, omat penskat jo sen iän ohi, enkä mielellään ota vastuuta ruuanlaitosta vieraassa paikassa.

Rehtiä juttuseuraa, jos tarvittaessa vaikka haluaa jutella äijän kaa jolla on elämänkokemusta. Olen puhelias ja avoin, toisin kuin monet suomalaiset miehet.

Olisko 15e/tunti paha summa ? Asun pääkaupunkiseudulla.

Ja meiliosoitteeni:

[email protected]

2

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehehehehhee

Ainakin olet vitsikäs mies! Kukaan tule 15e/h maksamaan jonku höpinöistä :D

• VoiOllakkin

Voisin kyllä kuvitella että palvelulle on kysyntää. Kyllähän sitä psykiatreillekkin maksetaan kymmenen kertaa isompia summia ja eihän ne muuta teekkään ku on kuuntelevinaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe