narsistittomille aiheuttamia,vai oletteko kuullut että yksikään narsisti olisi ikinä sairastunut burnoutiin muuten kuin valehtelemalla.
Tämä on suuri kansanterveydellinen ongelma ja tulee kalliiksi yhteiskunnalle erilaisina muina sairauksina,sydän,verisuoni,diabetes,muina mielisairauksina.
On kumma,kun tähän epäkohtaan ei osata tai haluta puuttua.
Ja luulen,että tulevaisuudessa tällaiset valtiot tulevat tuhoutumaan sisäisesti,kuten on käymässämyös suomelle.
Väitän,että kaikki burnoutit on narsististen ihmisten
3
534
Vastaukset
- jepjep
Toisaalta sit me ei-narsistit saadaa lepäillä narsujen puurtaessa duunissa.
mikä onheille sopiva rangaistus? tai kyl ansaitsisivat pahemman. Kyllä minulla oli ittellä oma halu vetää itseni piippuun "asumalla" työpaikalla. Mitään muuta sisältöä ei elämälläni ollut kuin työ.
40-50 vuotta sitten vientisatama antoi tähän mahdollisuuden. Tapaturmakierre oli lopulta väistämätön - työnarkomania hoiti minut 'siviiliin'.- kailll
Mulla on maailman ihanin työ eikä työtuntejakaan ole paljon, mutta olen puhki unettomuuden vuoksi ja huonojen aikataulujen vuoksi. Toisaalta, unettomuuden alkuperä saattaa olla lapsuudessani, jolloin öitä piti valvoa ja elää pelossa alkoholisti-isän vuoksi, ehkä hän oli myös narsisti, ainakin hän käyttäytyi tosi pahasti äitiäni kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897