Ollaan ajateltu mennä lokakuussa Kreetalle. Onkohan silloin vielä sopivat rantakelit? Entä mikä olisi paras paikka mennä neljä vuotiaan kanssa?
Entä vertailu Kanaria-Kypros-Kreeta? Kaikki kommentit tervetulleita.
Kreeta lokakuu?
6
1423
Vastaukset
- HIK
Taitaa olla Kreetalla aika hiljaista lokakuussa. Itse olin toissa syksynä Haniassa syyskuun alussa ja ymmärtääkseni Suomesta ei tehty sinne enää sen jälkeen kuin yksi matka. Voi olla, että olen väärässä, mutta ymmärtääkseni siellä on talviaikaan aika kuollutta.
- HIK
Olin väärässä. Tekevät näemmä matkoja vielä lokakuussakin, kelit ilmeisesti tosin jo vähän viileämpiä, mutta kyllä syyskuussa oli ainakin vielä todella upeat kelit, joten eiköhän lokakuussakin tarkene.
- gavdos
Hyvät kelit Kreetalla vielä lokakuussa on. Sade tosin raikastaa ilmaa ja huuhtelee pölyt kaduilta, mutta sateen jälkeen taas paistaa aurinko. Lämmöt suomalaisen näkökulmasta hellerajoilla.
Vertailu Kanaria-Kypros-Kreeta ? Kanariasta en tiedä, mutta Kypros on tolkuttoman kallis, siellä on liikaa brittejä 10-henkisissä ryhmissä, ja paikallinen väestö (etenkin nuoret) on epäystävällistä ja suhtautuu turisteihin suorastaan vihamielisesti. - Matkalle
Hei
Olimme perheen kanssa, pojat 5-ja 7 vuotiaat, v.2002 Analipsissä, lokakuussa oli vähän epävakaista, hyvällä tuurilla voi olla vielä hyvät kelit, mutta meille sattui sateita...mutta eipä haitannut, kun vuokrattiin auto ja kierreltiin upeissa vuoristomaisemissa...lomaa se oli vaikka satelikin..
Analipsi oli lokakuun loppupuolella (toiseksi viimeinen viikko, kun sinne vietiin) rauhallinen, ravintoloissa ei tarvinnut kauaa odotella...eikä ollut rannallakaan tungosta...
Vesipuistossa ei montaa perhettä ollut ja sieläkin pojat viihtyi koko päivän, vaikka sinnekin sattui varsin pilvinen päivä !
Hyvää lomaa Kreetalle !- glingal
oltiin poikakaverin kanssa kreetalla pari vuotta takaisin päin syyskuussa. ilma oli ihan hyvä. joka päivä noin 20 astetta, meren käynti oli kylläkin kova, että usein sai tyytyä uima altaaseen.
olimme hanian agia marinassa joka on varmasti lapsi perheelle mukavan rauhallinen paikka. hotelli oli alexia jota suomalaiset suosivat.
suosittelen lämpimästi.
lapsena olen ollut kanarialla kahteen otteeseen. mahatavat rannat. nykyäänhän se on muuttunut yhä enemmän massa turisti kohteeksi. ehkä puerto rico voisi olla hyvä jos kaipaa rauhaa ja hyvää rantaa. playa delas inglesiinkään ei ole pitkä matka.
- Aurinko
Olin muutama vuosi sitten Kreetalla kaks viikkoo lokakuussa (viimeinen mitä sinne tehtiin) ja oli nimittäin hienot ilmat; koko ajan varjossa n. 32 astetta eikä epävakaisuudesta tietoakaan... Paikka oli Agios Nikolaos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462