JUURI TÄNÄÄN!

Wink!####

"Juuri tänään on kulunut nejä vuotta siitä kun median ja virkamieskoneiston massiivinen hyökkäys kohdistui WinCapitaan. Klubin l jäsenet leimattiin rikollisiksi ,"tyhmilsi ja ahneiksi" :twisted: :evil: Ympäristön paineet ja median massiivinen painoastus koitui monille ystävillemme ylipääsemättömiksi.
Oletan että joillakin virkamiehillä ja median "äänitorvilla" on jonkinlaisia tunnontuskia :twisted: :twisted: Ovathan he osasyylisiä kuolemantuottamuksiin :twisted:

Tuetaan edelleen heikompia jäseniämme :wink:
Nautitaan nyt kauniista kevättalvesta ja uskotaan parempaan tulevaisuuteen :wink:"

16

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaus

      "Juuri tänään on kulunut neljä vuotta siitä kun WinCapita-kusetus laukes ns. reisille eli maksatus pyramidissa kotiutusvuorossa oleville loppui MBn vedettyä piuhat poikki rahanpesuepäilyjen vuoksi. Hannu lähti Euroopan turneelle kirjoittaen veljelleen "Mitään en voi korvata......". Klubin jäsenet leimattiin ansaitusti rikollisiksi , tyhmiksi ja ahneiksi. Ympäristön paineet ja median massiivinen painostus koitui monille sponzorille ylipääsemättömiksi.
      "Älä sijoita enempää minkä olet valmis häviämään, sanoihan jo Kulta-Hannu näin ohjeissaan..."

      Tuetaan edelleen heikompia jäseniämme ja valmistaudutaan pakkokeinoihin ja perintään kevään aikana...
      Nautitaan nyt kauniista kevättalvesta ja uskotaan parempaan tulevaisuuteen, vain 20 vuotta maksamista, kyllähän me niistä varastetuista varoista jo ehdittiinkin nauttia...

      • SponzorPate

        Takaisinmaksu pitää vaan ottaa niinkuin pikalainan maksamisena, korko vaan on paljon kohtuullisempi, 9%.
        Asiantuntijat on kyllä tähän jo valmistautunut, omaisuutta ei enää ole omissa nimissä mitään, repikää siitä...


      • vihainen vouti.
        SponzorPate kirjoitti:

        Takaisinmaksu pitää vaan ottaa niinkuin pikalainan maksamisena, korko vaan on paljon kohtuullisempi, 9%.
        Asiantuntijat on kyllä tähän jo valmistautunut, omaisuutta ei enää ole omissa nimissä mitään, repikää siitä...

        --Asiantuntijat on kyllä tähän jo valmistautunut, omaisuutta ei enää ole omissa nimissä mitään, repikää siitä... --

        Se on ihan sama kenen nimissä se on, rikoksella hankittu omaisuus pakkolunastetaan joka tapauksessa.


      • aikaa ollut
        vihainen vouti. kirjoitti:

        --Asiantuntijat on kyllä tähän jo valmistautunut, omaisuutta ei enää ole omissa nimissä mitään, repikää siitä... --

        Se on ihan sama kenen nimissä se on, rikoksella hankittu omaisuus pakkolunastetaan joka tapauksessa.

        "Se on ihan sama kenen nimissä se on, rikoksella hankittu omaisuus pakkolunastetaan joka tapauksessa. "

        Se ei nyt vain ole niin yksinkertaista, mutta oletetaan nyt KO päätöksen mukaisesti, että Hannu ja Tiina olisivat tehneet törkeän petoksen jäseniä kohtaan, siis jäsenet olisivat edelleen tietämättään joutuneet petoksen kohteeksi ja sijoitelleet siihen rahojaan, niin siihen liittyy monia kysymyksiä, joista tässä keskityn nyt vain yhteen.

        Tiedän nimittäin lukuisia paljon tuottoja saaneita, mutta ei heillä niitä rahoja enää ole ja syitä on monia.
        Moni ehti maksaa kaikki asuntovelkansa, autovelkansa jne. esim. Nordeaan ja siitä seuraakin, että Nordea on myös ottanut vastaan törkeän petoksen kautta rahaa ja lisäksi siirrellyt Wincapitan varoja suuria määriä vuosia ja näinollen on mielenkiintoista nähdä kuinka tällaiset tapaukset käsitellään?

        Sitten on sellaisia tapauksia, jotka juoksuttavat ulosottomiestä muka varattomina ja rahaa on silti "tyynynalla" ja he naureskelevat partoihinsa.
        Tunnen yhden tällaisen kaverin (ei capitalainen) ja hän on kehittänyt elämästään suorastaan taidetta ja tuntuu jopa nauttivan, kun saa jallittaa ulosottomiestä. Hänellä on paljon luksusta käytössään toisella paikkakunnalla, mutta hänen ja sukulaistensa nimeä ei niistä löydy.


      • monella piukat olosu
        aikaa ollut kirjoitti:

        "Se on ihan sama kenen nimissä se on, rikoksella hankittu omaisuus pakkolunastetaan joka tapauksessa. "

        Se ei nyt vain ole niin yksinkertaista, mutta oletetaan nyt KO päätöksen mukaisesti, että Hannu ja Tiina olisivat tehneet törkeän petoksen jäseniä kohtaan, siis jäsenet olisivat edelleen tietämättään joutuneet petoksen kohteeksi ja sijoitelleet siihen rahojaan, niin siihen liittyy monia kysymyksiä, joista tässä keskityn nyt vain yhteen.

        Tiedän nimittäin lukuisia paljon tuottoja saaneita, mutta ei heillä niitä rahoja enää ole ja syitä on monia.
        Moni ehti maksaa kaikki asuntovelkansa, autovelkansa jne. esim. Nordeaan ja siitä seuraakin, että Nordea on myös ottanut vastaan törkeän petoksen kautta rahaa ja lisäksi siirrellyt Wincapitan varoja suuria määriä vuosia ja näinollen on mielenkiintoista nähdä kuinka tällaiset tapaukset käsitellään?

        Sitten on sellaisia tapauksia, jotka juoksuttavat ulosottomiestä muka varattomina ja rahaa on silti "tyynynalla" ja he naureskelevat partoihinsa.
        Tunnen yhden tällaisen kaverin (ei capitalainen) ja hän on kehittänyt elämästään suorastaan taidetta ja tuntuu jopa nauttivan, kun saa jallittaa ulosottomiestä. Hänellä on paljon luksusta käytössään toisella paikkakunnalla, mutta hänen ja sukulaistensa nimeä ei niistä löydy.

        Tästä se paha vääntö vasta alkaapi, kun pakolla lakiin nojaten ruvetaan ottamaan, jotta kampitusaika on ollut vasta tuollaista haitarilla soittelua ja rehvastelua.


      • aikaa ollut kirjoitti:

        "Se on ihan sama kenen nimissä se on, rikoksella hankittu omaisuus pakkolunastetaan joka tapauksessa. "

        Se ei nyt vain ole niin yksinkertaista, mutta oletetaan nyt KO päätöksen mukaisesti, että Hannu ja Tiina olisivat tehneet törkeän petoksen jäseniä kohtaan, siis jäsenet olisivat edelleen tietämättään joutuneet petoksen kohteeksi ja sijoitelleet siihen rahojaan, niin siihen liittyy monia kysymyksiä, joista tässä keskityn nyt vain yhteen.

        Tiedän nimittäin lukuisia paljon tuottoja saaneita, mutta ei heillä niitä rahoja enää ole ja syitä on monia.
        Moni ehti maksaa kaikki asuntovelkansa, autovelkansa jne. esim. Nordeaan ja siitä seuraakin, että Nordea on myös ottanut vastaan törkeän petoksen kautta rahaa ja lisäksi siirrellyt Wincapitan varoja suuria määriä vuosia ja näinollen on mielenkiintoista nähdä kuinka tällaiset tapaukset käsitellään?

        Sitten on sellaisia tapauksia, jotka juoksuttavat ulosottomiestä muka varattomina ja rahaa on silti "tyynynalla" ja he naureskelevat partoihinsa.
        Tunnen yhden tällaisen kaverin (ei capitalainen) ja hän on kehittänyt elämästään suorastaan taidetta ja tuntuu jopa nauttivan, kun saa jallittaa ulosottomiestä. Hänellä on paljon luksusta käytössään toisella paikkakunnalla, mutta hänen ja sukulaistensa nimeä ei niistä löydy.

        Nimimerkki "aikaa ollut" on lievästi harhapoluilla nyt.

        Rikoshyöty konfiskoidaan rikoshyödyn saajalta. Jos rikoshyödyllä on ehditty sutata rautakauppaa, Nordeaan tai vaikkapa vosuihin, näiden saantoa suojelee vilpittömän mielen suoja. Kyllä rahat kynsitään takaisin vain siltä ensimmäiseltä ja originaalilta rikoshyödyn saajalta.

        Toinen juttu on, jos rikoshyötyä on piiloiteltu valeoikeustoimilla muijan ja sukulaisten nimiin. Valeoikeisutoimet on yleensä purettu oikeuden päätöksellä.

        Virallisesti varattomana voi tietysti vain naureskella ulosottomiehen yrityksille. Tätä vaan täytyy jaksaa jaksaa lähes parikymmentä vuotta. Mitään ei voi olla virallisesti omissa nimissä; ei autoa, asuntoa tai kesämökkiä. Ja tämänkin pakoilun voi keskeyttää äkillinen tapaturma: Eno kuolee ja jättää miljoonaperinnön, hyvästi perintörahat.


      • ja tervaa piisaa
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Nimimerkki "aikaa ollut" on lievästi harhapoluilla nyt.

        Rikoshyöty konfiskoidaan rikoshyödyn saajalta. Jos rikoshyödyllä on ehditty sutata rautakauppaa, Nordeaan tai vaikkapa vosuihin, näiden saantoa suojelee vilpittömän mielen suoja. Kyllä rahat kynsitään takaisin vain siltä ensimmäiseltä ja originaalilta rikoshyödyn saajalta.

        Toinen juttu on, jos rikoshyötyä on piiloiteltu valeoikeustoimilla muijan ja sukulaisten nimiin. Valeoikeisutoimet on yleensä purettu oikeuden päätöksellä.

        Virallisesti varattomana voi tietysti vain naureskella ulosottomiehen yrityksille. Tätä vaan täytyy jaksaa jaksaa lähes parikymmentä vuotta. Mitään ei voi olla virallisesti omissa nimissä; ei autoa, asuntoa tai kesämökkiä. Ja tämänkin pakoilun voi keskeyttää äkillinen tapaturma: Eno kuolee ja jättää miljoonaperinnön, hyvästi perintörahat.

        Näinhän siinä tulee käymään, kuin kerroit, jotta kyllä asianomistajat jossainmielessä ovat tuppensa tervanneet, sanoisinko vielä jotta tärvelleet.


      • Hyvin ennakoitu?
        aikaa ollut kirjoitti:

        "Se on ihan sama kenen nimissä se on, rikoksella hankittu omaisuus pakkolunastetaan joka tapauksessa. "

        Se ei nyt vain ole niin yksinkertaista, mutta oletetaan nyt KO päätöksen mukaisesti, että Hannu ja Tiina olisivat tehneet törkeän petoksen jäseniä kohtaan, siis jäsenet olisivat edelleen tietämättään joutuneet petoksen kohteeksi ja sijoitelleet siihen rahojaan, niin siihen liittyy monia kysymyksiä, joista tässä keskityn nyt vain yhteen.

        Tiedän nimittäin lukuisia paljon tuottoja saaneita, mutta ei heillä niitä rahoja enää ole ja syitä on monia.
        Moni ehti maksaa kaikki asuntovelkansa, autovelkansa jne. esim. Nordeaan ja siitä seuraakin, että Nordea on myös ottanut vastaan törkeän petoksen kautta rahaa ja lisäksi siirrellyt Wincapitan varoja suuria määriä vuosia ja näinollen on mielenkiintoista nähdä kuinka tällaiset tapaukset käsitellään?

        Sitten on sellaisia tapauksia, jotka juoksuttavat ulosottomiestä muka varattomina ja rahaa on silti "tyynynalla" ja he naureskelevat partoihinsa.
        Tunnen yhden tällaisen kaverin (ei capitalainen) ja hän on kehittänyt elämästään suorastaan taidetta ja tuntuu jopa nauttivan, kun saa jallittaa ulosottomiestä. Hänellä on paljon luksusta käytössään toisella paikkakunnalla, mutta hänen ja sukulaistensa nimeä ei niistä löydy.

        Kuulustelijan kysymys: Millaista irtainta omaisuutta, osakkeita tai osuuksia teillä on hallinnassanne?
        Xxxxxn vastaus: En omista tällä hetkellä mitään irtainta omaisuutta. Myin aikaisemmin omistamani kaksi asunto-osaketta Xxxxxxlla syksyllä 2008 siksi, että tarvitsin rahoja verojen maksuun. Toisen huoneiston osakkeet myin pojalleni ja toisen tyttärelleni.


      • kuneimitääosata
        Hyvin ennakoitu? kirjoitti:

        Kuulustelijan kysymys: Millaista irtainta omaisuutta, osakkeita tai osuuksia teillä on hallinnassanne?
        Xxxxxn vastaus: En omista tällä hetkellä mitään irtainta omaisuutta. Myin aikaisemmin omistamani kaksi asunto-osaketta Xxxxxxlla syksyllä 2008 siksi, että tarvitsin rahoja verojen maksuun. Toisen huoneiston osakkeet myin pojalleni ja toisen tyttärelleni.

        Eipä tuossa vaikeuksia ulosottovirastolla tule olemaan, helppo homma hoitaa takaisinsaanti. Selvä valeoikeutoimi, se vielä läpinäkyvämpi vaihtoehto olisi ollut jos osakkeet olisi myyty vaimolle.


      • elämähymyilee
        aikaa ollut kirjoitti:

        "Se on ihan sama kenen nimissä se on, rikoksella hankittu omaisuus pakkolunastetaan joka tapauksessa. "

        Se ei nyt vain ole niin yksinkertaista, mutta oletetaan nyt KO päätöksen mukaisesti, että Hannu ja Tiina olisivat tehneet törkeän petoksen jäseniä kohtaan, siis jäsenet olisivat edelleen tietämättään joutuneet petoksen kohteeksi ja sijoitelleet siihen rahojaan, niin siihen liittyy monia kysymyksiä, joista tässä keskityn nyt vain yhteen.

        Tiedän nimittäin lukuisia paljon tuottoja saaneita, mutta ei heillä niitä rahoja enää ole ja syitä on monia.
        Moni ehti maksaa kaikki asuntovelkansa, autovelkansa jne. esim. Nordeaan ja siitä seuraakin, että Nordea on myös ottanut vastaan törkeän petoksen kautta rahaa ja lisäksi siirrellyt Wincapitan varoja suuria määriä vuosia ja näinollen on mielenkiintoista nähdä kuinka tällaiset tapaukset käsitellään?

        Sitten on sellaisia tapauksia, jotka juoksuttavat ulosottomiestä muka varattomina ja rahaa on silti "tyynynalla" ja he naureskelevat partoihinsa.
        Tunnen yhden tällaisen kaverin (ei capitalainen) ja hän on kehittänyt elämästään suorastaan taidetta ja tuntuu jopa nauttivan, kun saa jallittaa ulosottomiestä. Hänellä on paljon luksusta käytössään toisella paikkakunnalla, mutta hänen ja sukulaistensa nimeä ei niistä löydy.

        No sepä vasta on elämää, kun saa jallittaa elämänsä loppuun ulosottomiestä. Jotkut hoitavat asiansa niin ettei tarvitse jallittaa ulosottomiestä 20 vuotta.


      • aikaa ollut
        elämähymyilee kirjoitti:

        No sepä vasta on elämää, kun saa jallittaa elämänsä loppuun ulosottomiestä. Jotkut hoitavat asiansa niin ettei tarvitse jallittaa ulosottomiestä 20 vuotta.

        "No sepä vasta on elämää, kun saa jallittaa elämänsä loppuun ulosottomiestä. Jotkut hoitavat asiansa niin ettei tarvitse jallittaa ulosottomiestä 20 vuotta."

        No sepä vasta elämää, mutta ihmiset saavat tyydytystä niin erilaisista asioista.
        Minäkin capitalaisena olen hoitanut aina asiani niin, että minun ei ole tarvinnut, eikä tarvitse koskaan jallittaa ulosottomiestä ja minä saan siitä tyydytystä.:)


      • kgdn456
        aikaa ollut kirjoitti:

        "No sepä vasta on elämää, kun saa jallittaa elämänsä loppuun ulosottomiestä. Jotkut hoitavat asiansa niin ettei tarvitse jallittaa ulosottomiestä 20 vuotta."

        No sepä vasta elämää, mutta ihmiset saavat tyydytystä niin erilaisista asioista.
        Minäkin capitalaisena olen hoitanut aina asiani niin, että minun ei ole tarvinnut, eikä tarvitse koskaan jallittaa ulosottomiestä ja minä saan siitä tyydytystä.:)

        helppo homma ulosottomiehella.

        jokaisella valuuttagurulla on mittaamattoman arvokkaita lisensseja. niita ei ole voinut myyda, koska porssi on ollut kiinni valiaikaisesti n. 4 vuotta.


    • 16+14

      juu niin lähtee kuin vinni ottasta.

    • punajuurenarvoitus

      Onko Hannun saamista myrkyllisistä punajuuripillereistä saatu oikeuslaboratoriosta jo tulokset? Mitä ne sisälsivät? Olivatko ne sittenkin vain puhdasta punajuurta ja oireilu johtui pillereiden syöjästä?

      • raakkapu

        Pätkä tekee parhaillaan juntun ja muiden aasintuntijoiden kanssa testiä punajuuripillereille, tuloksia on odotettavissa ennen vuotta 2110.


    • kyllä näitä piisaa

      Ennenminhän tämän olisi pitänyt lopettaa, olisi tullut vähemmän pahaa mieltä, mitä tämä aloittaja tädentää,

      ja kun ei olisi alkanyt ollenkaan olisi kaikista parhainta.

      wink. turha ihmisten juoksutus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe