Onkos täällä harrastettu koripallo vedonlyöntiä.
Mikä on palstan koripallo tuntemus
Koriksesta ainakin näyttää löytyvän pelattavaa.
-Lappeenrannan NMKY- Salon Vilpas over 148
-Tampereen Pyrintö- Torpan Pojat over 157
-Bourges Basket (N) - Arras Pays d'Artois (N) over 127,5
Suomi koriksesta kaksi overia ja yksi Ranskan women's korisottelu.
Pelit luonnollisesti in Paf, koska veikkauksen korisvalikoima on anything ja
kohteet sinkkuina.
Gorisbollista....
4
81
Vastaukset
- S-Kyösti
Morris?Jude morty,mulkku leikattu,vai miksi tommonen nimi?En kai loukannut,olen palstan johtava korisasiantuntija ja pelaan vain veikan kertoimilla,voin antaa tulevaisuudessa sinulle muutamia perusneuvoja ja vinkkejä lajista,Israelilainenko?
- kyllä nin on
tämän palstan kaikki tuntemus on ihan pyllystä... :)
- Morris Baxner
Onko tämä S-Kyösti palstan brain head, vai muutenko play on boss.
Löytyykö S-Kyöstiltä tips for NBA and also MLB baseball tips ???
Minä en ole Israelista, olen Kanadasta, mutta käyn myös Yhdysvaltojen puolella seuraamassa paikallisia NBA pelejä.
Viime yönä löysin google finder tämän suomi24 sivun vihjepalvelu, mutta onko täällä mitään hyvää vihje.
Olen enemmän seuranut amerikkalainen pelifoorumi.
Minä olla muuttanut tänne Kanada 40 sitten ja olen tulossa kesällä käymään suomi.
Minä muuttaa oma nimi Kanadan malli, koska Asun täällä Kanadassa.
Täälä on nyt iltapäivä. Mauri Pekkarinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1472896SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän591882Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava981848Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3031799Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201650Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291349Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181233Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052