Osaisko joku suositella venekuomun tekijää, edullista ja hyvää, tampere-hämeenlinna akselilta ja siitä väliltä? onko kokemuksia akaanverhoomosta?
venekuomu
5
3547
Vastaukset
- venekuume
Taitaapi olla varsinaiset venekuomujen tekijät vähissä, kannattaa kysyä suosiolla merkin omaa kuomua, tai jos kyseessä on omavalmiste vene niin jonkun merkin samantyylisen mallin kuomua. Sitä on helppo sitten muokata veneeseen sopivaksi, vaikka kävisi purjeentekijän juttusilla jos apua löytyisi.
- fisukka 12
Kokeilepa Porin suunnalta. SV-Venekuomut. Kokeneita kavereita. Tekivät minulle kuomun talvella ja mahtavasti onnistui. Kiertävät kuulemma pitkin etelä-suomea. Ei ihan halvin ollut, mutta ei kalleinkaan tarjous.
- Kuomuttaja
Itse tilasin helsinkiläisenä kuomuni Ruskosta, Turun puolesta. Posti kulkee. Vanhan lähetin malliksi, mutta se taisi olla kattavan kaavaston ansiosta ihan turhaa. Paluupostissa sain uuden mukana vanhan takaisin (käytin vanhaa sen jälkeen pressun alla lisäsuojana veneen ollessa talviteloilla; uutta kuomua säilytin talven yli kotona lämpimässä ja kuivassa).
Sain hyvin istuvan ja mielestäni laadukkaan kuomun asialliseen hintaan.
http://www.mp-venekuomu.fi/ - Ventti-veneilijä
Itse teetätin venekuomun mallin mukaan va-varusteella. Oli laadukasta työtä laadukkaista materiaaleista. Lähetin heille mallin ja parin kuukauden päästä tuli molemmat takaisin.
Nyt taitaa olla kiireisin aika joten saattaa mennä syksylle ennen kuin saat kuomun veneeseesi. - Anonyymi
Reilutikki tekee kuomuja ja korjauksia ainakin pirkanmaan alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241