JOs hommaisi ko. puhelimen ja siihen Android Marketin Navionics kartat niin Hintalaatusuhde olisi ainakin kohdallaan. Jos vain yhdistelmä toimiii. Onko kenelläkään tietoa puhelimesta.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/41915/cxjtc/Huawei-U8800-IDEOS-X5-Android-puhelin-musta
https://play.google.com/store/apps/details?id=it.navionics.singleAppEurope#?t=W251bGwsMSwyLDIxMiwiaXQubmF2aW9uaWNzLnNpbmdsZUFwcEV1cm9wZSJd
/Huawei-U8800-IDEOS-X5 ja kartat
5
248
Vastaukset
Omassa tabletissa toimii sen mitä olen kokeillut sekä kaverin iPhonessa
Viime vuonna maksoi vielä vain 9.99e, nyt 26e mutta ylettyykin jo Kanarian saarille, tosi hyödyllistä meille siis.
Jos haluut isomman näytön niin osta 10"" halis tabletti (140e) ja siihen kartat- Kalasoppa
Navionics Marine Europe toimii tuossa, myös Aurora ICS 4.0 firmiksellä. Hiukan liian pieni näyttämö venehommiin mutta sitä varten hommasin juuri Galaxy Tab 8.9:n. Tuo on loistava!
- 26
Galaxy tab hinta 500 euroa ei minun kukkarossa ole moiseen varaa. Tuo puhelin menisi taskussa ja ei välttämättä mitään puhelinliittymääkään tarvitsisi jos langattomasti kotona pääsisi nettiin.
- Kalasoppa
Kova on hinta verkkokaupassa. Huutonetissä näyttää olevan vähän käytettyjä saikulla!
Voihan siihen ja muuhunki käyttöön ostaa halpis padin, niinkuin tämäkin millä just surffaan, ebay.fi:stä, ilman alvia ja tullia kun ostaa halvalla briteistä. 10"" saa päälle satkulla, 7-8"" allekin.
Omassani irroitettava antenni jota voi käyttää kun tarvii, veneessä tai autossa. Ei muuten hassumpi autonavigaattori tuo 10"" ulkomailla.
Ei muuten vastaa 800e Samsungia, eikä maksakkaan 800.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558