Soneran lupauksiin EI OLE LUOTTAMISTA. Kiinteä nettiyhteys luvattiin asentaa 7.3 kello 08.30-20.00 välisenä aikana.
NO EI OLE ASENTAJISTA NÄKYNYT VARJOAKAAN.
Samalla Soneran "palvelukeskus" alkoi peruuttamaan myyntipuolen antamia lupauksia. Lupauksia joihin myös asentajat olivat suostuneet ollessaan yhteydessä ja kysellessään mistä on kysymys.
TÄLLÄINEN ASIAKASPALVELU ON PERSEESTÄ JA SIIHEN EI NÄKÖJÄÄN PYSTY KUIN NÄMÄ NETTIYHTEYKSIÄ MYYVÄT JA LÄHES MONOPOLIASEMASSA OLEVAT YRITYKSET..
SE ON KUITENKIN MORJENS SONERAN KANSSA. JOS NETTIYHTEYS EI HUOMENNA PELAA, NIIN KIIKUTAN XYZELIT JA NUO MOKKULAT POSTIIN JA SANON IRTI KOKO PASKA SOPIMUKSEN
SONERA KYYKYTTÄÄ ASIAKKAITAAN
2
224
Vastaukset
- Tiesikkö nä
Että liittymän asennus tehdään keskuksesta eikä kotoakäsin.
Mikäs päätelaite sulla on? Onko siinä varmasti asetukset oikein?
Itse en ole 100% tyytyväinen soneran toimintaan varsinkin kun on pätkä vanhaa kuparia vielä kaapelina niin häiriöitä riittää, mutta kyllä ne liittymien vaihdot ja aukaisut on pelanneet.
Mutta kuten kerroin ei niitä asentajia näkynyt kuin yritysliittymän avatessa, mutta sillä rahalla niiden pitikin näkyä.
Kun vaihdoin kuluttajaliittymään takaisin niin postissa tuli päätelaite ja yhteys alkoi pelittämään tarkalleen sovittuna aikana.- Ei kiitos, hyvästi:)
Jep. Irti vaan Soneralta jos suinkin pääsette. Itse olen jo irrottautunut ja valokuitu sopimuksenkin katkaisin ennen kuin asensivat sen. Syystä että myynti (muka tarjous) hinta oli liki tuplasti eri (pienempi) kuin olisivat veloittaneet loppu peleissä.
Enää on yksi vanha kytky, päättyy heinäkuussa joten pian olen vapaa purjehtimaan edullisemmille vesille, missä odottaa toimivat asiakaspalvelut, kuluttajasta huolehtiminen, selkeät hinnoittelut ja halvemmat hinnat. Tavallinen kuluttaja on Soneralle pelkkä raskas taakka, se ei ole palvelemisen arvoinen. Niin ajattelee Sonera. Eipä ihme että tavalliset kuluttaja-asiakkaat ovat vähentyneet merkittävästi ja tulevat vähenemään. Sonera jos aikoo vielä palvella rivi kansalaisia, pitäisi antaa potkut koko pääjohdolle ja ottaa sinne ihmisiä, laittaa kuntoon asiakaspalvelu ja pitää lupaukset.
Hyvästi ikuisesti Sonera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016