Etsin youtube partneria (partnereita)

Moi oon pelinimeltä oparz ja ehin youtube partnereita jonka kanssa tehtäis videoita youtubeen peleistä mulla ois nää valikossa:
GTA IV
GTA IV liberty city stories
Minecraft jotai alphaa
Minecraft
Modern warfare 3
Battlefield 3
jne.
tehtäis kaikenlaisii videoita jossa pelattais kahestaa ja joskus vaikka läpipeluuta jostai yksinpelistä. Tehtäis myös yhteinen käyttäjä. Kirjota tohon ikää ja mitä pelejä sulla olis. Pitää olla hamachi, skype ja mikki. VASTATKAA KIITOS

8

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelikaverin etsiä

      Itse olen 13v ja kaipaisin peliseuraa ja videon tekeminenkin kiinostaisi. Itselläni on vain MC noista mutta tiedän monia hyviä halpoja pelejä. skype on hamacih on. kaikki tarvittavat on. ainoa huono puoli on siinä että pääsen noin joka toinen viikonloppu pelaamaan joskus viikolla. os en tiedä ikääsi joten en ole varma sovinko pelaamaan sun kanssa kutsuma nimenä käyttäisit Getari

    • Reddeadted

      Moi minä olen 15v tyyppi jolla on jo youtube accountti
      (reddeadted) joka haluaisi sinne lets playta
      Minulla ei ole noista peleistä kuin minecraft
      Mutta minullla on muita hyviä pelejä
      Voin tehdä live videoita myös jos haluat
      Minullla on skype hamashi ja mikki

    • Gold gamer

      Joo eli mä olen miettinyt ihan samaa ideaa itse okeisin aloittelemassa amnesian läpi peluu videon tekoa olen 16v ja kaikki tarvittavat löytyy youtube acount mikuuni1 ps mikä olisi hyvä pc pelien kuvaus ohjelma (ilmainen tai ware)

      • Kaveri

        suosittelen Frapsia


    • Kaveri

      Terve olen 13v poika joka tykkää pelata (paljon) ja kone on uusinta mallia ni pyörittää mitä pelejä vaa ja koneeseen meni 1400e ni voin myös kuvata on hamachi mikki sekä skype ja minulla on pelit minecraft,worldofworcraft,leagueoflegends,GTA IV,WoT, ja sit Frapsi oikee toivon että vastaat,

    • The disser

      Voi että kun kiinnostaa Vitun Homo

    • ROS0OR1

      Moi oon 12 vuotias ja haluaisin todella tulla pelaamaan ja on skype ja mikki ja hamachi. Mulla noista peleistä on MW3 ja Minecraft. Ja halluisin just videoita tehä youtubeen

    • Rahoissa

      Itse pääsin partneriksi todella helposti
      Vaatii vain 300 katsojaa päivittäin ja ainakin 300 tilaajaa.
      Tällä hetkellä tienaan keskimäärin 240€ kuukaudessa, aika huikea määrä.

      Voit itsekkin saavuittaa saman: http://goo.gl/71Xm8O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe