Hei haloo....

Edelleen ammatissa..

Luin tuolla alla olevia viestiketjuja liittyen hypnoosin itseoppimiseen ja noihin pikaoppeihin liittyen hypnoositilan aikaan saamiseen. Järkyttävää tekstiä kaikkinensa.
Ei hypnoositilan tuottaminen ole mikään muutaman kirjan lukemisen kautta opittu taito, vaan se vaatii tiiviin ohjauksen, transferenssi-suhteisiin perehtymistä, opiskelua suggestion luonteesta jne. Ja myöskin mahdollisen peruskoulutuksen, minkä turvin tuota voi tehdä.
Voihan tuo olla kiva harrastus kaveriporukassa muutaman viinipullollisen jälkeen, mutta mieluummin suosittelisin esim. pullon pyörittämistä jne...tai tartoot-kortteja..!
Puhun n. 30-vuotisen uran tehneen hypnoosin ammattilaisen suulla.
Älkää hyvät ihmiset leikkikö asioilla joita ette tunne!
Ei varmasti olisi kiva asia soittaa paikalle piipaa-auto, ja sitten vastaat käräjillä psyykkisen vamman tuottamisesta!

6

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (78)

Voi kuule sua. Minä ainaskin olen oppinut hypnotisoimaan lukemalla muutaman kirjan ja olen käyttänyt taitoani moniin ihmisiin. Revi siitä huumoria..
      Minä ainaskin jatkan noitumista ja kukaan ei sitä voi estää.

Hihhhhh

• Ihmeissään...

Eipä tuosta huumoria voi pahemmin repiä. Leikit aika vakavilla asioilla. Olisi kiintoisaa tietää minkälaisissa tilanteissa käytät hypnoosia.
        Juuri kaltaisesi henkilöt ovat saaneet aikaan sen tilanteen, että puoskarilakia oli pakko synnyttää. Josta koituu vahinkoa monelle vuosikymmeniä ammattimaista työtä tehneelle henkilölle.
        Ja sinä sitten vaan noidut , voihan perkele....

• Aiempi....

Toivottavasti et päädy sen pöydän ääreen, missä leipää ei pahemmin jaella....vaan jotain ihan muuta....

• (78)

Kuules ny. Hypnoosia ei ole määritelty kenellekään ihmisryhmälle. Kuka tahansa saa hypnotisoida. Niin ja minä olen hypnotisoinut monia ihmisiä, koska minulla on suuri ystväjoukko ja olen myös auttanut monia.
      Siitä sitten repimään taas huumoria.

• Sama.....

Ikävä kyllä olet oikeassa siinä että kuka tahansa saa hypnotisoida ketä tahansa. Esim. kaltaisesi puoskarit....

• (78)

Näin on ja tuhon puoskari-sanaan. Jos minä hypnotisoin jonkun onnistumaan tenteissä, se ei ole puoskarointia.
      Ota nyt edes selvää, mitä tarkoitetaan puoskaroinnilla..

Daaadaaa ja nyt hypnotiseeraamaan.. on yksi juttu, joka liittyy erääseen kylmyyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe