Hei haloo....

Edelleen ammatissa..

Luin tuolla alla olevia viestiketjuja liittyen hypnoosin itseoppimiseen ja noihin pikaoppeihin liittyen hypnoositilan aikaan saamiseen. Järkyttävää tekstiä kaikkinensa.
Ei hypnoositilan tuottaminen ole mikään muutaman kirjan lukemisen kautta opittu taito, vaan se vaatii tiiviin ohjauksen, transferenssi-suhteisiin perehtymistä, opiskelua suggestion luonteesta jne. Ja myöskin mahdollisen peruskoulutuksen, minkä turvin tuota voi tehdä.
Voihan tuo olla kiva harrastus kaveriporukassa muutaman viinipullollisen jälkeen, mutta mieluummin suosittelisin esim. pullon pyörittämistä jne...tai tartoot-kortteja..!
Puhun n. 30-vuotisen uran tehneen hypnoosin ammattilaisen suulla.
Älkää hyvät ihmiset leikkikö asioilla joita ette tunne!
Ei varmasti olisi kiva asia soittaa paikalle piipaa-auto, ja sitten vastaat käräjillä psyykkisen vamman tuottamisesta!

6

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (78)

      Voi kuule sua. Minä ainaskin olen oppinut hypnotisoimaan lukemalla muutaman kirjan ja olen käyttänyt taitoani moniin ihmisiin. Revi siitä huumoria..
      Minä ainaskin jatkan noitumista ja kukaan ei sitä voi estää.

      Hihhhhh

      • Ihmeissään...

        Eipä tuosta huumoria voi pahemmin repiä. Leikit aika vakavilla asioilla. Olisi kiintoisaa tietää minkälaisissa tilanteissa käytät hypnoosia.
        Juuri kaltaisesi henkilöt ovat saaneet aikaan sen tilanteen, että puoskarilakia oli pakko synnyttää. Josta koituu vahinkoa monelle vuosikymmeniä ammattimaista työtä tehneelle henkilölle.
        Ja sinä sitten vaan noidut , voihan perkele....


    • Aiempi....

      Toivottavasti et päädy sen pöydän ääreen, missä leipää ei pahemmin jaella....vaan jotain ihan muuta....

    • (78)

      Kuules ny. Hypnoosia ei ole määritelty kenellekään ihmisryhmälle. Kuka tahansa saa hypnotisoida. Niin ja minä olen hypnotisoinut monia ihmisiä, koska minulla on suuri ystväjoukko ja olen myös auttanut monia.
      Siitä sitten repimään taas huumoria.

    • Sama.....

      Ikävä kyllä olet oikeassa siinä että kuka tahansa saa hypnotisoida ketä tahansa. Esim. kaltaisesi puoskarit....

    • (78)

      Näin on ja tuhon puoskari-sanaan. Jos minä hypnotisoin jonkun onnistumaan tenteissä, se ei ole puoskarointia.
      Ota nyt edes selvää, mitä tarkoitetaan puoskaroinnilla..


      Daaadaaa ja nyt hypnotiseeraamaan.. on yksi juttu, joka liittyy erääseen kylmyyteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe