Hei ihmiset, erityisesti tytöt! Minulla olisi kysymys johon tarvitsisin apua...elikkä tytöt, mikä teidän mielestänne on romanttista ja saako poikaystävä olla sellainen ja missä suhteessa?? Haluaisin järjestää tyttöystävälleni jonkin romanttisen yllätyksen tai viedä romanttisille treffeille, mutta en oikein keksi mitään....kesällä veisin ehkä piknikille tms. mutta nyt se ei onnistu....eli mistä tytöt tykkää??? Mikä on romanttista ja mikä vie teiltä jalat
(tietysti pojatkin saavat vastata jos teillä on vastaavia.kokemuksia ja ideoita)
MIKÄ ON ROMANTTISTA TYTÖT???? MISTÄ TYKKÄÄTTE???
14
375
Vastaukset
- mie vaaa
Vie kultas luisteleen tai lasketteleen ja tee eväät mukaan. ;) Voithan tehdä ns. 'picnikin' nyttenkin.
- 16¿¿
Toi on kyllä kiva idea:-) se tykkää kyllä lasketella...luuletko että ihan tuollaisena olisi romanttista?
- Offspring
Nimimerkistäsi päättelen että oot 16? Ite oon 14, mut toivon että myös nuoremman tytön mielipiteet kelpaa :)
1. Vie leffaan. Todella huomaavaista olis, jos sopa suostuisit maksaa tytön lipun ^^
2. Jonnekki kahville? Kaupungissas on varmaan joku pieni sympaattinen kahvila jossa kaikki maksaa järkyttävästi mut on niin hyvää? Vie sinne, tie tytön sydämmeen käy vatsan kautta ;3
3. Pyydä tyttös kylään ja laita ite ruokaa, tarjoile kynttilöiden valossa ja myöhemmin joku leffa kotisohvalla kullan kyljessä?
4. Vietä yks viikonloppu vaan tyttöystäväs kanssa
5. Sano jotain kivaa tytöstä aina ku näät sen :) Vaikka tiedän et mun oma poikaystävä rakastaa mua, eikä sano sitä joka päivä, ni on se aina yhtä ihanaa kuulla se ääneen lausuttuna
6. Lähetä joku sulonen tekstiviesti? Niiden keksiminen on hankalaa, siin en osaa auttaa ^^'
sori tää vietsin raiskaaminen hymiöillä se etten laittanu mitän kouluun liittyvää :D En tiiä et oottekste samas lukios/yläasteel/missälie nii ajattelin et oon laiska enkä kirjota...sori myös hirveest määräs kirjotusvirheitä xd Toivottavasti oli apua! - urheilijatytsy
Mä tykkäisin et poikaystävä veis mut johonki urheilee tai jotai liikuntajuttuu. Esim.vaik talvella laskettelee , luisteleen. Ainakaa mä en tartte mitää nii kauheen romanttista. Iha vaa pienet jutut ja yhdessä olo riittää. Toki joskus ois kiva tehä jotain toosi romanttista
- girlllll
se että laittaisit ruokaa, mentäis leffaan tai nukuttais yhessä viikonloppu ois super romanttista! ihanaa että näitäkin löytyy maailmasta, haluun heti tuollasen poikaystävän
- 16¿¿
girlllll kirjoitti:
se että laittaisit ruokaa, mentäis leffaan tai nukuttais yhessä viikonloppu ois super romanttista! ihanaa että näitäkin löytyy maailmasta, haluun heti tuollasen poikaystävän
Haha:-D Mun mielestä pitää joskus tehdä jotain hyvää sille ketä rakastaa. En minäkään aina mikään täydellinen poikaystävä varmaankaan ole, mutta yritän olla sitä mahdollisimman usein ja haluun tehdä jotain ihanaa kullan kanssa:-)
- jojaajuu
kivoja ideoita mut jos itel olis tyttöystävä nii viimeseks veisin sen luistelee kun en itekään osaa )))
Jos osaat laulaa tai soitta kitaraa nii voisit tehä tai laulaa jonku biisin esim jos joku poika laulais mulle ihanalla äänellä sean kingstonin dumb love en muosta oliko se niin olisin heti kaulassa kiinni mutta jos toi ei onnistu nii leffa tai yökyläily romanttinen illalline jotai semmosta söpöä tai jos meette vaikka kävelylle nii voit pysähtyä ja poirtää lumeen sydämmen ja siihe sisään ? ? Se ois söpöä :)
vaihtoehtoja:
1.lähtekää luistelemaan:)klassikko:D
2.kattokaa leffa kotona ja ostakaa paljon karkkia ja sipsiä ja limsaa ja popparii tai menkää elokuvateatteriin(leffa mieluusti surullinen/romanttinen)
3.en tiiä enää muuta...- chic mall
niin, jotain romanttista... Käykää jossain ravintolassa , mutta älä kerro, mihin viet häntä...
- toivottavasti-auttoi
jos tiedät jonkin todella kauniin paikan, vie tyttö sinne ja kerro kaikkia ihanuuksia. itse ainakin hullaantuisin ja tytöt osaa arvostaa kauniita maisemia, yms.
ja jos haluat tehdä vaikkapa jonkun romanttisen yllätyksen, kuten näitä illallisia on ehdotettu, niin peitä tytön silmät jollain kun viet häntä, niin luo lisäjännitettä(::
ainiin ja joskus myös vaikkapa kirje voi olla hauska tapa! laita siihen myös kaikkia ihanuuksia ja vaikkapa joku hyvä muisto mikä teillä on ja laita sitten postilla tai vie suoraan postilaatikkoon/luukkuun, kuitenki niin ettei tyttö nää(8 - 98987976695555
haluun itekki tietää, joten ylös=)
- vapaudenkaipuu
Vietä aikaa kahen sen kanssa. Sellain kevyt flirttailu on mukavaa myös :) Ei romanttisten asioitten tarvii olla mitenkä erikoisia. Esim hyvä leffa, kulta syliin ja popcornia kuulostaa minust täydelliseltä ^^
Ite oon ehkä liian jotenki.. en tykkäis jos mut veis johonki hienoo paikkaa syömää tai tekis jotain yliampuvaa. Kynttiläillallinen ja viulumusiikkia :'D Minuu vaa naurattais se ihan kamalasti ja kaikki romantiikka kuolis. Sen takia pienet huomionosotukset, kukat, suukot, kevyt flirttailu, lämmin syli, kädestä pitäminen, katselu.. ne on romanttisimpia ja ihanimpia asioita mitä mulle voi tehdä ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847