Hei
Olen pitkäaikainen Soneran kulta-asiakas. Minulla on yli 10 v. vanha pp.inet.fi loppunen sähköpostiosoite. Se on tuhansissa käyntikorteissani ympäri maailman. Sonera koplaa mailin ja laajakaistan samaan pakettiin. Asun 3 km päässä Jyväskylän ydinkeskuksesta, mutta tästäkin huolimatta he eivät jostain syystä KYKENE toimittamaan laajakaistaa kotiini. Minulla on vain siis tämä sikahintainen ,mail -osoite.
En voi sanoa laajakaistaa irti, koska se mail -osoite on niin tärkeä, Olen maksanut jo yli 2000 euroa yhdestä vaivaisesta sähköpostiosoitteesta. Olen reklamoinut asian useaan ootteeseen ja tehnyt myös valituksen kuluttaja-asiamiehelle. Reklamaatioihin on "vastattu Vaasasta" ja todettu että käytäntö on "tämmöinen". Välillä kk-hinta jopa laskettiin 20 euroon ,mutta nyt ollaan huippuhinnassa 37.20 kuukaudessa ! Uskomatonta ja törkeätä ihmisen kusettamista.
Lasse Hakala
Toimitusjohtaja
Jyväskylä
Sonera kiristää/ryöstää minua
4
304
Vastaukset
- toinenjykylästä.
Niin on, kannattaa siirtyä näihin mobiililaajakaistoihin kokonaan. Asunut... noin 4v etäisyyttä Jyväskylän keskustaan 5km noin.
Saunalahteen olen ollut tyytyväinen kyllä, ja sitten minne milloinkin menee, niin voi ottaa näppärästi oman mötikän mukaan sitten ja liittää sen tietokoneeseen missä milloinkin on. - asdasdasdacvbgvbv
kuka vittu haluu sellasta pätkivää paskaa hirveillä pingeillä varustettuna..
- aamullaloyty
on kuinnokookoo
ei kukkaan
pinnghhhjjkk''
sorry taas etta vaaraan - pöhelö
Ei ole tullut mieleen laittaa automaattivastausta meiliin, että mailaa "tänne" jatkossa?
Ota uusi boksi omalla domainilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812