Hei
Olen pitkäaikainen Soneran kulta-asiakas. Minulla on yli 10 v. vanha pp.inet.fi loppunen sähköpostiosoite. Se on tuhansissa käyntikorteissani ympäri maailman. Sonera koplaa mailin ja laajakaistan samaan pakettiin. Asun 3 km päässä Jyväskylän ydinkeskuksesta, mutta tästäkin huolimatta he eivät jostain syystä KYKENE toimittamaan laajakaistaa kotiini. Minulla on vain siis tämä sikahintainen ,mail -osoite.
En voi sanoa laajakaistaa irti, koska se mail -osoite on niin tärkeä, Olen maksanut jo yli 2000 euroa yhdestä vaivaisesta sähköpostiosoitteesta. Olen reklamoinut asian useaan ootteeseen ja tehnyt myös valituksen kuluttaja-asiamiehelle. Reklamaatioihin on "vastattu Vaasasta" ja todettu että käytäntö on "tämmöinen". Välillä kk-hinta jopa laskettiin 20 euroon ,mutta nyt ollaan huippuhinnassa 37.20 kuukaudessa ! Uskomatonta ja törkeätä ihmisen kusettamista.
Lasse Hakala
Toimitusjohtaja
Jyväskylä
Sonera kiristää/ryöstää minua
4
315
Vastaukset
- toinenjykylästä.
Niin on, kannattaa siirtyä näihin mobiililaajakaistoihin kokonaan. Asunut... noin 4v etäisyyttä Jyväskylän keskustaan 5km noin.
Saunalahteen olen ollut tyytyväinen kyllä, ja sitten minne milloinkin menee, niin voi ottaa näppärästi oman mötikän mukaan sitten ja liittää sen tietokoneeseen missä milloinkin on. - asdasdasdacvbgvbv
kuka vittu haluu sellasta pätkivää paskaa hirveillä pingeillä varustettuna..
- aamullaloyty
on kuinnokookoo
ei kukkaan
pinnghhhjjkk''
sorry taas etta vaaraan - pöhelö
Ei ole tullut mieleen laittaa automaattivastausta meiliin, että mailaa "tänne" jatkossa?
Ota uusi boksi omalla domainilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525190- 783628
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212178Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161732Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951170