Rakennustyöt uusimaa!

uusimaa-pk-seutu

Kaikki rakennustyöt uudellamaalla edullisesti talvi hintaan. Pyydä tarjous!

[email protected]

8

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.,-,

      Laatusaneeraus????Ja osoite luukku.com...Tuppaa vähän hymyilyttään.
      Toivottavasti kukaan ei haksahda.

    • En tilaa

      Perseestä koko firma

    • -.,-,

      Ja varmaan saa kotitalous vähennyksen????Vai kuuluuko se pimeseen hintaan???

    • -

      pimee firma kuulemma

      • dfjikgsfuds

        mitä väliä jos on pimee firma kotitalous vähennys on muutenkin täysin naurettava systeemi ja toden näkösesti eu lakien vastanen.


      • pimeen hyvä laatu
        dfjikgsfuds kirjoitti:

        mitä väliä jos on pimee firma kotitalous vähennys on muutenkin täysin naurettava systeemi ja toden näkösesti eu lakien vastanen.

        On se sitten kiva kun tälläiset pilaa rehellisen yrittäjän maineen.
        Meitä laatusaneerauksia kun on kaupparekisterissä aika monta.
        Eniten tuossa kyrpii se, että kun minä olen se rekisteröity
        UUDENMAAN LAATUSANEERAUS. Niin tuosta ilmoittelusta
        ei pitkä matka rikosilmoitukseen ole. Tosin mistäs ilmoitat, kun
        kavereilla on varmaan vain luukku, prepaid ja tyhjä pääkoppa. Mutta kyllä
        sieltä rekisteristä äkkiä vilkasee, kuka oikeasti toimii ja kuka ei.
        Mitä väliä pimeellä firmalla? No sillä ei ole vakuutuksia, vastuuta,
        aikataulua ... Toisaalta pimeät äijät lisää minunkin töitä kun niiden
        jälkiä saa aina korjailla :)


      • bgxxhlöjöjjvx
        pimeen hyvä laatu kirjoitti:

        On se sitten kiva kun tälläiset pilaa rehellisen yrittäjän maineen.
        Meitä laatusaneerauksia kun on kaupparekisterissä aika monta.
        Eniten tuossa kyrpii se, että kun minä olen se rekisteröity
        UUDENMAAN LAATUSANEERAUS. Niin tuosta ilmoittelusta
        ei pitkä matka rikosilmoitukseen ole. Tosin mistäs ilmoitat, kun
        kavereilla on varmaan vain luukku, prepaid ja tyhjä pääkoppa. Mutta kyllä
        sieltä rekisteristä äkkiä vilkasee, kuka oikeasti toimii ja kuka ei.
        Mitä väliä pimeellä firmalla? No sillä ei ole vakuutuksia, vastuuta,
        aikataulua ... Toisaalta pimeät äijät lisää minunkin töitä kun niiden
        jälkiä saa aina korjailla :)

        parasta laatua olen saanut maksaessani pimeesti kai se työmiestäkin raha motivoi sä voit satuilla vaikka maailman tappiin vastuu vakuutuksista ja moraaleista mutta mulla aina onnistunut rakennus ja remontti hommat hienosti pimeesti.


    • laaduttominajatuksin

      Tuo mursi kaiken. Kuinkas minä en tuollaista elämän totuutta ole koskaan tajunnut. Taidanpa olla tyhmä, ellen vajakki. Tee kuule himmeliä tai teetä ihan niin paljon kun sielu halajaa. Kunhan ketään muuta ei tommoisiin yhdistetä.
      Minähän en edes satuile-kun on sitä vakuutusta ja moraaliakin. No, yksi asia Ranea ja minua ei yhdistä ainakaan; Rane mainostelee hämäävillä, ellen sanoisi
      ikävän tutunkuuloisilla osotteilla. Minun taasen ei ole koskaan tarvinnut mainostaa.
      Tossa on pari puhelua tullut, joissa on kyselty ´laatusaneerauksen´ perään...
      Ikävä oli kertoa, etten ollutkaan se kaivattu laaduntekijä. Luulis jo tossa vaiheessa ottavan onkeensa ja vaihtavansa vaikka mailia ja ehkä uuden prepaidin.
      Polttaisko maa? Ehkäpä eniten vituttaa käyttää aikaa jonkun säätösepon möhliä selvittelevien ihmisten kuuntelemiseen. Kun ei vaan kuulu eikä kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe