Kaikki rakennustyöt uudellamaalla edullisesti talvi hintaan. Pyydä tarjous!
[email protected]
Rakennustyöt uusimaa!
8
322
Vastaukset
- -.,-,
Laatusaneeraus????Ja osoite luukku.com...Tuppaa vähän hymyilyttään.
Toivottavasti kukaan ei haksahda. - En tilaa
Perseestä koko firma
- -.,-,
Ja varmaan saa kotitalous vähennyksen????Vai kuuluuko se pimeseen hintaan???
- -
pimee firma kuulemma
- dfjikgsfuds
mitä väliä jos on pimee firma kotitalous vähennys on muutenkin täysin naurettava systeemi ja toden näkösesti eu lakien vastanen.
- pimeen hyvä laatu
dfjikgsfuds kirjoitti:
mitä väliä jos on pimee firma kotitalous vähennys on muutenkin täysin naurettava systeemi ja toden näkösesti eu lakien vastanen.
On se sitten kiva kun tälläiset pilaa rehellisen yrittäjän maineen.
Meitä laatusaneerauksia kun on kaupparekisterissä aika monta.
Eniten tuossa kyrpii se, että kun minä olen se rekisteröity
UUDENMAAN LAATUSANEERAUS. Niin tuosta ilmoittelusta
ei pitkä matka rikosilmoitukseen ole. Tosin mistäs ilmoitat, kun
kavereilla on varmaan vain luukku, prepaid ja tyhjä pääkoppa. Mutta kyllä
sieltä rekisteristä äkkiä vilkasee, kuka oikeasti toimii ja kuka ei.
Mitä väliä pimeellä firmalla? No sillä ei ole vakuutuksia, vastuuta,
aikataulua ... Toisaalta pimeät äijät lisää minunkin töitä kun niiden
jälkiä saa aina korjailla :) - bgxxhlöjöjjvx
pimeen hyvä laatu kirjoitti:
On se sitten kiva kun tälläiset pilaa rehellisen yrittäjän maineen.
Meitä laatusaneerauksia kun on kaupparekisterissä aika monta.
Eniten tuossa kyrpii se, että kun minä olen se rekisteröity
UUDENMAAN LAATUSANEERAUS. Niin tuosta ilmoittelusta
ei pitkä matka rikosilmoitukseen ole. Tosin mistäs ilmoitat, kun
kavereilla on varmaan vain luukku, prepaid ja tyhjä pääkoppa. Mutta kyllä
sieltä rekisteristä äkkiä vilkasee, kuka oikeasti toimii ja kuka ei.
Mitä väliä pimeellä firmalla? No sillä ei ole vakuutuksia, vastuuta,
aikataulua ... Toisaalta pimeät äijät lisää minunkin töitä kun niiden
jälkiä saa aina korjailla :)parasta laatua olen saanut maksaessani pimeesti kai se työmiestäkin raha motivoi sä voit satuilla vaikka maailman tappiin vastuu vakuutuksista ja moraaleista mutta mulla aina onnistunut rakennus ja remontti hommat hienosti pimeesti.
- laaduttominajatuksin
Tuo mursi kaiken. Kuinkas minä en tuollaista elämän totuutta ole koskaan tajunnut. Taidanpa olla tyhmä, ellen vajakki. Tee kuule himmeliä tai teetä ihan niin paljon kun sielu halajaa. Kunhan ketään muuta ei tommoisiin yhdistetä.
Minähän en edes satuile-kun on sitä vakuutusta ja moraaliakin. No, yksi asia Ranea ja minua ei yhdistä ainakaan; Rane mainostelee hämäävillä, ellen sanoisi
ikävän tutunkuuloisilla osotteilla. Minun taasen ei ole koskaan tarvinnut mainostaa.
Tossa on pari puhelua tullut, joissa on kyselty ´laatusaneerauksen´ perään...
Ikävä oli kertoa, etten ollutkaan se kaivattu laaduntekijä. Luulis jo tossa vaiheessa ottavan onkeensa ja vaihtavansa vaikka mailia ja ehkä uuden prepaidin.
Polttaisko maa? Ehkäpä eniten vituttaa käyttää aikaa jonkun säätösepon möhliä selvittelevien ihmisten kuuntelemiseen. Kun ei vaan kuulu eikä kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497