Häämeikin hinta/laatu suhde

Jenni

Häämeikin hinta vaihtelee meikkaajilla ja kosmetologeilla 80-120 euroon.
Saan samalla rahalla laatutuotteita ja vaikka kävisin kosmetologilla/meikkaajalla, joudun silti ostamaan tuotteita korjailua varten.
naimakaupat.com sivustolla on Diorin meikkikoulu, joka kiinnosti minua niin paljon, että kävin jo tavaratalossa katsomassa hintoja ja tuotteita.
Olen meikannut 15-vuotiaasta asti, joten uskallanko tehdä meikin itse? Onko meikkkaajalla tehdyt meikit pysyneet koko päivän? Olitteko tyytyväisiä? Mielestäni sillä ei ole eroa teenkö minä vai meikkaaja meikin, jos tuotteet ovat laadukkaat. Apua...

24

6164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nalle

Hohhoijaa. Kerrotko minullekin miksi sinun pitää mennä meikkaajalle jos kerran osaat meikata. Nämä häihinsä hurahtaneet morsiamet taitavat elättää aika hyvin näitä kauneusalan yrityksiä.
      Oikeasti, ei tulisi mieleenkään mennä eriseen minnekään meikkaajalle. Olen taatusti äärimmäisen kaunis morsian ihan ilman meikkaajaakin. Kampaaja on asia erikseen, mutta hei haloo ihmiset, meikkaajalle!!!

• Rouva

Olen nuoresta asti itse meikannut, ja meikkasin itse myös häihini. Pysyvän tuloksen saa käyttämällä oikein reilusti irtopuuteria! Minulla ainakin meikki kesti korjailematta seuraavaan aamuun :)

• Jenni
        Rouva kirjoitti:

Olen nuoresta asti itse meikannut, ja meikkasin itse myös häihini. Pysyvän tuloksen saa käyttämällä oikein reilusti irtopuuteria! Minulla ainakin meikki kesti korjailematta seuraavaan aamuun :)

Asiasta voi tietysti olla jokaisella oma
        mielipiteensä ja kaikkihan me olemme erilaisia.
        Minä käyn kosmetologilla kasvo- ja jalkahoidossa
        säännöllisesti parin kuukauden välein. Kampaajalla puolentoista kuukauden välein.
        Toiset kanavoivat rahansa baareihin, minä haluan
        helliä itseäni.
        Kosmetologini ahdistelee minua nyt tällä häämeikki asialla, mutta hinnat ovat turhan korkeita ajatellen yhtä päivää.
        Minusta on hauska pitää itsestäni ja ulkonäöstäni huolta ;)

• morsian minäkin
        Jenni kirjoitti:

Asiasta voi tietysti olla jokaisella oma
        mielipiteensä ja kaikkihan me olemme erilaisia.
        Minä käyn kosmetologilla kasvo- ja jalkahoidossa
        säännöllisesti parin kuukauden välein. Kampaajalla puolentoista kuukauden välein.
        Toiset kanavoivat rahansa baareihin, minä haluan
        helliä itseäni.
        Kosmetologini ahdistelee minua nyt tällä häämeikki asialla, mutta hinnat ovat turhan korkeita ajatellen yhtä päivää.
        Minusta on hauska pitää itsestäni ja ulkonäöstäni huolta ;)

Kuin myös, puhuin nimenomaan häämeikistä. Epäilen, että vaikka kuinka pidät itsestäsi huolta, et harva se päivä käy meikkaajalla?? Käyn minäkin kuukauden välein jalkahoidossa ja kampaajalla. Eikä se hetkeäkään saa minua ymmärtämään miksi juuri nimeomaan siellä häissä pitäisi pyytää jotakuta toista meikkaamaan?? Siis nimeomaan meikkaamaan? Kuulostaa todella ihmeelliseltä minusta.
        Muuten, tuo baariin- rahat- vihjaisu oli ehkä lievästi asiaton.

• Jenni
        morsian minäkin kirjoitti:

Kuin myös, puhuin nimenomaan häämeikistä. Epäilen, että vaikka kuinka pidät itsestäsi huolta, et harva se päivä käy meikkaajalla?? Käyn minäkin kuukauden välein jalkahoidossa ja kampaajalla. Eikä se hetkeäkään saa minua ymmärtämään miksi juuri nimeomaan siellä häissä pitäisi pyytää jotakuta toista meikkaamaan?? Siis nimeomaan meikkaamaan? Kuulostaa todella ihmeelliseltä minusta.
        Muuten, tuo baariin- rahat- vihjaisu oli ehkä lievästi asiaton.

Niinpä, niin sitähän minä tässä pähkäilen...
        Kannattaako mennä meikkajalle vaiko luottaa oman
        käden taitoon ja korkealaatuisiin tuotteisiin.
        Monet ystäväni ovat ottaneet kampaus meikki paketin ja totta se on, että itse on aina "jumiutunut" samaan meikkaamis tyyliin, mutta hurja hinta yhdestä meikistä...
        Baariin rahat- kommentti ei ollut kenellekkään henk.koht. vaan koska en itse viihdy baareissa ja diskoissa kuten monet tuttuni... Käytän rahani mielummin matkustamiseen ja " suloiseen turhuuteen" ;) ;)
        Kamala kun täällä on ärhäköitä keskustelijoita...
        Peace ;) ;)

• Misu

Totta on, että meikkausten hinnat ovat hurjia, mutta itse aion kuitenkin kyseisen palvelun maksaa, sillä vaikka olen teini-iästä lähtien meikannut en osaa tehdä kunnon juhlameikkiä. Etenkään niin, että se pysyisi koko päivää ja olisi täydellinen. Eli aion hyvällä mielellä sijoittaa kauniiseen meikkiin tuona merkittävänä päivänä.
      Olin meikissä muuten myös vanhojenpäivänä ja olin tulokseen erittäin tyytyväinen. :)

• rosa

heippa.Itse olen myös kosmetologinen meikkaaja mutta en ole koskaan ottanut 20€ enempää esim. häämeikit mielellään teen sen alle kyseisen hinnan,esim.iltameikki tai jokin muu juhlameikki on minulla 18€,pidän tätä itse koulutukseeni nähden kohtuullisena ja jopa edullisena.Kulmien ja ripsien kestoväristä otan 7€ jne.80-120€ on minusta todella ryöstöä ja ihmisten kusetusta.

• Ensi kesän morsian

Missä päin työskentelet, Rosa? Varmaan voit jättää tänne yhteystietosi, koska kysyntää on varmasti!

Tuohon yleiseen keskusteluun: Mä en osaa itse meikata niin hyvin, että meikki kestäisi kaikki itkuntirahdukset jne. siksi olen valmis maksamaan meikistä. Tosin jos vaan saa halvemmalla niin aina parempi. Tiedän tutun tutun tutun joka ottaa 50 € meikistä koemeikistä..

• Mira
        Ensi kesän morsian kirjoitti:

Missä päin työskentelet, Rosa? Varmaan voit jättää tänne yhteystietosi, koska kysyntää on varmasti!

Tuohon yleiseen keskusteluun: Mä en osaa itse meikata niin hyvin, että meikki kestäisi kaikki itkuntirahdukset jne. siksi olen valmis maksamaan meikistä. Tosin jos vaan saa halvemmalla niin aina parempi. Tiedän tutun tutun tutun joka ottaa 50 € meikistä koemeikistä..

Mistä niitä edullisia meikkaajia saa, koska
        olen huomannut saman, Helsingissä koe hääpäivän
        meikki menee lähemmäs 100 euroa.

• ...
        Mira kirjoitti:

Mistä niitä edullisia meikkaajia saa, koska
        olen huomannut saman, Helsingissä koe hääpäivän
        meikki menee lähemmäs 100 euroa.

Itse guru Raili Hulkkonenkaan ei ota enempää kuin 50€ meikistä, eikä häämeikki siitä paljon poikkea. Missä ihmeessä te morsiamet käytte?:)

• Mekkiä vailla
        ... kirjoitti:

Itse guru Raili Hulkkonenkaan ei ota enempää kuin 50€ meikistä, eikä häämeikki siitä paljon poikkea. Missä ihmeessä te morsiamet käytte?:)

Missä R.Hulkkosella on " meikkistudio"?
        Luulin, että hän vain tekee firmoille
        esittelyjä tavarataloissa ja meikin, kun ostaa
        jonkin tuotteen?

• ...
        Mekkiä vailla kirjoitti:

Missä R.Hulkkosella on " meikkistudio"?
        Luulin, että hän vain tekee firmoille
        esittelyjä tavarataloissa ja meikin, kun ostaa
        jonkin tuotteen?

Ainakin Helsingin keskustassa sillä on yks paikka, jossa tekee. Kalevankadulla on sellanen liike kun Japona. Ymmärtääkseni kannattaa varata aika ajoissa, on kai aika kiireinen nainen.:)

• dementiavalokynä

Öhm, hmm, krrrh, Raili Hulkkonen ei ole alan guru. Aika on ajanut tämän kosmetogi-meikkaajan ohitse taidoissa ja varsinkin meikkityyleissä ajat ajat sitten.
      Konservatiivinen tätimeikki-aina sama style, olkoon kuka vain penkissä. Ei lohkee mitään inspistä tuolla tantalle. Vrt. Jannan, rock-henkisen nuoren naisen meikkityyli. Aivan tyyli on kertakaikkiaan naamarilla samaa peruskauraa kuin "ihku" - hih - Paula Koivusienielle. (Katso ja ihastu)

• dementiavalokynä

Öhm, hmm, krrrh, Raili Hulkkonen ei ole alan guru. Aika on ajanut tämän kosmetogi-meikkaajan ohitse taidoissa ja varsinkin meikkityyleissä ajat ajat sitten.
      Konservatiivinen tätimeikki-aina sama style, olkoon kuka vain penkissä. Ei lohkee mitään inspistä tuolla tantalle. Vrt. Jannan, rock-henkisen nuoren naisen meikkityyli. Aivan tyyli on kertakaikkiaan naamarilla samaa peruskauraa kuin "ihku" - hih - Paula Koivusienielle. (Katso ja ihastu)

• dementiavalo

• ihanameikkileikki

• meikkihiivasieni

Öhm, hmm, krrrh, Raili Hulkkonen ei ole alan guru. Aika on ajanut tämän kosmetologin ( meikkaajan ) ohitse taidoissa ja varsinkin meikkityyleissä ajat ajat sitten.

• meikkihiivasieni

Öhm, hmm, krrrh, Raili Hulkkonen ei ole alan guru. Aika on ajanut tämän kosmetologin ( meikkaajan ) ohitse taidoissa ja varsinkin meikkityyleissä ajat ajat sitten.

• ja-po-naaaaa

Japona .. nimi kerttoo jo kaiken --- myötähäpeä

• kesänmorsian89
    • Anonyymi

1986-88 Suomen Kometpologien Opistolla :
      - punaiset nyrhityt hiukset, mallia toinen puoli päätä melkein kalju,
      toisella puolella permanenttikohara
      -ylipaino, lihavuus valtava
      - keskustelu-käskytys-arviointi-muiden mollaaminen samaa tasoa ikuisuuksiin
      - vanhanaikainen,jämähtänyt ämmä

• Anonyymi

Itsekäs ämmä. Nyt itkee, kun ei huolehtinut edes lapsistaan. Söi, joi, lihavoitui ja eli pitkin Suomea hotelleisssa, vaikka oli ilmeisen pitkäpinnainen mies. Lapset jäivät etäisiksi.
      Ei ole edes luova taiteilija. Siveltimenvedot aina samaa kaavaa, on sittten nuori rock-tyttö/poika tai ne 40-50-60-70-80-vuotiaat vakiasiakkaat.

Onneksi Suomessa ON todellisia maalareita, jotka osaavat.

Lopettaa kannattaa ajoissa... Nauttia rahasta, tutustua lapsiin ja nut jo lapsenlapsiin.

....mut ei ! Sauva surisemaan haaraväöliin ja kävelylle parin kaverin (myös höperöityneen dementikon) kanssa.
      Välillä voi käydä ulkomaanreissuilla kiristyttämässä rumaa sielua - naamaa.

• Anonyymi

Sulle "piireissä" nauretaan 😅😁😜

• Anonyymi

Onko kosmetiikka ja kosmetologit liikeet selvinneet ilman ryöstöjä liikkeisiin, kun kiinteistöhuolto. Leväperäisyys sallii näiden kotoa ryöstöt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe