Matkaoppaat TV-sarja Sunnylta

pettynyt katsoja

Kertokaas vähän mielipiteitä ohjelmasta? Itse olen ihmetellyt miten siitä paikasta saa noin tylsän ohjelman? Ajattelin kun kuulin, että kuvaavat siellä, että tulee kunnon viihdettä, mutta mitä vielä tylsiä ihmisiä ilmoittautunut ohjelmaan. Ei sillä, että itse olisin jotenkin viihdyttävää katsottavaa, mutta en kyllä mennyt itseäni tyrkyttämäänkään vaikka olin kyseessäolevan matkatoimiston matkalla ja kamerat kävivät...

47

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Joo no ite katon ihan sen takia et saisin kesän reissusta vähän selkoa minkälaista siellä on mutta ei taida olla ihan sama meno ohjelmassa kun paikanpäällä. Kyllähän sitä seuraa.. ei kyllä mikään erikoinen.

    • pettynyt katsoja

      Joo ei todellakaan ole noin tylsä meno. Tietenkin harva haluaa tulla kuvatuksi biletunnelmissa :) Voipi olla, että lähetysaikaa pitäisi muuttaa jos sielä näytettäisiin oikeata juhlintaa...Tämä vaan antaa kuvan jostain eläkeläisten paikasta-totuus on sitten jotain aivan muuta :)

    • Actionia tiedossa

      Olen ollut Sunny Beachilla monta kertaa, mutta en tunnista montakaan ohjelmassa näytettyä paikkaa. Kuvaus haahuilee jossain syrjäkaduilla hölmöjen ihmisten perässä tai näyttää oppaitten polkupyörillä ajoa.

      Nessebar oli oikeastaan ainoa tunnistettava paikka, ja samaten pari otosta rantakadulta näytti oikealta Sunny Beachilta. Paikalle matkustaville tiedoksi, että totuus on aivan toisen näköinen.

      • kesää ootelles

        Hyvä juttu etten ole ainoa, joka ei tunnista suurinta osaa kuvattavista paikoista, vaikka on tullut useasti käytyä...Mutta joo toivottavasti kuvattavat henkilöt muuttuvat hauskemmiksi...Ei oikein ole ollut viihdyttävää katsottavaa...Tulee mieleen, että olisi joku eläkeläisten humppa paikka :) Vaikka paikka on varmasti yksi euroopan bile mekoista :)


      • Pippaloit
        kesää ootelles kirjoitti:

        Hyvä juttu etten ole ainoa, joka ei tunnista suurinta osaa kuvattavista paikoista, vaikka on tullut useasti käytyä...Mutta joo toivottavasti kuvattavat henkilöt muuttuvat hauskemmiksi...Ei oikein ole ollut viihdyttävää katsottavaa...Tulee mieleen, että olisi joku eläkeläisten humppa paikka :) Vaikka paikka on varmasti yksi euroopan bile mekoista :)

        "Yksi euroopan bile pakoista" :D
        Joo, kyllähän siellä Sunny Beachilla porukkaa bilettää, mutta meno on huomattavasti raukeempaa kuin vaikka Espanjan lomakohteissa. Euroopassa paljon reissanneena (ja bilettäneenä..) voin kertoo, että parhaimmat pippalot on ihan selkeesti Espanjassa. Siellä osataan juhlia menipä sitten isoihin kaupunkeihin tai pieniin kyliin juhlahumua etsiessä.


    • jjhjjkh

      Ohjelma kertoo matkaoppaista ei matkailijoista.

    • pettynyt katsoja

      No kyllä matkailijoillakin on suuri rooli. Jos tosiaankin keskittyisi vain matkaoppaisiin, niin ei tässä kohteessa hirveän värikkäitä henkilöitä ole....Se Aapokin ihme haahuilija taitaa olla uskossa tai jotain..Tuli vain mieleen kun se kohdepäällikkö totesi sivulauseessa että Aapo ei osallistu siihen drag-showhun henk. koht. syistä...

      • tebrtwbwrtb

        No en minäkään nauttisi naiseksi pukeutumisesta, niin kuin se yksi homo petteri joka oli kyseisestä asiasta aivan onnessaan.


      • Mr Spies guide

        Joo,,, itse toimin matkaoppaana ja kohdepäällikkönä Espanjassa piktään 1980 ja 90-luvuilla. Meille oppaan toimenkuvaan kuuluivat aina siisti uniformu, lankatut kengät, tai muuten siistit tennarir ja olemus.
        Jotenkin tuo Sunny Beachin Alma Toursin opasvalikoima on aika syvältä, Oppaista ainoastaan yksi puhuu bulgariaa, ja muut erittäin huono "kyökkienglantia". Aina paikallista kieltä voi alkaa opiskella ja oppiakin ja varmasti sitä oppii jos halua on!!

        Jotenkin kun katsoo noita alma toursin oppaita, kaikki ovat oikein räjähtänäneen näköisiä( ainankin se Maija ja Anna-Kaisa). Aapo opas on kyllä ihan asiantunteva ja asiallisen rauhallinen ote oppaan työhön, mutta Aapon ulkoinen olemus on kyllä kaukana oppaan siististä olemuksesta. Epäsiisti, kampaamaton, ja rasvainen pitkätukka ei anna kyllä kovin hyvään kuvaa oppaasta itsestään. Ainahan matkustajien joukossa voi olla henkilöitä., jotka kiinnittävät asiaan huomiota.
        Mutta eikös se Alma Tours sitten ajautunut jonkunasteisiin velkajärjestylyihin tai peräti konkurssiin?


      • dace
        Mr Spies guide kirjoitti:

        Joo,,, itse toimin matkaoppaana ja kohdepäällikkönä Espanjassa piktään 1980 ja 90-luvuilla. Meille oppaan toimenkuvaan kuuluivat aina siisti uniformu, lankatut kengät, tai muuten siistit tennarir ja olemus.
        Jotenkin tuo Sunny Beachin Alma Toursin opasvalikoima on aika syvältä, Oppaista ainoastaan yksi puhuu bulgariaa, ja muut erittäin huono "kyökkienglantia". Aina paikallista kieltä voi alkaa opiskella ja oppiakin ja varmasti sitä oppii jos halua on!!

        Jotenkin kun katsoo noita alma toursin oppaita, kaikki ovat oikein räjähtänäneen näköisiä( ainankin se Maija ja Anna-Kaisa). Aapo opas on kyllä ihan asiantunteva ja asiallisen rauhallinen ote oppaan työhön, mutta Aapon ulkoinen olemus on kyllä kaukana oppaan siististä olemuksesta. Epäsiisti, kampaamaton, ja rasvainen pitkätukka ei anna kyllä kovin hyvään kuvaa oppaasta itsestään. Ainahan matkustajien joukossa voi olla henkilöitä., jotka kiinnittävät asiaan huomiota.
        Mutta eikös se Alma Tours sitten ajautunut jonkunasteisiin velkajärjestylyihin tai peräti konkurssiin?

        Konkurssiin meni Alma Tours....No seuraavat otokset on tunisiasta ja sitten palaavat takaisin turkkiin...aloittavat kuvaamisen turkissa joskus syksyllä...


    • werty

      Jaahas seuraavaa kautta näköjään kuvataan parasta aikaa Tunisian Soussessa...Eipä ole tuttu paikka ainakaan minulle..

    • Kullervo Teisma

      No eikös tämä nyt ole näitä höttö- täytesarjoja? Tehty vaan jotta saadaan jotain mainosten väliin. Tulee sieltä telkasta ihan hyviäkin matkailusarjoja. Ja mitäpä sitä telkasta katsoo, menee paikan päälle vaan jos todella kiinnostaa.

    • werty

      Sehän siinä onkin kun on usein käynyt paikan päällä ja odotukset ohjelmaa kohtaan oli kovat, mutta matkaoppaat-sarjan kuva paikasta on jonain eläkeläisten paratiisina :)

    • jkljmm

      Kuvanneet pääasiassa päiväsaikaan ohjelman.

    • Matkaava akka

      Samaa mieltä muutamien kanssa siitä, että ei kyllä kerro itse paikasta juuri mitään.
      Muutama tuttu paikka näkynyt. Jso tuon ohjelman perusteella pitäisi valita kohde niin jäisi käymättä.
      Antaa aika ankean kuvan paikasta. Onhan siellä sitä biletystä, mutta tarjoaa se muutakin. Paikka niin lapsiperheille, kuin muille.
      Mikä minua tuossa matkaoppaat ohjelmassa inhottaa tai suorastaan ärsyttää on se miten asiakkaita mollataan. Ja se kaikki tulee ruudusta ulos.
      Antaa niin huonon leiman niin oppaista, kuin itse edesmenneestä matkatoimistosta.
      Eipä harmita ettei koskaan tullut käytettyä tuota matkatoimistoa.
      Sanoisin vielä, että tuon ohjelman perusteella ei kannata hylätä Sunny Beachia mahdollisena matkakohteena.
      Oli kohde mikä tahansa niin siellä on aina ne hyvät ja huonot puolet. Itse koettava ja sitten päätettävä miltä se itsestä sitten vaikutti.
      Olen ollut 2 x SB:llä ja nyt olen menossa kokeilemaan Kultahietikkoa.
      Ja aion kyllä vielä mennä tuonne uudestaan.
      Rohkeasti seikkailuun matkaa harkitsevat. Olit nuori tai hieman kypsempi. Sinkku tai parisuhteessa, lapsia tai ei.

    • kerta riitti

      no kyllähän tua paikka on täynnä rosvoja ja huoria eikä siellä ole juuri mitää nähtävää tai koettavaa tympeetä porukkaa en enää koskaan mene uudestaan koko maahan paljon parempia matkakohteita on vaikka ja kuinka

    • 11+11

      Ihan mukavaa katsottavaa ohjelma on, jos vertaa esim, siihen että, ohjelmassa näytettäisiin kokoajan örveltäviä suomalaisia juoppoja.

    • ei enään

      Ohjelma antaa kyllä vääristetyn kuvan kyseisestä kohteesta. nimittäin ohjelmasta saa paikasta ihan mukavan kuvan, vaikka paikka on todellisuudessa kamala. Kerta riitti.

    • hjiugbvyu7ujnhnjg8jj

      Minulle ei riittänyt , ensi kesänä seitsemäs kerta.Ihan mukava paikka tälläiselle vaatimattomalle.

      • argabarga

        Ei riittänyt minullekaan, tosin heinäkuussa on tulossa vasta kuudes kerta.

        Omien kokemuksieni perusteella ihmettelen, miksi jotkut valittajat ensin liikkuvat niitten rosvojen ja huorien kanssa ja sitten valittavat niistä. En minä ole huoria tarvinnut tai rosmojen kanssa seurustellut. Muutenkin on aika kulunut ja ollut hauskaa.


      • cheater
        argabarga kirjoitti:

        Ei riittänyt minullekaan, tosin heinäkuussa on tulossa vasta kuudes kerta.

        Omien kokemuksieni perusteella ihmettelen, miksi jotkut valittajat ensin liikkuvat niitten rosvojen ja huorien kanssa ja sitten valittavat niistä. En minä ole huoria tarvinnut tai rosmojen kanssa seurustellut. Muutenkin on aika kulunut ja ollut hauskaa.

        eipäs siellä varmaan kukaan halua tutusua rosvoihin tai huijjareihin mut minkäs teet ku ne haluaa väkisin tutustua suhun ja sun omaisuuteen. kyllähän sen näkee jo tosta ohjelmasta mikä on maan tapa ja kulttuuri jos sitä nyt edes on joka jaksossa on jotain huijjattu tai varastettu jotain jos tuo tekee hyvän matkan niin aika ihme porukkaa on liikkeellä no näkeehän sen et hauskaa on ollut mut mitä sä siitä muistat ? älytöntä kertoa paikasta parhaana bilemestana ei todellakaan ole edes top10 joukossa se et sinne on halpa matkustaa ei tee siitä hyvää ja jos ette tunnista mitään paikkoja ohjelmassa se kertoo aikapaljon kyseisten turistien tasosta pitäs vissiin näyttää baarien sisäkuvia ! aivan älytön paikka pitäs kieltää kaikki matkat sinne tosin hyvä et pääsee ni jää noi urpot pois sit kunnon mestoista. ja turha urputtaa sit näistä mielipiteistä olen ollut kyseisessä räkälässä en todellekaan voi keksiä mitään hyvää koko paikasta paitsi jos ryyppääminen on pääasia ja huorissakäynti ni sit sopii . mut sanokaa ykskin hyvä asia koko paikasta eikä sit mitään paskanjauhantaa.


      • Happy travel
        cheater kirjoitti:

        eipäs siellä varmaan kukaan halua tutusua rosvoihin tai huijjareihin mut minkäs teet ku ne haluaa väkisin tutustua suhun ja sun omaisuuteen. kyllähän sen näkee jo tosta ohjelmasta mikä on maan tapa ja kulttuuri jos sitä nyt edes on joka jaksossa on jotain huijjattu tai varastettu jotain jos tuo tekee hyvän matkan niin aika ihme porukkaa on liikkeellä no näkeehän sen et hauskaa on ollut mut mitä sä siitä muistat ? älytöntä kertoa paikasta parhaana bilemestana ei todellakaan ole edes top10 joukossa se et sinne on halpa matkustaa ei tee siitä hyvää ja jos ette tunnista mitään paikkoja ohjelmassa se kertoo aikapaljon kyseisten turistien tasosta pitäs vissiin näyttää baarien sisäkuvia ! aivan älytön paikka pitäs kieltää kaikki matkat sinne tosin hyvä et pääsee ni jää noi urpot pois sit kunnon mestoista. ja turha urputtaa sit näistä mielipiteistä olen ollut kyseisessä räkälässä en todellekaan voi keksiä mitään hyvää koko paikasta paitsi jos ryyppääminen on pääasia ja huorissakäynti ni sit sopii . mut sanokaa ykskin hyvä asia koko paikasta eikä sit mitään paskanjauhantaa.

        " mut sanokaa ykskin hyvä asia koko paikasta eikä sit mitään paskanjauhantaa."

        Minulle riittää erinomaisesti se, että sinä et ole ensi kesänä Sunny Beachilla samaan aikaan kun minä olen siellä. Siinä on ilon aihetta tarpeeksi.


      • cheater too
        Happy travel kirjoitti:

        " mut sanokaa ykskin hyvä asia koko paikasta eikä sit mitään paskanjauhantaa."

        Minulle riittää erinomaisesti se, että sinä et ole ensi kesänä Sunny Beachilla samaan aikaan kun minä olen siellä. Siinä on ilon aihetta tarpeeksi.

        elikkä ei yhtään hyvää asiaa tullut mieleen no se kertoo jotain se ja se mikä on sun ilonaihe ei ole yksikään hyvä asia sunny beachilta. ps mäkin iloitsen siitä etten ole siellä enskesänä enkä koskaan muulloinkaan enää ja plussaa on sekin et sä pysyt siellä sekoilemassa ;)


      • jevaska
        cheater kirjoitti:

        eipäs siellä varmaan kukaan halua tutusua rosvoihin tai huijjareihin mut minkäs teet ku ne haluaa väkisin tutustua suhun ja sun omaisuuteen. kyllähän sen näkee jo tosta ohjelmasta mikä on maan tapa ja kulttuuri jos sitä nyt edes on joka jaksossa on jotain huijjattu tai varastettu jotain jos tuo tekee hyvän matkan niin aika ihme porukkaa on liikkeellä no näkeehän sen et hauskaa on ollut mut mitä sä siitä muistat ? älytöntä kertoa paikasta parhaana bilemestana ei todellakaan ole edes top10 joukossa se et sinne on halpa matkustaa ei tee siitä hyvää ja jos ette tunnista mitään paikkoja ohjelmassa se kertoo aikapaljon kyseisten turistien tasosta pitäs vissiin näyttää baarien sisäkuvia ! aivan älytön paikka pitäs kieltää kaikki matkat sinne tosin hyvä et pääsee ni jää noi urpot pois sit kunnon mestoista. ja turha urputtaa sit näistä mielipiteistä olen ollut kyseisessä räkälässä en todellekaan voi keksiä mitään hyvää koko paikasta paitsi jos ryyppääminen on pääasia ja huorissakäynti ni sit sopii . mut sanokaa ykskin hyvä asia koko paikasta eikä sit mitään paskanjauhantaa.

        No yleensä bilettämiseen kuuluu alkoholi. Voithan tietysti mennä vaihtoehtoisesti amsterdamiin vetämään douppia, jos se on sitten hienompaa ja parempi biletys paikka. Huoria nyt on joka maassa myös SUOMESSA samoin rosvoja ja huijareita....


    • lehmät kesälaitumell

      mitä luulette onkos tänpäivän jaksossa jotain huijjattu vai vaan ryöstetty ? mä veikkaan et tänään nähdään taas huijjaus aika tylsää ku on vaan 2 aihetta koko paikassa viimmevuotinen oli parempi oli enemmän nähtävää ja hianoja paikkoja nyt ei oo ollu ku jokajaksossa ryöstöjä ja huijjauksia no nii tietysti pari yrjöö on päässy kuviin mut onks toi paikka tosiaan noin köyhä mesta et ei oo muuta nähtävää ku pikkukakaroitten sekoilua toihan on samanlaista ku mummolassa päästettiin lehmät ulos kesälaitumelle ne oli kans yhtä sekasin hetken mut ne sentään tajus rauhottua.

      • gegewe

        No parempaa viihdettä tämä on kuin turkista tehty ohjelma. Toisaalta aika tylsästi tehty siihen nähden mitä olisi voitu kuvata. No kukin matkustaa minne lystää minun puolestani. Ja mitä tulee halpoihin matkoihin niin bulgaria, turkki, egypti ja kanaria ovat kaikki samoissa hinnoissa matkan suhteen...Ja ei kaikille ole varaa matkustaa, vaikka jenkkeihin tai muualle kauas...Thaimaa nyt on sellainen sikailu mesta ettei paremmasta väliä...


    • 5+1

      Sunny beach. kerran käyty, eikä toista kertaa mennä. Pikkukakaroiden bile mesta, jossa pelkkiä huijareita ja roistoja. Toki on jokaisen oma asia, jos haluaa tulla huijatuksi ja ryöstetyksi. Silloin ehdottomasti sunny beach.

    • jonofani

      onhan siella 1 nähtävyys mitä ei mistäänpäin mailmaa näe mitään vastaavaa siis mailmanpisimmät jonot poliisiasemalle se on oikeen näkemisenarvoinen mulla on muutama kuva siitä pitemmät jonot ku helsingin leipäjono se on matkailua se .

      • miu Mau

        Olen kulkenut päivittäin poliisiaseman vierestä nämä jonojutut ei pidä paikkaansa. Olen käynyt 28 kertaa Sunny Beachilla. Huijareita ja roistoja löytyy Helsingistä enemmän. Kyllä humalainen öykkäri saapi olla varuillaan joka paikassa. Näin sanoakseni maailmanmatkaajana edes en viitsi luetella maita, kuinka paljon olen kierellyt. Matkustelkaa niin tiedätte jotain!


    • qazax

      Omaa syytä jos joutuu huijatuksi. Totta on että paikka on nuorten suosiossa, sen takia ainakin minä menen sinne. Menkööt vanhukset turkkiin istumaan suomi-baariin :)

    • oma syy he he he

      omaa syytä he he aika nero kuinkas se kun nuoria naisia kiristettii rahaa piti antaa et pääsi omaan hotelliinsa oma syy vai ? entäs kun tallelokero on tyhjätty ? oma syy? ja paljon paljon muuta! kannattais avata silmät eikä vaan inttää tyhmänä vastaan no oma syy ku kolahtaa omallekohdalle!

    • Jos joku tunnistaa

      Tietääkö tai tunnistaako kukaan Matkaoppaiede (Bulgaria ) ohjelman alussa soivaa musikkia ???Se saa mummonkin jalan läppättämään. Jos joku tietää kappaleen nimen olisin hullaantunut nuoruutta muistelemaan.

    • 12+10

      Muistan nämä hedelmä huijarit, viime kesältä. Menivät pitkinpoikin sunny beachiä laatikoineen joissa hedelmiä. kehuivat kovin että, omasta puutarhasta on ja pyysivät maistamaan. Ja sit kun maisto, niin se maksokin jo 50 levaa. Että varokaa näitä huijareita, jos olette sunny beachille lähdössä.

      • taksi tane

        Muistan myös. Eikä meinaa ollu tosiaan mitään pikku-poikia.


    • bhgr

      Hedelmiä kannattaa ostaa vain kiinteistä myyntipaikoista.

    • Ajatella

      Mä en ainakaan ostais hedelmiä ukolta joka kulkee kadulla laatikon kanssa!!Pikkusen vois ihmiset ottaa järjen käteen!! Onhan se nyt sanomattakin selvää et tuollaisissa turisti paikoissa kannattaa hedelmät ym ostaa toreilta ja kaupoista,eikä joltain hämärä ukolta jossain pikku kujalla. Sellanen yleinen järjen käyttö on sallittua,myös loma kohteissa.
      Ja jokaisella ihmisellä on oma mielipide mikä on hyvä paikka ja mikä on huono paikka. Jos jonkun mielestä SB on paska niin sit se on. ja jos joku taas tykkää niin antaa sen tykätä. En ymmärrä miks täällä tarvii alkaa kinasteleen mielipide asioista ku jokkut pikkulapset!!!

      • 2+2

        Niin ja jos, osaisit lukea, niin kyse ei ollut ostamisesta, vaan ensin kehotettiin maistamaan, ja kun maistoit, niin sitten alettiin vaatimaan maistamisesta rahaa.


      • StuPiD
        2+2 kirjoitti:

        Niin ja jos, osaisit lukea, niin kyse ei ollut ostamisesta, vaan ensin kehotettiin maistamaan, ja kun maistoit, niin sitten alettiin vaatimaan maistamisesta rahaa.

        Kannattiko maistaa??!!! :D heheh


    • Matkailu avartaa

      Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Kolme kertaa SB:lla ja yli kymmenenn kertaa Espanjassa, pari kertaa Thaimaasssa ja Egyptissä käyneenä haluan vain todeta, että kullakin kohteella on omat erityispiirteensä, jotka ihastuttavat tai vihastuttavat.
      Esimerkiksi Egyptin liikenne ja kauppiaden "hyökkäävyys" ärsyttävät minua, mutta toisaalta tallvinen lämpö, sininen meri, ja hyvät all inclusive -kokemukset vetävät sinne jne. SB:lla rasittavinta minusta on suhteettoman kalliit taksit. Muuten olen tyytyväinen alkujaan köyhän maan lomatarjontaan. Luultavsti tulevanakin kesänä tulee otettua elokuulla SB:lle matka. Ei tosin tulisi mieleenkään ottaa kyseisessä kohteessa AI-hotellia, kun ruokailu juomineen on muutenkin edullista, tarjontaa runsaasti ja ennen kaikkea helposti tavoitttavissa verrattuna esimerkiksi Egyptiin, jossa Niilin risteilyllä kävimme kohteissa, joissa ei kerta kaikkiaan ollut edes olutta tarjolla.
      Matkailu avartaa ja reissuissa oppii monenlaista, arvostamaan myös omaa kotiaan, tällä tarkoitan esimerkiksi aina toimivaa lämminvesijärjestelmää, suihku pelaa.
      P. Nyt olen suunnitellut lähteväni katsomaan, millaista mielen maailmaa löytyy Välimeren risteilyltä.

      • Aarska

        SB:n taksien kalleus on suhteellista. Pari vuotta sitten lähdettiin Nessebariin ja taksikuski pyysi 20 levaa. Neuvottelun tuloksena matka maksoi 10 levaa. Poistullessa sanoin suoraan taksikuskille, että max 10 ja kyyti maksoi sen kympin. Kannattaa sopia kyydin hinta etukäteen, kuten Egyptissä.
        AI:sta sen verran, että meidän ensi kesän matka 3 hotellissa (2 hlö ja 2 vko) Apollosta maksaa saman verran kuin esim. Finnmatkojen 3 hotellin kahden viikon paketti aamupalalla. Miksi en ottaisi AI vaihtoehtoa? Aiomme tosiaankin käydä syömässä muuallakin (paitsi Djanniksessa, viime kerralla surkein ruoka ja todella paska palvelu, ruiskuruokinta/rappaus -menttaliteetti)
        Egyptiin, ainakaan Hurghadaan en ottaisi AI vaihtoehtoa. Siellä on ruoka ja juoma ovat todella edullista. Tosin, jos haluaa asua jossain kliinisellä tusirialueella, kymmenien kilometrien päässä, niin harkittava vaihtoehto, mutta kuka haluaa?


    • otetaas taas tatskat

      Ohjelma sisältö on köyhä, joku valittaa hotellin tasosta ja all inclusiven vaatimattomuudesta tai vaihtoehtoisesti otetaan taas tatskoja, eipä juuri muuta, tosi kivaa.

    • HASSUA

      ONPAHAN HIANOO ET KAIKKI URPOT ON VIHDOI JA VIIMMEIN SAATU YHTEEN JA POIS MUISTA KOHTEISTA. KIVAA KU KARMITKIN LÄHTI MUKANA TOSI NASTAA JA YRJÖT YLI LAIDAN SIISTII MÄ OON COOL JA HAUSKA KU VEDÄN AIKUISTA NAISTA IHAN ITE JA AIKA OMALAATUSTA KEKSIN IHAN ITE EN KOPSANNU KELTÄÄN HEI KATTOKAA MUA MÄ OON HAUSKA JA TOSI HASSU.

    • Asiantuntija40

      Sunny Beach on kohde joka sopii niille joilla ei ole paljoakaan vaatimuksia lomakohteesta. Myös heille joilla talous on heikompi ja haluavat erittäin edullisen loman viettää ulkomailla. Sopii hyvin myös alkoholisteille edullisen viinan takia. Ja sopii erittäin hyvin rumille poikamiehille jotka ei saa ****** suomesta vaan voivat sitä ostaa halvemmalla sieltä.
      Jos haluaa nähdä aitoaa Bulgariaa niin kannattaa pysyä erossa tällaisista turistipaikoista jotka ovat rakennettu rahastamaan turisteilta mahdollisimman paljon lyhyellä ajalla. Paikkoja on maailmalla niin paljon ja todellakin mielenkiintoisempia kuin Sunny Beach.

      Mutta toki, teille jotka haluatte halpaa viinaa, halpoja naisia ja ylipäätään halpaa hupia, menkää ihmeessä Sunny Beachiin! Teitä siellä odottavat huijarit ja ryöstäjät kännikäisiä uhreja mitä huijata! :)

    • ei tuntija

      Edellinen siis kapeakatseisen näkemänä.

      • gfagsd

        Mitä kukakin lomaltaan hakee. Onkohan kalliissa maassa lomailu sitten jotain glooriaa? Luonnollisesti varakkaimmilla ihmisilla on varmasti parempaakin tekemistä kuin haukkua jotain kohdetta tällä palstalla. En ole käynyt missään, mutta Sunnylle menevät vain köyhät, juopot ja rumat poikamiehet? :) Näinhän se menee eikös juu? Totta oli että Sunny ei ole oikeaa Bulgariaa, mutta kuka mitäkin lomaltaan hakee. Minusta on ainakin mukava lomailla ilman että tarvitsee tuijotella ravintoloiden laskua :) Se riittää että tässä paska maassa kaikki on niin helvetin kallista!!


    • ruma mies

      Täydellinen kohde siis minulle; alkoholisoituneelle rumalle ja köyhälle poikamiehelle. Halpaa viinaa ja prostituoituja. Kelpaa!!
      Ei tarvi lähteä Pattayalle, joka on sitten varmaankin rikkaiden, rumien ja alkoholille persojen poikamiesten kohde

    • g.ykut

      Mulla on siellä Bulgariassa naenen eikä hän ole mikään prostituoitu vaan yksi maailman parhaista shakin pelaajista.En tiedä tunteeko hän samalla tavalla minua kohtaan, vaan olenko minä vain joku pelinappula hänelle. Emme ole vielä tavanneet koskaan ,mutta kun hän kävelee vastaan jossain Mustanmeren rannalla niin taivas lyö tulta ja sielut salamoi. Terveiset Antoanetalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe