Saako purkkaa pureskella?!

jjjust

Tää on tyhmä kysymys, mutta saako Singaporessa purkkaa pureskella yleisillä paikoilla..etenkin nikotiinipurkkaa? Ainakin sen tiedä, että purkkaa ei saa sylkeä maahan... Ja eikö oikeesti edes esim vesipullosta saa ottaa paria huikkaa??

8

648

Vastaukset

• Purkasta en tiedä, mutta itse söin Sisua (kohta ei enää saa), ihan täysillä imeskellen/pureskellen, eikä kukaan tullut tarkistamaan mitä suussa oli.
    Kaljaakin hörpin asiallisesti kadulla, eikä kukaan tuijotellut, saati tullut kieltämään.

Turhaa panikointia, ihan normaali käytös ja tavat riittää!
    Syljeskely on varmaan paheksuttavaa!

• Purkkaahan ei sieltä saa, eikä ehkä kannata mukana viedä. Jos kiinni jäät, voipi rapsahtaa sakot. Tosin nikotiini- ja ksylitolivalmisteet taitavat olla poikkeus, ns. terveysvalmisteita. Kannattaa tutustua tulimääräyksiin etukäteen ja vielä kerrata tuontirajoituksia/varoituksia kentällä, ennen tarkistuksia. Esim. savukkeita voi viedä vain yhden, avatun, askin..

• Eipä siitä purkan viemisestä mitään sakkoja tule. Ottavat purkat pois jos huomaavat.
      Ja purkkaa saa ostettua todella helposti ja useista pikkukaupoista ja kioskeilta. Sitä täytyy vaan osata kysyä

• Olen ollut täällä nyt yli 2kk enkä ole kertaakaan nähnyt kenenkään pureskelevan purkkaa, tosin sakoista en tiedä. Mutta muuten kannattaa kyllä kiinnittää kieltoihin huomiota, esim metrossa juominen ja syöminen on kielletty ja siitä saattaa napsahtaa 500 dollarin sakot. En ole nähnyt kenenkään saavan sakkoja, mutta se johtunee siitä, että ihmiset noudattaa sääntöjä täällä todella tarkasti :)

• Kiitos teille! Eli saako esim kadulla juoda vettä?

• Ei yli 3,5dl pullosta, raja on tosi tarkka! Eikä lätäköistä.
    Eiku HEI, ootko tosissas !!!
    Aivan normi meininki siellä on.

• Olen asunut nyt 5 vuotta Singaporessa. Purkkaa ei saa kaupoista, mutta saa tuoda vapaasti ja syödä vapaasti.

• saa nimenomaan tuoda.Nikotiinipurkkaa voi ostaa apteekista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    83
    3380
  2. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    90
    3036
  3. Mä välitän susta

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä
    Ikävä
    61
    819
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    18
    693
  5. Tiedät nainen itekin

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
    Ikävä
    35
    609