Uskomaton esiintyjä

Täydellistä

Michael Jackson oli ehdottomasti maailman paras esiintyjä. Jälleen kerran päätin mennä Youtubeen katsomaan Jacksonin uskomattomia esityksiä ja wow. En tiedä ketään muusikkoa, joka olisi pystynyt samanlaiseen suoritukseen kuin Michael Jackson. Koreografia on täydellistä ja jokainen liike on tarkasti harkittu. Ei voi muuta sanoa kuin wow.

13

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä

Olen samaa mieltä. Olin pari viikkoa sitten Lontoossa ja kävin kattomassa Thriller-musikaalin. Hienosti esiintyivät ja muuvit olivat melkein kuin Jackolla, noh ei nyt ehkä ihan, mutta oli kyllä hyvä esitys ja koreografiat oli kuin Jacksonilla. Jackson oli kyllä aivan omaa luokkaansa.

• iPOP

I agree!

ei samankaltaista ookkaan.

one of the kind.

• Tour boy

Hän oli paras ja parhaana pysyy! Kukaan ei ole tai tule pystymään samaaan!
      GOD BLESS YOU MICHAEL!

• MJlover2012

Totta. Michael erottuu muista artisteista siinä, että musiikki todella tulee hänen kehostaa ja on osa häntä. Hän ei vain esiinnyt, eläydy ja tulkitse, vaan on esittämänsä musiikki.

• iPOP

MJlover2012, hyvin sanottu!

• Mjackson

Maailman paras.

• bellali

Michael oli upea esiintyjä, yksi maailman parhaita. Hänessä oli uskomaton vetovoima. Hän on myös mulle niitä harvoja artisteja jonka biisit ovat uskomattoman tarttuvia mutta ei mitään massateiniroskaa vaan niissä on myös sisältöä.

En edes ole fani millään muotoa mutta arvostan lahjakkuutta yhtä kaikki.

• Wauu
    • NäinON

Kyllä, uskomaton esiintyjä.

• LittleSusie

Michael oli kyllä ylivoimainen. Oli kunnia saada elää samaan aikaan tämän legendan kanssa täällä maapallolla. Maailma ei ikinä tule näkemään ketään samantasoista esiintyjää.

En oikein vieläkää aina käsitä, että hän on poissa , vaikka aikaa on jo kulunut kolme vuotta :(

RIP, Kuningas.

• MJ is ok

RIP Jackson. Oli kyllä niin käsittämätön kaveri, että mahtaako toista vertaa vetävää tulla pariin vuosisataan. Persoona ja lahjakas hittikone. Toki hittejä syntyi pitkällä aikavälillä, mutta ne hitit olivat kaikki ns. superhittejä. Moni bändi ja esiintyjä tekee hittejä, mutta superhittejä ei tainnut oikein muut tehdä, kuin MJ.

Lady kakka on naurettava pyrkyri tähän mieheen verraten. :)

MJ oli jo lapsena superstara ja kun lähti omalle uralleen, niin siitähän se sitten tuli. supersuperstara.

• Dhommi

Realismi olisi hyvä muistaa: parempia esiintyjiä on olemassa esim. teatterin ja politiikan puolella. Musiikillisesti Miikkaeli ei ole mitään.

• semac.on.the.vodka

Realismi? On olemassa todella hyviä esiintyjiä kyllä, mutta nyt jos ei erota sitä Jacksonin erikoistaitoa niin ei voi mitään. Jackson ei tosiaan ollut kovinkaan hyvä näyttelijä vaan suorastaan surkea, musiikintekijänä hänellä oli näkemys jotka loistavat tuottajat sitten saivat sen ruuvattua oikeaan muotoon ja pakettiin. Musiikin ja tanssin ilmaisijana sillä omalla tavalla hän oli jäljittelemätön mutta erittäin jäljitelty.

Musiikillisesti hän ei ole mitään? Mikä on musiikillisesti sitä erinomaista ja mikä tekee musiikista erinomaista? Valitettavasti et esittänyt mitään vaihtoehtoa ja perustelua sille miksi joku toinen on parempaa musiikkia kuin toinen. En kehtaisi esittää arviota kenestäkään muusikosta että ei ole mitään ilman perustelua, en edes nimimerkillä.

Mutta olet oikeassa siinä että loistavia virtuooseja on teatterissa politiikasta puhumattakaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe