Zuban ei auttanut:(

Karoliina

Hei!
ystävälläni on viimeinen viikko menossa siinä Zyban.kuurissa, mutta jossain mättää. Hän ei ole langennut tupakoimaan, mutta syö nikotiinipurkkaa kokoajan. Nyt pelkää kun kuuri loppuu, että miten käy. Jos olen tajunnut oikein, niin juuri Zubanin kanssa ei tarvita mitään nikotiinipurkkaa.?
Yöt ovat olleet vaikeita, on tuskin nukkunut, mikä avuksi? Meinaa itse ottaa toisen kuurin perään. Mitä sanotte, onko kokemuksia tällaisesta.

11

2093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla ei toimi

      Hei, käsitän että kaikille ei Zyban toimi. Siltä vaikuttaa. Sen nimittäin pitäisi viedä kicksit pois nikotiinipurkasta, tupakasta jne. Että jauhat purkkaa mutta kicksejä ei tule. Mulla toimii kyllä. Lääkäriltä kannattaa kysyä.

      • Rispe

        Olen syönyt viikon Zybania. Tupakka maistuu pahalta eikä tuo mielihyvää. Olen polttanut entistä enemmän, eli viisikin savuketta ketjuun, jotta tuntuisi joltain, mutta päänsärky siitä vain tulee. Eli mielihyvän halu on niin vahva, että mitä tahansa on tehtävä sen saamiseksi.
        Purkaa en ole enää kokeillut, koska se sai minut vain polttamaan.


      • Nikotiinituotteet
        Rispe kirjoitti:

        Olen syönyt viikon Zybania. Tupakka maistuu pahalta eikä tuo mielihyvää. Olen polttanut entistä enemmän, eli viisikin savuketta ketjuun, jotta tuntuisi joltain, mutta päänsärky siitä vain tulee. Eli mielihyvän halu on niin vahva, että mitä tahansa on tehtävä sen saamiseksi.
        Purkaa en ole enää kokeillut, koska se sai minut vain polttamaan.

        Mulla ensimmäisen zyban-viikon lopulla alkoi kicksit kadota nikotiinituotteista. Sitten ohjeen mukaan jätin ne pois ja lisäsin toisen zybanin iltapäivälle. Nikotiinia on tehnyt mieli joka päivä mutta helpottaa koko ajan. Nukkuminen on vähän pätkittäistä mutta ei ole häirinnyt. Uni tulee mutta se katkeaa. Ja sitten alkaa uudelleen. Luotan vielä tähän ja en ratkea.


    • cesium

      Minä käytin ruoan ahmimisen luonnontuotetta. Nämä pillerit tukevat ravitsemuksellisesti haimaa, aivolisäkettä, lisämunuaisia ( stressiä vastustavat elimet ) ja hypotaalamusta ( osallistuu elimistön tapoihin vaikuttaviin prosesseihin).

      Tuotteen aminohapot, erikoisyrttiuutteet, sekä erityiset vitamiinit ja mineraalit ovat hermoston polttoaineita ja tuottavat energiaa, mutta samalla luovat luonnollisen, rauhoittavan vaikutuksen. Ne auttavat pitämään verensokeritasoja tasaisempina, säädellen alhaisesta verensokeritasosta johtuvia aaltohuippuja ja –pohjia.

      Sen avulla voi myös helpommin päästä eroon alkoholista, tupakasta, huumeista tai muista mieliteoista (pelihimo, kahvi, suklaa, virvoitusjuomat).

      • t.b.

        Käyttämäsi tuotteet eivät tue ravitsemuksellisesti haimaa ym. sen enempää kuin normaali ravinto.

        Haiman toiminta ei liity stressireaktioon, eikä ko. elimet ole stressiä vastustavia elimiä.

        Hermosto käyttää energian tuotantoonsa hiilihydraatteja, etupäässä glukoosia.

        Veren sokeritasapainolla ei ole todettu yhteyttä mainitsemiisi riippuvuuksiin.
        ----------
        Sen sijaan bupropioni(Zyban,)on todettu tehokkaimmaksi lääkevalmisteeksi tupakasta vieroittautumiseen. Tupakasta vieroittautumisessa oleellista on motivaatio, jonka avulla taistellaan henkisellä puolella addiktiota vastaan. Zyban hoitaa reseptoritasolla fyysistä puolta.


      • cesium
        t.b. kirjoitti:

        Käyttämäsi tuotteet eivät tue ravitsemuksellisesti haimaa ym. sen enempää kuin normaali ravinto.

        Haiman toiminta ei liity stressireaktioon, eikä ko. elimet ole stressiä vastustavia elimiä.

        Hermosto käyttää energian tuotantoonsa hiilihydraatteja, etupäässä glukoosia.

        Veren sokeritasapainolla ei ole todettu yhteyttä mainitsemiisi riippuvuuksiin.
        ----------
        Sen sijaan bupropioni(Zyban,)on todettu tehokkaimmaksi lääkevalmisteeksi tupakasta vieroittautumiseen. Tupakasta vieroittautumisessa oleellista on motivaatio, jonka avulla taistellaan henkisellä puolella addiktiota vastaan. Zyban hoitaa reseptoritasolla fyysistä puolta.

        miten tämä sitten on mua auttanut? mistä on sinun tieto peräisin? miksi luulet, että tämä ei auttaa?


      • cesium
        t.b. kirjoitti:

        Käyttämäsi tuotteet eivät tue ravitsemuksellisesti haimaa ym. sen enempää kuin normaali ravinto.

        Haiman toiminta ei liity stressireaktioon, eikä ko. elimet ole stressiä vastustavia elimiä.

        Hermosto käyttää energian tuotantoonsa hiilihydraatteja, etupäässä glukoosia.

        Veren sokeritasapainolla ei ole todettu yhteyttä mainitsemiisi riippuvuuksiin.
        ----------
        Sen sijaan bupropioni(Zyban,)on todettu tehokkaimmaksi lääkevalmisteeksi tupakasta vieroittautumiseen. Tupakasta vieroittautumisessa oleellista on motivaatio, jonka avulla taistellaan henkisellä puolella addiktiota vastaan. Zyban hoitaa reseptoritasolla fyysistä puolta.

        Katsopa, mitä tämä mm. sisältää ! Tämän takia se auttoi mua:

        Phenylalaline - Välttämätön aminohappo. Saattaa olla hyödyllinen autettaessa tuottamaan ja ylläpitämään kohonnutta ja positiivista mieliala, virkeyttää ja kunnianhimoa; saattaa edistää oppimista ja muistia, on mukana hermosolujen välisessä viestinnässä; osallistu dopamiinin välittämiseen; saattaa vaikuttaa ruokahalua alentavasti.

        L-Tyrosine - Norepinefriinin ja dopamiinin (tärkeitä välittäjäaineita) esiaste aivoissa. Ne ovat kiihdyttäviä aineita ja ne näyttäisivät pitävän yllä valppautta, sukupuolista mielenkiintoa ja kunnianhimoa. Dopamiinia puuttuu Parkinsonin tauti sairastavilta.

        Tyrosiinin ravitsemuksellinen arvo masennuksen ehkäisemisessä alkaa olla ilmeinen. Tärkeä lisämunuaisille, aivolisäkkeelle ja kilpirauhaselle, saattaa omata mieliala nostavan vaikutuksen, käytetään norepinefriinin (adrenaliinin) tuotannossa.

        Neurovälittäjäaine, joka saattaa hillitä ruokahalua; käytetään ihon ja hiusten pigmentin (väriaineen) tuotannossa. Kiihdyttää kasvuhormonin vapautumista, joko saattaa olla avuksi lihasten kasvulle ja kehon rasvan hyödyntämiselle.


        L-Glutamine - Aminohappo, joka tunkeutuu aivoja muusta elimistön verenkierrosta erottavan suojamuurin läpi. Aivoissa L-Glutamiinilla on epätavallinen kyky toimitta polttoainetta aivosoluille. Niinpä se on aivojen energianlähde ja sitä on pidetty oppimiskyvyn ja älykkyysosamäärän parantamiseen.

        L-Glutamiinin lisääminen ruokavalioon on auttanut joitakin alkoholisteja merkittävästi . Vaikka elimistö valmistaakin glutamiinia, jotkut ihmiset tarvitsevat omaa tuotantoa enemmän ja heille on hyväksi sen lisäys ruokavalioonsa,


      • Kiinnostunut
        cesium kirjoitti:

        Katsopa, mitä tämä mm. sisältää ! Tämän takia se auttoi mua:

        Phenylalaline - Välttämätön aminohappo. Saattaa olla hyödyllinen autettaessa tuottamaan ja ylläpitämään kohonnutta ja positiivista mieliala, virkeyttää ja kunnianhimoa; saattaa edistää oppimista ja muistia, on mukana hermosolujen välisessä viestinnässä; osallistu dopamiinin välittämiseen; saattaa vaikuttaa ruokahalua alentavasti.

        L-Tyrosine - Norepinefriinin ja dopamiinin (tärkeitä välittäjäaineita) esiaste aivoissa. Ne ovat kiihdyttäviä aineita ja ne näyttäisivät pitävän yllä valppautta, sukupuolista mielenkiintoa ja kunnianhimoa. Dopamiinia puuttuu Parkinsonin tauti sairastavilta.

        Tyrosiinin ravitsemuksellinen arvo masennuksen ehkäisemisessä alkaa olla ilmeinen. Tärkeä lisämunuaisille, aivolisäkkeelle ja kilpirauhaselle, saattaa omata mieliala nostavan vaikutuksen, käytetään norepinefriinin (adrenaliinin) tuotannossa.

        Neurovälittäjäaine, joka saattaa hillitä ruokahalua; käytetään ihon ja hiusten pigmentin (väriaineen) tuotannossa. Kiihdyttää kasvuhormonin vapautumista, joko saattaa olla avuksi lihasten kasvulle ja kehon rasvan hyödyntämiselle.


        L-Glutamine - Aminohappo, joka tunkeutuu aivoja muusta elimistön verenkierrosta erottavan suojamuurin läpi. Aivoissa L-Glutamiinilla on epätavallinen kyky toimitta polttoainetta aivosoluille. Niinpä se on aivojen energianlähde ja sitä on pidetty oppimiskyvyn ja älykkyysosamäärän parantamiseen.

        L-Glutamiinin lisääminen ruokavalioon on auttanut joitakin alkoholisteja merkittävästi . Vaikka elimistö valmistaakin glutamiinia, jotkut ihmiset tarvitsevat omaa tuotantoa enemmän ja heille on hyväksi sen lisäys ruokavalioonsa,

        Voisitko kertoa mitä tuotetta käytit, minua kiinnostaisi kokeilla? Selostuksestasi saan käsityksen että tämä tuote sisältää monia eri lisäravinteita? Eli onko siinä myös kromia?


      • cesium
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Voisitko kertoa mitä tuotetta käytit, minua kiinnostaisi kokeilla? Selostuksestasi saan käsityksen että tämä tuote sisältää monia eri lisäravinteita? Eli onko siinä myös kromia?

        On kromia 50 mikrogramma. Voit tilaata itse valimistajalta www.lifeplus.com/lia lifeplus tai ottaa minun kanssani yhteyttä, [email protected] . viestejäni on poistettu, Nappaa nämä osoiteet heti


      • Kiinnostunut
        cesium kirjoitti:

        On kromia 50 mikrogramma. Voit tilaata itse valimistajalta www.lifeplus.com/lia lifeplus tai ottaa minun kanssani yhteyttä, [email protected] . viestejäni on poistettu, Nappaa nämä osoiteet heti

        OK, Kiitos!


      • Anonyymi
        cesium kirjoitti:

        Katsopa, mitä tämä mm. sisältää ! Tämän takia se auttoi mua:

        Phenylalaline - Välttämätön aminohappo. Saattaa olla hyödyllinen autettaessa tuottamaan ja ylläpitämään kohonnutta ja positiivista mieliala, virkeyttää ja kunnianhimoa; saattaa edistää oppimista ja muistia, on mukana hermosolujen välisessä viestinnässä; osallistu dopamiinin välittämiseen; saattaa vaikuttaa ruokahalua alentavasti.

        L-Tyrosine - Norepinefriinin ja dopamiinin (tärkeitä välittäjäaineita) esiaste aivoissa. Ne ovat kiihdyttäviä aineita ja ne näyttäisivät pitävän yllä valppautta, sukupuolista mielenkiintoa ja kunnianhimoa. Dopamiinia puuttuu Parkinsonin tauti sairastavilta.

        Tyrosiinin ravitsemuksellinen arvo masennuksen ehkäisemisessä alkaa olla ilmeinen. Tärkeä lisämunuaisille, aivolisäkkeelle ja kilpirauhaselle, saattaa omata mieliala nostavan vaikutuksen, käytetään norepinefriinin (adrenaliinin) tuotannossa.

        Neurovälittäjäaine, joka saattaa hillitä ruokahalua; käytetään ihon ja hiusten pigmentin (väriaineen) tuotannossa. Kiihdyttää kasvuhormonin vapautumista, joko saattaa olla avuksi lihasten kasvulle ja kehon rasvan hyödyntämiselle.


        L-Glutamine - Aminohappo, joka tunkeutuu aivoja muusta elimistön verenkierrosta erottavan suojamuurin läpi. Aivoissa L-Glutamiinilla on epätavallinen kyky toimitta polttoainetta aivosoluille. Niinpä se on aivojen energianlähde ja sitä on pidetty oppimiskyvyn ja älykkyysosamäärän parantamiseen.

        L-Glutamiinin lisääminen ruokavalioon on auttanut joitakin alkoholisteja merkittävästi . Vaikka elimistö valmistaakin glutamiinia, jotkut ihmiset tarvitsevat omaa tuotantoa enemmän ja heille on hyväksi sen lisäys ruokavalioonsa,

        "L-Glutamine - Aminohappo, joka tunkeutuu aivoja muusta elimistön verenkierrosta erottavan suojamuurin läpi. Aivoissa L-Glutamiinilla on epätavallinen kyky toimitta polttoainetta aivosoluille.

        𝐓𝐨𝐭𝐭𝐚 𝐋-𝐠𝐥𝐮𝐭𝐚𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐮𝐧𝐤𝐞𝐮𝐭𝐮𝐮 𝐚𝐢𝐯𝐨𝐢𝐡𝐢𝐧, 𝐚𝐢𝐡𝐞𝐮𝐭𝐭𝐚𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐤𝐤𝐢𝐚 𝐣𝐚 𝐦𝐮𝐢𝐬𝐭𝐢𝐬𝐚𝐢𝐫𝐚𝐮𝐤𝐬𝐢𝐚.

        𝐆𝐥𝐮𝐭𝐚𝐦𝐢𝐢𝐧𝐢𝐚 𝐢𝐡𝐦𝐢𝐬𝐞𝐧 𝐤𝐞𝐡𝐨 𝐭𝐮𝐨𝐭𝐭𝐚𝐚 𝐮𝐬𝐞𝐢𝐧 𝐣𝐨 𝐥𝐢𝐢𝐤𝐚 𝐣𝐚 𝐬𝐚𝐚 𝐥𝐞𝐢𝐤𝐤𝐞𝐥𝐞𝐥𝐢𝐡𝐨𝐢𝐬𝐭𝐚 𝐲𝐦𝐬.

        𝐀̈𝐥𝐚̈ 𝐬𝐲𝐨̈ 𝐞𝐥𝐥𝐞𝐢 𝐥𝐚̈𝐚̈𝐤𝐚̈𝐫𝐢 𝐤𝐞𝐡𝐨𝐢𝐭𝐚, 𝐩𝐚̈𝐭𝐞𝐯𝐚̈ 𝐥𝐚̈𝐚̈𝐤𝐚̈𝐫𝐢.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe