Pääsitkö ovesta ulos?

-aloittaja-

Miten kävi tänään? Jos olet työtön tai jos oli vapaapäivä töistä, pääsitkö ovesta ulos johonkin ihmisten ilmoille vai kökötitkö kotosalla koko päivän?
Tähän ketjuun voisi laittaa onnistumisen kokemuksia rohkaisuksi muille.
Ovesta ulos astumiseen ei välttämättä kuole.

133

2865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -aloittaja-

Vapaapäivä. Saavutukseni oli, että kävin postissa ja kaupassa. ;)

• kaikkien kaveri

Ja voit olla helvetin ylpeä itsestäsi.

• tyttö ja linnut

Kävin kaupoilla kaksi kertaa, koska eka kerralla unohdin ottaa lompakon mukaan...
      Eli kävelyä tuli n. 2,5 km.

• wesley snipes

Ei ollut mitään syytä käydä missään, salille ei voinut lähteä kun oli jo lihakset kipeänä.

• yksin kotona

Kyllä mä salilla kävin polkees crosstraineria 40 minsaa ja perjantaina kans pitäis jaksaa mennä

• voivittu

kävin eilen paikallisessa,ekaa kertaa,kahdeksaan kuukauteen ihmisten ilmoilla.tapasin aivan mielettömän ihanan kundin,ja se olikin sitten jo varattu.tuskimpa enää lähden mihinkään.ikinä.

• ap

semmoista se on homon elämä

• XD
        ap kirjoitti:

semmoista se on homon elämä

Anteeksi, nauroin tälle -!

• muumimaaa

elähän nyt

• tyttö ja linnut

Kävin tänään hiihtämässä ja oli tosi mahtavaa Edellisestä kerrasta olikin jo useempi vuosi ja olin kokonaan unohtanut, että hiihtäminen on kivaa.
      Ja sää ei ois voinut olla parempi!

• Hiihtäminen on tosiaan mukavaa. :) Toivottavasti tulee vielä yöpakkasia niin pääsee aamusella hiihtelemään kunnon hangenkeleillä.

• tyttö ja linnut
        oonnekas kirjoitti:

Hiihtäminen on tosiaan mukavaa. :) Toivottavasti tulee vielä yöpakkasia niin pääsee aamusella hiihtelemään kunnon hangenkeleillä.

Täälläpäin sanotaan niitä hankiaisiks. Lapsuudessa lähettiin aina koko perhe hiihtämään hankiaisille ja otettiin tietysti eväät mukaan.
        Kylläpä HK:n sininen sinapilla maistu hyvälle ja kuuma kaakao termarista. :)

• vapaapäivä koulusta

kävin ostamassa taas kaljaa. ja dokaan yksin

• kykenemätön

En päässyt :(

• -aloittaja-

Joo, ei se aina onnistu. Joskus on niin mieli maassa, ettei pääse mihinkään. Ulos lähtemiseen valmistautuminenkin tuntuu joskus olevan niin vaivalloista ja aikaa vievää, ettei pääse koko päivänä edes kauppaan. Sellaista se on.

• 6
        -aloittaja- kirjoitti:

Joo, ei se aina onnistu. Joskus on niin mieli maassa, ettei pääse mihinkään. Ulos lähtemiseen valmistautuminenkin tuntuu joskus olevan niin vaivalloista ja aikaa vievää, ettei pääse koko päivänä edes kauppaan. Sellaista se on.

Voi tätä elämätöntä elämää.

• seppo taalasmaa
        6 kirjoitti:

Voi tätä elämätöntä elämää.

Voi saakeli tätä elämää!

• olin jo unohtanu sep
        seppo taalasmaa kirjoitti:

Voi saakeli tätä elämää!

hahhaahaa :DD vanha kunnon sepi

• sepi.
        olin jo unohtanu sep kirjoitti:

hahhaahaa :DD vanha kunnon sepi

Kappas likkaa kun tunnistit.

• kualeppi rehvasto

Sossussa piti poiketa äsken, siinähän sitä olikin toimintaa koko viikoks.
      Mitä sitä suotta mihinkään lähteen.

• exduunari

hoksasin tämän ketjun vasta nyt...hehehe, en vielä oo sossuun yrittänyt, kyllä se on semmoinen rupeama, että siihen pitää kunnolla valmistautua. pelkästään paprujen etsimiseen menee kepeesti parikin vkoa...ajatuskin väsyttää. jos tänään kauppaan pääsisi. nyt kehtaa jo mennä, kun on ilta. päivällä hävettää sekin

• jk

kyllä pääsin ulos

• dsajkl

no et varmana päässy kun vuorokaudet ympäri kirjoittelet tänne älyllisiä jätöksiäsi

• + - + -

Jooh, kävin koirien kanssa kävelyllä. Ja aamulla ripustin pyykit ulos kuivumaan, mutta sitä ei kai lasketa kun en poistunut pihapiiristä.
      Parannus siis eiliseen - hyvä minä!

• yksin kotona

en päässyt tänään ulos. Pelasin 11 tuntia grand theft auto peliä

• tyttö ja linnut

Kävin tänään kaksi kertaa kävelemässä ihan kunnon lenkin.
      Mahtava sää, mutta kävelytiet oli ihan kamalan liukkaita!
      Kaaduin sitten lopulta ja pelästyin, että ranne murtu, kun otin silleen kädellä vastaan, mut ei se oo enää kipee, onneks.

• Tätähän se elämä

Eilen kyllä astuin ovesta ulos. Menin kävelylle.

Tänään piti pestä pyykkiä, mutta en jaksanut. Sen sijaan kirjoittelen täällä netissä. Huomenna pitäisi mennä töihin, mutta olen yksinäinen sielläkin.

• tyttö ja linnut

Pääsin ulos. Tuli käveltyä ihan hyvä lenkki. Kävin uimarannalla ja joku nainen oli just menossa avantoon... hui!
      Aurinko ei paistanut, mutta muuten oli lauha keli.

• -aloittaja-

Alunperin suunnittelin tekeväni näin vapaapäivänä vaateostoksia, vaan niin siinä kävi, etten päässyt lähikauppaa kauemmaksi ja sinnekin vasta iltamyöhällä. Mutta sentään pääsin edes sinne. Hyvä sekin. Nettisivuja olen selaillut ja kuunnellut musiikkia.

• yksin kotona

Tulis jo maailman loppu. Tai se iso komeetta tuolt avaruudesta vois pudota tohon lähistölle kun ne siitä kinaa et se voi pudota maahan niin vois pudota sit tohon mun asunnon eteen.

• afssssssssfafasddsad

Niin, toivottavasti se tippuu mun päähän.

• tyttö ja linnut

Tänään olikin sitten vesikeli.
      Kävin katsomassa tuttavan kissanpentua, joka on nyt 4 viikkoinen suloisuus.
      Tarkoitus oli tehdä pitempi lenkki, mutta kun alko satamaan ihan kunnolla niin en sitten kehannutkaan...

• Heart66

Pääsin ulos. Kirjastossa kävin :)

• tyttö ja linnut

Pääsin ulos, mutta vaikka oli kaunis sää, niin en tehnyt pitkää lenkkiä, kun oli vähän huono olo.
      Eilen kävin naapurin lasten kanssa hakemassa pajunkissoja.

• en viitsinyt

Eilen ulkoilin mieheni kanssa, tanaan en jaksanut lahtea ulos. Kotityotkin sain aamupaivalla tehtya, enaa pitaisi vaantaa iltaruoat ja siinapa nettisurffailun lisaksi paivan ohjelma. Eihan nyt joka paiva jaksa lahtea ulos eika tarvitsekaan, pahinta on ajattelu miten pitaisi menna ulos ja pitaisi olla ystavia, pitaisi tehda sita ja tata tunteakseen itsensa normaaliksi.. Olen pysyvasti kotona mutta siltikin voin sanoa suoraan etta tanaan en viitsi/halua/ehdi/jaksa menna ulos, ei aina ole pakko kyeta ja tehda ja osata. Huomenna jos kavelylle menisi.

• tyttö ja linnut

Kaks kertaa oon käynyt tänään ulkona. Eka kävin kaupassa ostamassa karkkia ja sit tein toisen reissun vielä kirpparille. Olis ollut paljon ihania lastenvaatteita halvalla...
      No, mut mä ostin kivan lautasen 1e, neljä tyynyliinaa 1e, lasten t-paidan Marimekkoa 2 e ja muutaman rahkapullan pakkaseen vierasvaraks.
      Tarkotus ois lähtee vielä kohta pienelle lenkille. Koko päivän on aurinko paistanut, että kiva kävellä nyt.

• voihansurkeussentään

Ei. En onnistunut saamaan ketään muuta ovestaan ulos kävelylle. Kävelyillä järvien ympäri näkyy muitakin ulkoilijoita mutta eivät taida olla todellisia. Ovat rekvisiittaa.
      Yksin :(

• tyttö ja linnut

Tänään kävin kaupalla, kirjastossa ja asuntotoimistossa. Olisin varannut saunavuoron, mutta työntekijä oli lomalla... harmi, ois ollu kiva päästä pääsiäissaunaan.
      Sitten vielä illalla polkasin pyörällä ärrälle.
      Kotosalla siivosin; luuttusin lattiat, pyyhin pölyt yms. Eli aika ahkerana olin tänään.
      Ruokana oli kalapaistos a'la HK ja jälkkärinä ananasrahka.
      Ja musiikki, joka soi päässä on tämä ;)
      http://www.youtube.com/watch?v=VdphvuyaV_I&ob=av2n

Eiköhän tässä ollut tarpeeks tällä kertaa...
      Hyvää Pääsiäistä kaikille!

• tyttö ja linnut

Kävin kirpparilla ja ostin punaiset verhot kahdella eurolla.
      Voi himskatti, että ne oli vaikeet ripustaa, kun piti ensin saada ne näpsyttimet verhokiskoihin ja ne ei meinannu millään mennä...
      No, nyt on uudet verhot ikkunassa, eikä olleet kalliit.
      Tarkoitus oli käydä vielä iltalenkillä, mutta naapuri tupsahti käymään, niin se lenkki jäi tekemättä, mutta kivempi tietysti, että sai jutella naapurin kanssa.
      Sää oli pilvinen ja tuulinen, vähän plussan puolella.

• -aloittaja-

Kävin tänään teatterissa. Suurimmalla osalla näytti olevan seuraa, vaikka oli siellä ainakin kaksi muutakin yksinäistä naista. Joten en ollut ainoa, joka oli siellä yksin. Jotkut vähän katsoivat, että ai-jaa-tuo-tulee-yksin-tänne, mutta ei sitä tuijotusta tullut niin paljoa kuin olin pelännyt.
      Kivaa oli käydä teatterissa pitkästä aikaa ja myös tuli sellainen itsensä (pelkonsa) voittamisen tunne, kun uskalsi lähteä sinne. :)

• yksin kotona

Mä pääsisin leffaan ilmaiseksi kun entinen työnanataja omistaa leffa teatterin mut en sitä mahdollisuutta ole kertaakaan käyttänyt. Eipä sinne yksin jaksa mennä ja netistä näkee ilmaiseksi leffoja.

• Mene ihmeessä!
        yksin kotona kirjoitti:

Mä pääsisin leffaan ilmaiseksi kun entinen työnanataja omistaa leffa teatterin mut en sitä mahdollisuutta ole kertaakaan käyttänyt. Eipä sinne yksin jaksa mennä ja netistä näkee ilmaiseksi leffoja.

Mä menisin ainakin jos ilmaiseksi pääsisin! Mulle sellanen on tosi harvinaista luksusta.

• tyttö ja linnut

On ollut harmaita päiviä, muutama aste lämmintä... Oon kyllä käynyt joka päivä tekemässä ainakin pienen happihyppelyn.
      Vähän huono vointi ollut, mutta kyllä se tästä.
      Olen siivoillut aika paljon (siis omalla mittarillani paljon).

• gfffhhhghhffddrrryhh

Taidan käydä kohta postilaatikolla.

• friendly

Kävin koululla ainoastaan opintosuunnitelman vuoksi juttelemassa. Nyt luen kokeisiin. Hyvin on mennyt vaikka stressiä vähän pinnassa. Samoin parantumista tapahtunut ssri lääkkeiden lopetuksesta. Vein kengät suutariin korkolappujen vuoksi. Saas nähdä tarviinko sandaaleja vappuna.Tukkaa meinasin laittaa ainakin ennen vappua..tummaan vaaleaa raitaa. Oispa
      joku tyttökaveri saatavilla sillon vois jakaa sen.ja ihastella tuloksia..

• ostaheti

Kävin Kelassa, Sossussa, pankissa ja parissa kaupassa.
      Koville otti ja ei tee heti mieli lähtee uudestaan mihinkään.
      Vittu sitä tupakan käryä joka paikassa ja niitä teinejä busseissa ja kaupoissa ja joka puolella juttuineen.
      Meinas pää räjähtää.

• yksikaksisulletulifa

Aamulenkillä kävin koiran kanssa. Kohta päivälenkille ja sitten myöhemmin iltalenkille. Tuskinpa sitä tuon enempää tarttee kämpän ulkopuolella käydä tänään.

• huono mäihä

Olisin päässyt, mutta ovi oli lukossa.

• sairaalloisen lihava

Juutuin oveen kiinni :(

• tyttö ja linnut

Kävin äsken pyörällä kirjastossa. Satoi ihan mielettömän isoja "räntähiutaleita".
      Voi että tekis mieli lähtee käymään jossain reissussa, näkis välillä muitakin maisemia...

• kokeilkaa ja kertoka

Minäkin käyn säännöllisesti kirjastossa netissä ja estin luettavaa. Ja rivakka iltalenkki ennen nukkumaan menoa ei ainkaan terveydelle pahetteeski ole. ennen lenkille lähtöä voi laikuttaa ja msentaa, mutta kotiin palatessa tuntuu että velatkin voisivat olla vaikka saatavia.

• tyttö ja linnut

Ihana, kun eilen paistoi koko päivän aurinko ja tänäänkin jonkun verran.
      Ulkona on tullut oltua ja nautittua "oudosta valoilmiöstä".
      Eilen näin myös ensimmäisen västäräkin hyppelemässä ja tänään sitten peipposen.

• lintuilija

Mustarastaiden laulusta tulee mulla kevätfiilis... ja kiurujen...

• tyttö ja linnut
        lintuilija kirjoitti:

Mustarastaiden laulusta tulee mulla kevätfiilis... ja kiurujen...

En ole tainnut ikinä nähdä mustarastasta, ei taida pesiä täälläpäin...

• muuan äijä

Räkätitkin on tullu jo...
      Pääsin ulos kun kaupassa kävin fillarilla ja toisen kerran kun roskia vein

• ap:lle

Tunnetko yhtään ihmistä, joka olisi saman tien kuollut astuessaan ulos ovesta?

• kaikkeavoisattua

Kyllä ulos astuminen voi olla kohtalokasta. Jos oven takana sattuu olemaan esim. Chuck Norris, ja vahingossa katsot sitä pahasti, niin se on siinä sitten.

• turha elämä

Mitä tuolla ulkona on sellaista et sinne on pakko mennä.? Täällä sisällä on paljon turvallisempaa eikä tarvii katsoa onnellisia ihmisiä

• ovesta ulos

Mää kyllä tiedän tositapauksen, kun ulko-oven eteen kuoli, sai laakin. Tais
      kylläkin olla ulkoa sisälle tulossa. Tuskin nyt näin keväisin kun luontokin
      heräilee, niin kukaan nyt ulosmenoon kualee.

• joku muuan

En ole saanut itsestäni irti että olisin lähtenyt ulos tänään....
      Saunaan kyllä aion mennä ja se on kellaritiloissa

• enkeksimitäänjärkevä

Joo takapihan ovesta. Otin aurinkoa.

• surkuhupa

Töissä kävin ja palasin suoraan kotiin. Tulin sohvalle, sit meen nukkumaan. Tällästahan tämä, joka päivä.

• tyttö ja linnut

Kävin tänään taas kirpparilla, en löytänyt mitään. Kun lähdin sieltä niin alkoi satamaan rakeita ihan kunnolla. Sit kävin vielä ruokaostoksilla.
      Tosiaan vaihteleva sää tänään; pilvistä, rakeita, lunta ja aurinkoa!
      Pönttö olo, kun eilen tuli valottua liian pitkään ja sitten rupes iltakuudelta nukuttamaan hirveesti ja nukuin yhdeksään... Joten jonkun aikaa tässä pitää vielä varmaan valvoa.

• pieraisutietokone

Eilen kävin ruokakaupassa mutta tänään en taida lähteä mihinkään kun on niin huono sää

• tyttö ja linnut

Tähän päivään kuuluu harmautta ja huonoa oloa...
      Koko päivän on satanut, välillä vettä ja välillä lunta.
      En käynyt kuin kaupassa pikaisesti.
      Mut oli kiva päästä pitkästä aikaa saunaan, ois pitänyt ottaa se vuoro jo aikaisemmin. On se vaan niin rentouttavaa.
      Ai niin ja linnuista sen verran, että koko talvena en nähnyt yhtään punatulkkua, mutta nyt muutama hyppeli tuossa pihalla. Kauniita lintuja, varsinkin ne koiraat.

• meminirkki

Sainpas itseni liikkeelle tänään ja menin sitten uimahalliiin
      saunomaan ja uimaan pitkästä aikaa.
      Silmäniloakin näkyi kun kauniita
      naisia oli myös uimahalllissa..

Täytyykin useammin käydä siellä

• tyttö ja linnut

Kävin vain pikaisesti kaupassa vaikka oli kaunis, aurinkoinen ilma.
      Ei tää vointi nyt meinaa parantua millään, tosi kurjaa.
      Eilen kävi naapuri pyytää pizzalle, mutta en sinnekään voinut lähtee...
      No, toivon vielä, että tilanne muuttuu parempaan.
      Asiasta kymmenenteen, oon popsinut koko talven porkkanoita, niin luulen, että rusketun hetkessä, kun vain oon vähän aikaa auringossa.

• tyttö ja linnut

Kävin eilen pyöräilemässä satamassa. Viimeksi kun kävin siellä niin järvi oli vielä jäässä ja nyt se oli ihan sula ja laineet liplatteli niin iloisesti. Istuskelin laiturilla jonkin aikaa ja kuuntelin luonnon ääniä. Sitten pyöräilin vielä matonpesupaikalle ja en tiedä mikä mulla oli, kun ois tehnyt mieli mennä uimaan, vaikka vesi olikin jääkylmää...
      Tänään onkin sitten sadepäivä, eikä ole edes sateenvarjoa. Pitää varmaan käydä ostamassa.

• 8

Kyllä pääsin vaikka vettä ripsutteli. Oli sammakoita ja kaikkea.

• -aloittaja-

Muutamana aamuna varhain yöllisen sateen jälkeen kadulla kävellessä on saanut tarkkaan asetella askeleitaan kun on ollut jalkakäytävä onkimatojen peitossa... siis ihan hirveän paljon matoja, osa jo liiskaantuneita kenkien tai polkypyörän pyörän alle.

• -aloittaja-

Kävin eilen vaateostoksilla, vaikka vähän tympäisi lähteä liikkeelle. Tyytyväinen olin kuitenkin ostosreissun jälkeen. Tässä kohta olen lähdössä teatteriin, vaikka nytkin liikkeellelähtö vähän tympii... nojatuolissa istumiseen on niin tottunut.

• yks noubadi

Oli hiukan niiinkuin pakko lähteä kämpästä tänään
      R-kioskilla kävin tupakkaa ostamassa.
      Pankkiautomaatilla rahaa nostamassa
      ja lähikaupassa ruokaa ostamassa
      Onneksi ei satanut kun kävin

• nimimerkkirobotti

En mihinkään ole tänään lähtenyt täältä masennuksen majasta :(

• Yritttäää uloslähtöö

Mullakin kaamee tuska. Olen yrittänyt laittautua ulos lenkille jo toooosi pitkän aikaa. Sit ku olin menossa, ikkunasta huomasin,et just tuli sadekuuro. Nysse loppui. Yritän taas. Lenkkarit vielä puuttuu.

Mikä on tää kauhee tauti, ettei lähtisi EDES ulos? Sitten tulee siitä vielä pahempi olo kun jää koko päiväksi sisälle!! Luut ja lihakset katoavat kun niitä ei käytä. Tarkoitan tapauksessa, ettei varsinaisesti ruumiillista estettä lenkin tekoon ole.

Ihan hirveä olla. Nii yksin. Elämä eletty. Ei mitään odotettavaa, vaan kurjaa. Sadetta pitäessäni avasin tämän Masennus-palstan ja jotenkin auttoi tähänKIN ketjuun törmätä. Kiitos seurasta Teille.

• Yritttäää uloslähtöö

Jatko yllä olevaan: Sain tehtyä kunnon lenkin.
        Teille kaikille tueksi ja rohkaisuksi, että tuli paljon parempi olo sisäisesti, kun sain lenkkeiltyä! Jos vain ikinä se voima ja kyky jostakin saadaan tehdä lenkki, vähintään puoli tuntia, niin olo muuttuu paremmaksi. Me kaikki tiedämme tämän, mutta ... !

Kuin teillä kullakin tänään helatorstaina ulosmenon kanssa kävi?

• aina vaan yksin

Tuntuun niin tutulta.... yksinäisyys :((

• tyttö ja linnut

Kävin rannassa pesemässä pyörän.
      Aurinkoinen, ihana ilma oli.

• Sisi

Koirien ansiosta saan itseni ulos, ei siitä muuten mitään tulisi. Laahustin sitten pitkän lenkin vesisaateessa, ei ollut ruuhkaa kävelyteillä. Olihan se ihan hyvä käydä haukkaamassa raitista ilmaa, vaikkei ilma niin hyvä ollutkaan ja ei olisi millään huvittanut mennä.

• hdhfdhfd

En päässyt, eikä tarkoitus ollutkaan päästä. Tiedän kyllä, että olen yksin himassa tänään ja huomennakin. Vaikka menisin ulos, ei tapahtuisi mitään mielenkiintoista. Ei mitään. Kun vaan pääsisin pois täältä! Pääsisin kauas pois!!

• tyttö ja linnut

Tällä viikolla olen tehnyt kunnon mokan ja itkenyt silmät päästäni.
      Pettynyt olo itteensä, mutta ehkä se pikkuhiljaa tässä helpottaa.
      Pakko on joka päivä käydä ulkona ees vähän, muuten tulisin höperöks.
      Tänään kävin ostaa ruokaa ja salmiakkia.

• speed of past

Jo vuosia oltu täällä ulkona kaikesta. Yksin. Valonnopeudella etäännyn ja näen ikuisesti sen hetken mistä lähdin. Kyyneleitä haihtui ja kuivattivat minua. Viimeinen kyynel on jäätynyt silmäkulmaani matkaamaan mukanani ikijäässä. Nähdään miljardin vuoden kuluttua. Ei kiirettä.

• seesam aukene

Nyt on pakko lähteä kauppaan suomikin hävisi venäjälle, että ei siitäkään mitään iloa. Ärsyttää jokainen naama joka tulee kauppareissulla vastaan, mutta se riski on otettava ja nopeasti käytävä :D

• tuulisankari

kävin tänään vaateostoksilla. Join hyvää kahvia. Mutta yksin joo kuitenkin. Kai sitäkin voi pitää saavutuksena, että yksin pääsee johkin. Mutta toisaalta olen nuori ja energinen joten koen vääryytenä tehdä kaikki yksin ja kokea tämä elämä ihan yksin. Tiedän, vali vali, mutta näin se nyt on.

• tyttö ja linnut

Lähdin jo kahdeksalta kävelylle, niin ihana aurinkoinen sunnuntai-aamu. Kaikki on nyt ihanan vihreetä.
      Kuuntelin puhelimesta korvakuulokkeilla musiikkia ja pistin jossain vaiheessa jopa juoksuksi, kun oli sellainen fiilis.

• nimimerkkirobotti

Mulla kun on mt-ongelmaa ollut niin olen mt-yhdistyksen jäsen
      Niinpä päätinkin mennä katsomaan mitä yhdistyksen talolle kuuluu
      Siellä olikin erään synttärit ja kahvit oli tarjolla
      Jotain tuli juteltuakin ja joitain tuttuja moikkasin

Lähes helteinen päivä tänään

• pääsin pitkäniemeen (mth) ja takasi.

• pääsinkö ulos?

No vittu en päässy kun kompastuin ovimattoon ja taitoin nilkkani.

• Yritttäää uloslähtöö

Voi kurjuus ja kehnos mua! Koko päivän olen ISTUNUT sisällä; lueskellut netin kautta ja paperilta, kuunnellut radio Deitä.

Miksi, miksi en mennyt lenkkiä tekemään. On tosi paha olo nyt, ihan höperö. Jalatkin jäykät ja polviin sattuu. Mitähän mustakin enää tulee? Yhä pahenevammin olen kehäraakki. Kyllä huolestuttaa.

Mut ku ei huvita! Ei tunnu olevan mitään kiinnostusta, minkä avulla ulos saisi lähdettyä. Varmaan huomenna kiinnostusta kyllä löytyy - nälän avulla, sillä tänään olen "syönyt jääkaapin", ei ole mitään enää huomiseksi. Onneksi kahvia on sekä murokkeita, jotka näin hätätilassa voin syödä mehun kanssa. Tiivistemehupulloa jääkaapissa aina pidän justiinsa näitä hätäpäiviä varten, kun en saa itseäni ovesta ulos. Huokaus.

Miten te muut, joilla ei työhönkään menoa siis ole. Oletteko tänään kokeneet, että edes johonkin menoa oli ?!

• tyttö ja linnut

Kävin kaupassa. K-kaupassa sai eurolla esim. hiillosmakkarapaketin, ruisleivän ja ison jätskin. Nätti ilma, naapuri tuli käymään niin jäi lenkki tekemättä.
      Eilen istuskelin rantakalliolla ja kattelin kun kalat hyppi. Pitäis varmaan tehdä uus onki, kun edellisen annoin naapurin rouvalle kukkakepiksi. :)

• zazaza

Mä pääsen jokapäivä ihan helpolla kyllä ulos, mutta tuo sängystä ylös nouseminen on todella vaikeaa : ( Koiran kanssa tulee tehtyä ainakin kaksi nopeatempoista lenkkiä ( mulla ei ole mikään kiire, mutta rakas koirani on pikajuoksija ja ei viitti sitä aina väkisin himmata) Mulle tuo ulosmeno on aina ollut helppoa. Itselle tulee mieluummin sisälläolo kammo. Myönnän kyllä, että paljon mieluummin lenkkeilisin koiran kanssa, kun menisin arkisin kouluun. Siellä tulee kamala ahdistunut olo : (

• tyttö ja linnut

Oli energinen olo tänään. Kävin aamupäivästä asioilla, sitten käytin naapuria kenkäkaupassa. Sitten läksin lenkille ja vielä toisen kerran käytin naapuria kaupassa.
      Harmittaa kun pyörästä on TAAS kumi puhki. En ymmärrä miks se ei ikinä kestä.
      Kai se on taas käytävä ostamassa uus sisäkumi...

• tyttö ja linnut

Tai siis eilen... nythän on jo "huominen". :)

• 89+98

Mä en käyny tänään kuin hautausmaalla kastelemassa kukkia
      vanhempien ja veljen haudoilla.
      Mullakin on mennyt kumi puhki jo kaksi kertaa sekä etu- että takarenkaasta

• 89+98

Taas meni kumi puhki fillarista En mä viitti prkl:(
      Taitaaa nämä nykyiset sisäkumit olla huonoa laatua
      vaikka miceliinit olikin
      No tulipa se paikattua tossa aaamulla ja sitten menin apteekkiin
      eikä siellä onneksi ollut jonoa kuin hyvin vähän.

• Pässinpää!

"Miten kävi tänään? Jos olet työtön tai jos oli vapaapäivä töistä, pääsitkö ovesta ulos johonkin ihmisten ilmoille vai kökötitkö kotosalla koko päivän?"

En päässyt enkä pääse ovesta ulos. Sisällä olen.

"Tähän ketjuun voisi laittaa onnistumisen kokemuksia rohkaisuksi muille. "

Ei sitä mitään onnistumisia ole.

"Ovesta ulos astumiseen ei välttämättä kuole. "

No kyllä varmana voi kuolla. Tai jos ei itse, niin joku muu keneen menee hermot.

• tyttö ja linnut

Kävin tänä aamuna eka kertaa elämässä yksin soutelemassa veneellä. Eväät oli mukana ja aurinko paisto ihanasti.

• tyttö ja linnut

Eilen ja toissapäivänä kävin poimimassa mustikoita ja niitä oli paljon, itikoita oli melkein yhtä paljon!
      Tänään oli ihanan lämmintä ja polskautin uida samalla kun kävin naapuripaikkakunnalla.
      Niin ja mansikat ostin torilta ja kohta kai ne on jo syöty... pitänee huomenna ostaa lisää... :)

• tyttö ja linnut

Aurinkoinen mutta viileä päivä tänään.
      Pyysin aamupäivällä naapuria, että lähtis mun kans mustikkaan, mutta se oli siivoomassa. Menin sitten yksin, mutta en mustikkaan vaan poimimaan rantatien varrelta punaisia viinimarjoja. Pari litraa sain, enemmänkin olis ollut, mutta astiaan ei mahtunut enempää.
      Istuskelin siellä rannalla ja ihastelin luonnon kauneutta ja kuuntelin pyssyjen pauketta, kun sorsanmetsästys alkoi tänään...
      Kotona laitoin sit osan marjoista kokonaisina pakkaseen ja osasta keitin mehua.
      Kivaa oli.

• laalaalaalaa

päästit katin ulos aamulla että kyllä puoliksi käväsin ulkona

• tyttö ja linnut

Olen käynyt poimimassa vielä mustikoita, löysin pienen lämpäreen missä oli ihan älyttömästi todella suuria mustikoita. Pakastin alkaa olla täynnä...

• kesällä

Lueskelin nimimerkin "tyttö ja linnut" kirjoituksia. Sinulla on terveet harrastukset, hiihto, lenkkeily, soutaminen, marjastaminen yms.Itsellä samanlaisia. Jäin miettimään minkähän ikäinen mahdat olla ja missä päin asustelet? Ja mikä mahtaa olla se " Sinun tarinasi" että olet täällä yksinäisyys palstalla?

• Kyllä mä ulos pääsen. Eilen tosin loppui kuntosalikorttin voimassaolo ja uuden saan vasta maanantaina. Mustikkapiirakka maistuis mulle mut ei ole mustikoita. Ei tääl ole lähistöllä metsää mistä niitä sais.

• tyttö ja linnut

Tänään kävin ostamassa ison kasan avomaankurkkuja, sekä tilliä, sipulia ja sokeria. Tarkoitus ois tehdä muutama purkillinen etikkakurkkusalaattia äitiltä perityltä reseptillä, nam!
      Illalla pyörähdin vielä kioskilla ostamassa Twixin ja samalla kävelin pienen lenkin.
      Aikasin tulee jo pimeetä...
      Ai niin ja en viitsi täällä hirveästi avautua elämästäni, kun joku sitä tuossa ylempänä kyseli.

• meow

Kiva kun tyttö ja linnut jaksaa olla reipas ja positiivisen oloinen !!
      Inspiroimanasi kävin kävelyllä upeessa mutta tuulisessa syyssäässä : )

• Näköjään en ainoa

En meinaa tänäänkään päästä ovesta ulos. Onneksi löysin lohdutuksesta tämän palstan :) Omasta itsestään ei saa mitään irti. Viikonloppuja vihaan kun sisäinen palo yrittää pakottaa liikkeelle mutta kun ei yksinkertaisesti pysty. Aina pitäis olla joku hanuriin potkija...

• Aurinko jo laskee!

Kauanko teiltä kestää päästä ovesta ulos?
      Minulla menee hirveän liian kauan, koko aamupäivä aina iltapäivään asti, siihen kun hankin ulos asioille ja ulkoilemaan lähtöä! Minulla ei varsinaisesti ole suoria, selviä pakko-oireisia vikoja, esim. tarkistusoireita, mutta minulla jotakin laajempaa takkuuntumista, niin että laittautuminen ulos liikenteeseenn vaatteet päällä ja oikeat tavarat kassissa, kestää ihan koko päivän!!! En ole hiano, enkä meikkaa.

Mitä tämä on? Ratkaisuja!

Tajuan, että olen asioihin takertuvainen, siinä kummallista vehkeilyä, ahdistuneisuutta. Kuljen ympäriinsä, etsin tavaroita ja vaatteita, on keskipäivä ennenkuin olen edes hampaiden pesussa asti. En keskity tekemään suoraan kaikkein tärkeimpää ja oleellisimpaa.

Ahdistus kasvaa ja tulee jännittynyt, stressaantunut olo. En tiedosta sos. tilanteiden pelkoa tässä enkä oikein muuta kuin että olen sekava, keskittymätön ja hidas. Miten oppisin fiksummax! Myös minun on erittäin vaikea päättää, menenkö hoitamaan asiaani sinne vai sinne, vai hoidanko tänään ollenkaan asioitani ja teen kunnon kävelyn ilman kantamuksia. Jahkaan, en tiedä, mitä tekisin ja minne mennä, vaihtoehtoja on kauheasti. Sitten, ei tapahdu mitään!

• tyttö ja linnut

Tuli käveltyä rantatietä ihan kunnon lenkki. Alussa ripsi vaan ihan vähän vettä ja lopussa satoi jo kaatamalla. Sain siis suihkun samalla. :D

• se on

ripitää ei ripsii :F

• jeesbox

Kirjastossa kävin ja kohta kuntonyrkkeilyyn.....

• sabotage

Tsemppii kaikella tohon ulkoiluun! Mulla tulee ainakin parempi olo lenkin jälkeen. Mutta voi, kun tuo koulu taas alkoi. On niin kamalaa mennä sinne. Kaikki ne samat naamat, pitkät päivät, niin tylsää ja ahdistavaa. Ja pitkän koulupäivän jälkeen olo on kuin jyrän alla jääneellä :( Pää ei toimi ja tekis mieli mennä suoraa nukkumaan. No, eihän ne kaikki päivät nyt koulussa niin kauheita ole, mutta välillä on niitä kamalia päiviä. Olen niin ulkopuolinen tuolla koulussa. En ole päässyt mukaan porukoihin ja monet ihmiset ovat aivan erilaisia kuin minä (esimerkiksi bilettäminen, baarit yms. eivät kiinnosta mua yhtään) Toisaalta monilla tuntuu olevan jo oma porukkansa. No, onneksi ollaan jo voiton puolella. Enää ei toi vaihto onnistu niin nyt on käytävä siellä loppuun. Jaksamista kaikelle yksinäisille, terveisin kohta jo 5 vuotta lähes yksin ollut.

• Tuli änähettyä

Kävin portailla ulkona. Sinne on peräti kolmen metrin matka tästä tietokoneelta.
      Perkules, olen kova hombre.

• tyttö ja linnut

Pääsin ulos. Kävin kirpparilla ja Valintatalossa. Kirpparilta ostin kolme pientä huopaporoa yhteensä 50 senttiä sekä kolme voipullaa yhteensä 1,5 e. Valinnasta ostin porkkanoita, sekavihanneksia, kotimaisia omppuja (vaikka ne on törkeen kalliita), karkkipussin ja purkkaa.

• joku randomi

Kävin kaupassa ja juttelinkin pari sanaa naapurin ukon kanssa
      sitten kävin kirpparilla ostamassa sätkäpaperia ...

• mökissään höperö

Tänään en päässyt, ehkä huomenna pääsen. Satoi, ja oli harmaa päivä. Tarttis liikuntaa ja raitista ilmaa, päätä ja hartioita särkee kun on koko päivän kotona. Kaipaan ihmisiä, mutta en vain pysty enää olemaan kenenkään seurassa. Hävettää jos joku kysyisi mitä olet puuhaillut. Moneen vuoteen vapaa-ajallani en juuri mitään. Pääsispä tästä kierteestä jotenkin, ja tulis taas mieleltään terveeksi.

• kotiin jumittunut

En käyny, yritän kyl, viel on reilu kaks tuntii aikaa... ;DD

• Jo tämän ketjun aloittamisesta lähtien joka viikko 4-5 päivää mennyt ulos ovesta, kauas kotitalosta...
      Takasin tullessa sellanen olo et mitähä v*tua määki tuosta ovesta menen ulos ja näytän pärstääni tuolla...
      Kai se maailma pyörii ilman muakin (tosin tunnu pyörivän vaikka siellä olisi kuinka monta heppua... Anti ol...)
      Ja taas aamulla ulos... Helppoa, mutta piristävää, hyödyllistä tai mitään muuta iloa antavaa vaikutteita siitä ei saanut...

Eli v*tut... Joskus on vaa hyvä pysyä sisällä, vilkaista vain verhojen ali että siellä se p*ka maailma taas on... EN TUU ULOS!

• turha tyyppi

Kävin tänään kaupassa. Usein silloin olo vähän paranee, mutta joskus käy toisinkin päin. Jo kaupassa pidättelin itkua, kun jotenkin kaikki alkoi tuntua siellä niin täysin turhalta ja kotiin päästyä piti sitten avata hanat kunnolla. Helpottihan sekin jollain tavalla. Tällaisia tuntemuksia 31-vuotiaan miehen näkymättömästä elämästä.

• ..................

Kökötin himassa koko päivän täytellen lottokuponkeja jos tärppäsi.

• Jaa... Kävinpä sentään Nesteellä huitaisemassa burgerin karvaiseen turpavärkkiini, jotta jaksaa taas paremmin.

• tyttö ja linnut

Kävin sitten kävelemässä naapurin rouvan kanssa n. 7 km lenkin!
      Saatiin samalla höpöttää ja parantaa maailmaa.
      Ilma oli mukava, vaikka aurinko ei paistanutkaan. Ihailtiin pihlajia, kun ne notkuu täynnä marjoja ja ihanan keltaisia vaahteroita ja koivuja.

• tyttö ja linnut

Lähdin tänään innokkaana puolukkaan, mutta ne oli keretty jo poimia. No, sain minä parin puolukkapuuron verran, kun paarustin pururadan vartta.

• joku äijä vaan

Tuli käytyä ennakko-äänestämässä ja kaupassa

• tyttö ja linnut

Aurinko paistaa, pitäis varmaan kömpiä ulos!

• tyttö ja linnut

Lunta on ollut maassa noin viikon ajan ja muutama aste pakkasta eli aika kiva sää. Tänään tuli taas käytyä kirpparilla, ostin farkut 2 e ja kalajulisteen 50 s.
      Toinen reissu vielä äsken kauppaan ostamaan Cartedor-mustikka jäätelöä... nam!

• sdgh,jh

Vois mennä jos siellä oven ulkopuolella ois jotain miks sinne pitäs mennä.. kun ei oo...

• Kreisi kissaleidi

Roskat sain vietyä. Ehkä huomenna jaksan vielä enemmän. Kaupungilla pitäisi käydä. Haluaisin tehdä englantilaisen hedelmäkakun jouluksi ja siihen pitäisi ostaa ainekset.

• 10+6

Oottekos päässeet ulos ovesta?

• joku mies vaan

Eilen kävin kävellen hammaslääkärissä ja samalla reissulla poikkesin kaupassa murkinaa ostamassa. Oli muuten naishammasläääkäri ja ulkomaalaistaustainen.
      Niin joo ja vein roskat ja kissanhiekat myös.

• no problems

Ei mulla ole ongelmaa astua ovesta ulos. Kävin kaupungilla asioilla, juttelin mukavia ja hymyilin kauniille virkailijalle, joka hymyili takaisin ja toivotti hyvää päivänjatkoa. Koska on kaunis päivä, otan kohta koiran ja kameran mukaan ja lähden ulos loppupäiväksi.

• tyttö ja linnut

Pitkästä aikaa vois rustata tähän ketjuun pari riviä.
      Eilen illalla kävelin rantatietä ja istuskelin ihailemassa maisemaa.
      Oli kyllä niin kaunista, aurinkoista ja ihan tyyntä. Lokit ja tiirat tekivät syöksyjä veteen yrittäen napata saalista. Västäräkit hyppelivät pyrstöään heiluttaen rannalla olevissa veneissä. Juttelin jonkun tyypin kans, joka kävi kattomassa venettään, se olikin sellainen vanha tervattu puuvene.
      Huomenna oiskin sitten juhannusaatto joten pitäis varmaan käydä tänään kaupassa ostamassa jotain juhannusherkkuja.

• auringonlasku

Jahkailin menenkö tänään ulos vai en, mutta pakotin itseni pyöräilemään ja käymään kaupassa, ajattelin että ehkä pääkin siitä vähän virkistyy, ettei niin tokkurainen olo ole. Tyytyväinen olo tuli ainakin siitä, että tuli käytyä ulkona.

• tyttö ja linnut

Kävin eilen uimassa. Oli tosi kaunista ja tyyntä.
      Vesi tuntui vilpoisemmalta kuin viimeksi. Se oli nyt neljäs uintireissu tänä kesänä.
      Käväsin myös metsikössä tarkastamassa mustikkatilanteen.
      Ihan mukavasti oli mustikoita, mut ei ihan vielä kypsiä.
      Muutama päivä pitää ootella. :) Sit pääsee tekemään mustikkakukkoo.

• Mies, Hki

Sen verran puuhaa ja menoa viikonloppuna, että päätin vain levätä tänään. Rusketustakin kertynyt, etten yhdestä sisäpäivästä heti kalpene. Kohta varmaan keittämään perunoita. Myös matkalaukku kaivettava esille, kun sille saattaa tulla käyttöä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      22
      6636
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4687
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      61
      3726
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2948
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      34
      2732
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2516
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2415
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1783
    9. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1767
    10. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      25
      1685
    Aihe