Tapiolapankin rosvot

IrtiTapiolasta55

Tapiolapankki hinnoittelee ihmeellisesti verkkopankin kuukausimaksut. Köyhemmiltä 6 euroa kuussa ja rikkaammat saa ilmaiseksi. Jos tilillä ei ole tiettyä summaa, niin joudut maksamaan kovemman summan kuin jos tilillä olisi rahaa reilusti. Tämä jos mikä on sitä köyhiltä rosvoamista.

9

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muut pankit rsvoo vielä enemmän.

    • Tapiolan hinnoittelu on just hyvä :)

      • Utelias74

        Miten sen perustelet hyväksi??


      • Hyvä se on
        Utelias74 kirjoitti:

        Miten sen perustelet hyväksi??

        Tapiolapankista en tiedä, mutta Sampopankin palvelupaketit maksavat 1. toukokuuta alkaen seuraavasti:

        alle 10.000e pankissa: 4,40e/kk
        10.000 - 50.000e: 3,40e/kk
        yli 50.000e: 1,50e/kk

        Kun minulla on Sampopankissa rahaa 51 000 euroa josta pankki maksaa korkoa 1,5 % kuussa, samalla kun se lainaa tuon rahan jollekin toiselle ja vetää siitä reippaasti enemmän korkoa, niin onhan se vähintä mitä voi odottaa että maksan palvelupaketista vähemmän kuin sellaiset joiden rahoista pankki ei hyödy samalla tavalla. Itse asiassa palvelupaketin pitäisi olla minulle ilmainen!

        Totuus on, että sellainen asiakas jonka tilille tulee rahaa ja menee suunnilleen saman tien elämiseen, ei hyödytä pankkia yhtään mitenkään. Palvelumaksuja heiltä sentään on saatava kerätä.


      • Utelias74 kirjoitti:

        Miten sen perustelet hyväksi??

        No se on hyvä minulle, ei mene palvelumaksuja. Totta tosin, että jos ei tilillä ole riittävästi rahaa, niin joutuu sitten maksamaan. Mutta tällä hetkellä passaa minulle.


    • ahneuseijärkeä

      Tuohan on maailman viisainta aina: rahaa yritetään ottaa sieltä missä sitä ei ole. Kreikaltakin ollaan ottamassa isoja summia.

      Eikö järki jo sanoisi että rahaa kannattaisi ottaa sieltä missä sitä on?
      Ahneus on ajanut varmaan järjen yli jo.

    • Peruspena48759873459

      Koska köyhät eivät hyödytä pankkia niin jostain ne hiekan pois siivoamiseen kuluvat rahat on otettava.

    • Muuttaja457

      Joo. Kyllä ne nyt siivoaa ainakin minut pankistaan ja vakuutuksistaankin pois. Mulla on Nordean tilillä kuukausimaksu 1,5 euroa. Olen vaan pitänyt tuota Tapiolapankin tiliä kun sitä niin aikoinaan tyrkuttivat ja kehuivat että kannattaa ottaa. No nyt se sit ei kannata joten ei enää kannata pitää. Mulla tulee sinne joka kuukausi vuokrarahoja 500 euroa mökistä ja se kyllä menee elämiseen ja laskuihin melkein heti. joten tilillä ei paljoa rahaa ole. Siirryn kokonaan Nordeaan.

      • gdsagasd

        Nordeassa se vasta v*ttu meneekin päähän. Sopivan konttorin valitset ja henkilökohtainen pankkineuvojasi sössii kaikki hommat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe