arvauskeskus

arvaa kuka ja mitä

piti maanantaina käydä näyttämässä kättä terveydenhoitajalla, mutta ovesssa oli lappu että terveydenhoitaja tänään sairaana, päivystys Raision terveyskeskyksessa.

onko tämä oikein vai mitä?

22

1135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rummukainennn

mahtaakohan arvauskeskus maksaa taksi matkan Raisioon vai pääsikö ihan ambulanssin kyydillä suoraan Raision terveyskeskuksen ovelle?

• joo. o

ambulanssilla ne vie kyllä Raision terveyskeskuskeen jos huomaavat että olet todellakin avun tarpeessa. taksi matkaa Raisioon eivät kustanna vaikka valittaisit molempia käsiä.

• tekosairaat pois

Jos käsi on todella kipeä, sitä käydään näyttämässä lääkärillä eikä terveydenhoitajalla ja lääkäriin saat ajan akuuttina samalle päivälle. Itse olen saanut Naantalin terveyskeskuksessa aina ensiluokkaista palvelua!

• Anonyymi

Ei saa lääkäriä - edelleen 12.11.2024 klo 8:01 jätetty soittopyyntö toteuttamatta ja ylilääkäri Lara Lehtoranta ja potilastoimiston hoitajat vittuilevat!!

• Ootpa avuton!

Hienohelma taas valittaa!Naantalista on raision terveyskeskukseen muutama kilometri ja sekö on sinulle ylivoimaista?Naantalista pääset sinne bussilla!Paljon on Suomessa kuntia missä lähimpään tk on kymmeniä kilometrejä ja enemmänkin!

• Vaihtoehtoja on

Mikset mene Yksityislääkäriasemalle? Saat ajan tunnin parin kuluttua soitostasi ja hoito on hyvää eikä maksa enempää kuin taksimatka Raisioon.

• parasta palvelua

Päivystysaika omalle lääkärille ei sitten kiinnostanut? Sellaisen olisit saanut samalle päivälle.

• KuuttiWebwer

Jospa kipeäkätisellä on huonot välit oman lääkärinsä kanssa.

• Ylen tyytyväinen äm.

Narsistisilla narisijoilla on yleensä huonot välit kaikkiin ihmisiin joidenka kanssa joutuvat tekemisiin. Naantalin terveyskeskuksessa on aina ollut palvelu hyvää kun apua oikeasti on tarvinnut. Jos on valittamista niin kannattaa katsoa ihan sinne peiliin vaan, siellä se ongelmien alku luuraa.

• samoin

potilastiedot kirjataan väärin, valehdellaan potilaan kieltäytyessä lääkityksestä; lääkäri toteaa lääkitykselle ei tarvetta- kirjaa potilaskertomukseen asiakas kieltäytynyt lääkityksestä, kieltäytyy tutkimuksista, ei edes erikoislääkärin lausuma mene perille..
        laskua pukkaa:))

• Anonyymi

Lasten vieraannuttaja äideillä- ja narsisti "lastensuojelun, terveyskeskuksen lääkäreillä ja viranomaisilla" ym. narisijoilla on yleensä huonot välit kaikkiin ihmisiin joidenka kanssa joutuvat tekemisiin. Naantalin terveyskeskuksessa on aina ollut palvelu TÄYSIN PERSEESTÄ kun apua oikeasti on tarvinnut. Jos on valittamista niin kannattaa katsoa ihan sinne peiliin vaan, siellä se ongelmien alku luuraa.

• HyvinMeneeHei

Oli se hienoa käydä näyttämässä jo jonkin aikaa kipeänä ollutta polvea siellä. Urheilusta siis johtui. Määräsivät lepoa ja tottelin. Ei se siitä mihinkään parantunut, joten menin erikoistuneelle, joka kysyi vaan, että mitäs siinä lepäät ja käski mennä takasin treenaamaan.

• asiallinenX

On Naantalissa kuitenkin parempi tilanne kuin mm. Espoossa.

• Mömmö

joo nopeasti pääsee näyttämään kipeää polvea. hyvin toimii näyttäminen. sitten kirjoitetaan resepti ja eikun apteekkiin.niih.

• Anonyymi
        Mömmö kirjoitti:

joo nopeasti pääsee näyttämään kipeää polvea. hyvin toimii näyttäminen. sitten kirjoitetaan resepti ja eikun apteekkiin.niih.

Reklamaatiokulut edelleen suorittamatta
        YLILÄÄKÄRI KRISTIAN KALLIO -
        ylimääräiset hammashoitokulut edelleen
        suorittamatta VASTAAVA
        HAMMASLÄÄKÄRI JUHA TANNER -
        hammashuollon töppäilyt maksoivat
        potilaalle ostopalveluna omavastuuna
        900 euroa YLILÄÄKÄRI KRISTIAN KALLIO
        HALOOO ERÄPÄIVÄ 9.6.2020 MAKSAKAA
        TOIMITETTU LASKUNNE HETI!!!!

• Anonyymi

"onko tämä oikein vai mitä?"

Luuletkos, että terkkarissa on jokin varasto, josta voi noin vain käydä hakemassa sairastuneen tilalle "vara-terveydenhoitajan"?

-Hoitosi ei näytä olleen edes pienimmässä määrin kiireellistä ja varmaan tiedät, tässä maailmassa on satoja tuhansia ihmisiä kuollut vakavaan kulkutautiin tässä ihan viime viikkoina. Se, ettet sillä sekunnillä päässyt "kättäsi näyttämään" on terveydenhuollossa yksi mitättömimpiä asioita. Mutta kun maailmasi pyörii näköjään oman napasi ja aika ajoin oman kätesi ympärillä niin pitihän siitäkin peruuntuneesta terkkarikäynnistä itkuvirsi kajauttaa.

• Anonyymi

Näyttää Naantalin tk:n hoitajille olevan aikaa surffailla työaikana Suomi 24 treffit sivustolla mutta puhelimeen ei ehditä vastaamaan, ja lappu ovessa "sairaana"...

• Anonyymi

Käytä päätäsi älä kättäsi.

• Anonyymi

Käytä itse päättyi äläkä persettä sitä..

• Anonyymi

Ennustan fysioterapiahoitoa

• Anonyymi

Ja mielialalääkitystä

• Anonyymi

Saikkuvuorot on sovittu. Jokainen on vuorotellen saikulla perjantaisin ja maanantaisin, niin saa pidennetyn viikonlopun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe