Löytyykö jostain hyvää "tee se itse" materiaalia liittyen Passatteihin?
Esim. miten vaihtaa ilmansuodattimet Passat 3C malliin tai muita hyviä vinkkejä
Tee se itse materiaalia
1
346
Vastaukset
- Aiheeseen liippaavaa
Tässä aiheeseen liippaavaa "nice to know" infoa joka löytyi toiselta palstalta.
Long lifessä huoltoväli 30tkm/2v ja perinteinen 15tkm/1v.
2002 tai 2003 alkaen hihnanvaihtoväli 120tkm (lukee ohjekirjassa) mutta raskaissa olosuhteissa niinkuin täällä suomessa suositellaan lyhyempää 90tkm vaihtoväliä.
Periaatteessahan tuo volkkareiden huolto-ohjelma on pysynyt samana jo vuosia mallista riippumatta. Ainoastaan hihnanvaihtoväli on pidentynyt 90tkm -> 120tkm -> 150tkm.
Öljynvaihtohuolto huoltovälinäytön mukaan.
Määräaikaishuolto 30tkm tai 2 vuotta.
Laaja määräaikaishuolto ensimmäisen kerran 60tkm tai 3 vuotta, sitten 2 vuoden välein.
30tkm välein:
-dieselmoottorin polttoainesuodattimen vaihto.
60 tkm (tai 2v) välein:
-sisäilmansuodattimen vaihto
90tkm (tai 6 vuotta) välein:
-ilmansuodattimen vaihto ja kotelon puhdistus
Jarruneste ensimmäisen kerran kolmen vuoden jälkeen, sitten kahden vuoden välein.
Kiitoksia alkuperäiselle kirjoittajalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766