Olen kuullut juttua seuraavasta: on eräs henkilö, jota luonnehäiriöinen nainen yrittää kiusata. Naisen teot on sellaisia, että niitä ei normaalilla moraalilla ja empatiakyvyllä varustettu tee vaan melko puhtaasti tunnoton ihminen, sosiopaatti, epäsosiaalinen luonnehäiriö, psykopaatti. Naisen sukulaisissa on poliisi, etsivä. Hän on tässä mukana. Puhelimen kuuntelu, voi kuunnella ihmeisesti myös pelkästää että puhelin on päällä pöydällä ilman että siihen puhuu? tietokoneelle voi murtautua jos ei ole kunnon ohjelmaa taustalla vartiossa kuten norton. Jopa sellaisen väitteen kuullut että kerrostalossa voi jollain lämpö?kameratyypillä seurata naapurin tekemisiä, ilmeisesti lämpö tai infrapuna mitä näitä nyt on. Onko sellainen pelkästää poliisin väline. Normaali virallinen lämpökamera rakennusten seinien tutkimiseen näyttää vain lämpimät kohdat seinässä kuten vesiputket ja sellaiset, ei niillä näe naapurin ihmistä. Mitä mieltä näistä? Puhelinkuuntelu, tietokoneen seuranta ja naapurin seuranta jollain teknisellä laitteella? Tällainen toiminta ilman poliisivaltuuksia on tavallisen ihmisen rajojen rikkomista, tunkeutumista toisen yksityisasioihin ja häpeäpisteiden aktivointia, tähän luonnehäiriöinen kiusaaja pyrkii.
Vakoilijat keitä he ovat?
totuus esiin!
2
187
Vastaukset
- onsellasia
Kyllä mä tuollaiseen uskon jos on joku todella vaivautuva henkilä joka uhraa moiseen aikaansa ja resuresseja. Varmasti maksaakin tuollaiset lämpäkamera laitteet. SItten on verkkokaupasta saatavana pelkkiä kuuntelu laitteitakin, erilaisia erilaisilla toimintaperiaatteilla.
- YxiSarvinen
juu... kellä sitä aikaa tommoiseen touhuiluun on ? ja sitä rahaa pistää tonneja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099