Ei tunnu hyvältä...

Raipen lätty

Liekö siinä nyt sitten perää että iltapäivälehdet kirjoittavat Mustajärven alkaneen taas ryypätä. Ei nimittäin tule päättymään hyvin tämä tarina ja luulen kaikkien sen tietävän. Mustajärvi kuuleman mukaan on itse sanonut ottavansa nyt kohtuudella. Kyllähän kaikki järkevät ihmiset tajuavat ettei juopoilla mitään kohtuutta ole olemassakaan. Se on vain viinanhimoisen miehen epätoivoinen selitys jotta saisi hyvällä omallatunnolla ottaa taas ryypyn.
Itse ainakin olin ihan helvetin toiveikas Mustajärven suhteen ja olin näin ulkopuolisena ihmisenä saatananmoisella voimalla hengessä mukana. Olin aidosti ihan helvetin iloinen että Patella menee nyt hienosti, suunta on oikea ja terveys on kunnossa. Tiesin ettei Paten kova työ ole vielä lopussa eikä elämä vieläkään ole helppoa viina- asian kanssa, vaan taistelua on joka päivä. Olin kuitenkin iloinen tähän astisesta onnistumisesta ja lisäksi hirvittävän toiveikas myös tulevaisuuden suhteen, että taistelu päättyy Mustajärven voittoon.
En ole koskaan ollut mikään Popeda- tai Pate- fani mutta tajuan että toista samanlaista äänenkäyttäjää ei Suomessa ole, ja kunnioitan Mustajärveä sen takia paljon. Tiedän jotain alkoholismista ja siitä miten vahva vastustaja se on, kun kakarasta asti olen juoppojen touhuja seurannut. Jos näkisin sen Mustajärven joka selättää sen viinanperkeleen, niin pitäisin häntä ihan helvetin kovana jätkänä.
On ihan paskapuhetta että muka "todellisen rokkimiehen" kuuluu juoda viinaa. Vitunpaskat, sanon minä. Kyllä se katsotaan vähän eri paikassa että kuka on kova jätkä ja kuka ei.

5

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aadddaaa

      Niimpä... Mäkin pelkään, että tää ei jää tähän pikku tissutteluun ja homma ratkee taas takavuosien hulluksi dokaamiseksi...Kohta maataan taas letkuissa ja ollaan missesota-hoidossa jos ei pumppu tilttaa ennen sitä.

      • Lätty on Raipen

        Ei Paten terveydellä enää kovin montaa hoitoa käydä. Sehän siinä pelottaa että ehkä jo seuraava hoitoraportti kirjataan ruumiinavauspöytäkirjaan.


    • Saasnährä

      Seuraavat Popedan keikat kertoo paljon. Jos Pate saa revityksi ittensä siihen kuosiin missä se on totuttu viime vuodet näkemään niin hyvä on. Käytännössä kaikki pakko raitistuneet repsahtaa joskus ja usein monestikin. Tietysti se on huolestuttavaa, että heti selitteli klaaraavansa homman vaikka ottaakin huikkaa. Todella harvinaista jos pystyisi sillä juopotteluhistorialla kohtuukäyttäjänä jatkamaan. Ja kun jo selkeesti työt kärsi piloille menneen keikan takia niin kohtuu juomisesta on turha puhua.

      Suuri kysymys on myös bändin sietokyky asiassa. Viimeksi kai käytiin aika lähellä Popedan lopettamista, siis jo enemmin kun Paten varsinainen romahdus tapahtui.

      • Lailatilai

        Ei todellakaan tule mikään kohtuukäyttö onnistumaan. Juoppo on juoppo, eikä siitä taudista koskaan parane. Siinä taudissa ei ole muita vaihtoehtoja kuin että korkki kiinni tai ryyppy päälle. Mitään välimuotoja eli ns. kohtuuksia ei juopolla ole. Tuollainen puhe todistaa sen että Mustajärvi ei vieläkään ole oikeasti myöntänyt olevansa alkoholisti. Jos olisi myöntänyt ja hyväksynyt sen tosiasian, ei hän puhuisi tuollaista paskaa "kohtuudesta". Tuotahan ei todellakaan usko kukaan, ei edes Pate itse.
        Mielessä pyörivät hävettävät kuvat siitä miten muut bändiläiset pudistelevat päitään, että "mitä helvettiä tässä taas tehdään?". Pian soitellaan taas Paten sisarenpojalle ja pyydetään tuuraamaan, kun maestro itse on yllättäen vähän sairas.


    • sukset on suksee

      ei pliis enää mitään varamiesjärjestelyjä ikinä. parempi sitten pistää pillit pussiin toistaiseksi tai lopullisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe