Ei tunnu hyvältä...

Raipen lätty

Liekö siinä nyt sitten perää että iltapäivälehdet kirjoittavat Mustajärven alkaneen taas ryypätä. Ei nimittäin tule päättymään hyvin tämä tarina ja luulen kaikkien sen tietävän. Mustajärvi kuuleman mukaan on itse sanonut ottavansa nyt kohtuudella. Kyllähän kaikki järkevät ihmiset tajuavat ettei juopoilla mitään kohtuutta ole olemassakaan. Se on vain viinanhimoisen miehen epätoivoinen selitys jotta saisi hyvällä omallatunnolla ottaa taas ryypyn.
Itse ainakin olin ihan helvetin toiveikas Mustajärven suhteen ja olin näin ulkopuolisena ihmisenä saatananmoisella voimalla hengessä mukana. Olin aidosti ihan helvetin iloinen että Patella menee nyt hienosti, suunta on oikea ja terveys on kunnossa. Tiesin ettei Paten kova työ ole vielä lopussa eikä elämä vieläkään ole helppoa viina- asian kanssa, vaan taistelua on joka päivä. Olin kuitenkin iloinen tähän astisesta onnistumisesta ja lisäksi hirvittävän toiveikas myös tulevaisuuden suhteen, että taistelu päättyy Mustajärven voittoon.
En ole koskaan ollut mikään Popeda- tai Pate- fani mutta tajuan että toista samanlaista äänenkäyttäjää ei Suomessa ole, ja kunnioitan Mustajärveä sen takia paljon. Tiedän jotain alkoholismista ja siitä miten vahva vastustaja se on, kun kakarasta asti olen juoppojen touhuja seurannut. Jos näkisin sen Mustajärven joka selättää sen viinanperkeleen, niin pitäisin häntä ihan helvetin kovana jätkänä.
On ihan paskapuhetta että muka "todellisen rokkimiehen" kuuluu juoda viinaa. Vitunpaskat, sanon minä. Kyllä se katsotaan vähän eri paikassa että kuka on kova jätkä ja kuka ei.

5

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aadddaaa

Niimpä... Mäkin pelkään, että tää ei jää tähän pikku tissutteluun ja homma ratkee taas takavuosien hulluksi dokaamiseksi...Kohta maataan taas letkuissa ja ollaan missesota-hoidossa jos ei pumppu tilttaa ennen sitä.

• Lätty on Raipen

Ei Paten terveydellä enää kovin montaa hoitoa käydä. Sehän siinä pelottaa että ehkä jo seuraava hoitoraportti kirjataan ruumiinavauspöytäkirjaan.

• Saasnährä

Seuraavat Popedan keikat kertoo paljon. Jos Pate saa revityksi ittensä siihen kuosiin missä se on totuttu viime vuodet näkemään niin hyvä on. Käytännössä kaikki pakko raitistuneet repsahtaa joskus ja usein monestikin. Tietysti se on huolestuttavaa, että heti selitteli klaaraavansa homman vaikka ottaakin huikkaa. Todella harvinaista jos pystyisi sillä juopotteluhistorialla kohtuukäyttäjänä jatkamaan. Ja kun jo selkeesti työt kärsi piloille menneen keikan takia niin kohtuu juomisesta on turha puhua.

Suuri kysymys on myös bändin sietokyky asiassa. Viimeksi kai käytiin aika lähellä Popedan lopettamista, siis jo enemmin kun Paten varsinainen romahdus tapahtui.

• Lailatilai

Ei todellakaan tule mikään kohtuukäyttö onnistumaan. Juoppo on juoppo, eikä siitä taudista koskaan parane. Siinä taudissa ei ole muita vaihtoehtoja kuin että korkki kiinni tai ryyppy päälle. Mitään välimuotoja eli ns. kohtuuksia ei juopolla ole. Tuollainen puhe todistaa sen että Mustajärvi ei vieläkään ole oikeasti myöntänyt olevansa alkoholisti. Jos olisi myöntänyt ja hyväksynyt sen tosiasian, ei hän puhuisi tuollaista paskaa "kohtuudesta". Tuotahan ei todellakaan usko kukaan, ei edes Pate itse.
        Mielessä pyörivät hävettävät kuvat siitä miten muut bändiläiset pudistelevat päitään, että "mitä helvettiä tässä taas tehdään?". Pian soitellaan taas Paten sisarenpojalle ja pyydetään tuuraamaan, kun maestro itse on yllättäen vähän sairas.

• sukset on suksee

ei pliis enää mitään varamiesjärjestelyjä ikinä. parempi sitten pistää pillit pussiin toistaiseksi tai lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe