Moi:)!
Ostan yhdessä ystäväni kanssa hamstereita. Meillä ei ole rahaa maksaa siitä, mutta hamsut saa hyvän kodin! Ajattelimme myös, että kasvatamme niitä koska hamstereille on elintärkeää pariutua.(saattaa muuten tulla käytösongelmia)
Siksi mieluiten tyttö ja poika ja saa tarjota enemmänmin kuin kahta hamsteria. Minulla on akvaario valmiina ja ystävälläni on loput tarvikkeet.
(huom. Meillä ei ole periaatteessa lupaa hamsuihin mutta ne saavat asua kaverini autotallissa jossa on lämmintä ja tilavaa ja lisäksi poikasille otolliset olosuhteet.) ps jos hamsuista on välttämättä pakko maksaa voimme maksaa osamaksulla.
Hinta: Max. 8 euroa
Yhteystiedot: Jos myyt hamsuja kerro tässä aiheessa ja sovitaan minne voit tuoda hamsterit. Asun päääkaupunkiseudulla ja ystäväni asuu melkein naapurissa.
M: Hamsuja!
10
125
Vastaukset
- Ap
Hamsterit eivät saa olla agressiivisia vaan hyvin koulutettuja & keksimme jo aika listan nimiä joten olisi kiva päästä jo antamaan niitä :) voimme hakea hamsut korkeintaan 300km päästä.
- tyttö
tuskin kukaan antaa hamsuja jos ei kerran lupaa ole... itse en ainakaan teille hamsteria antaisi/myisi... mikä mahtaa ikänne olla
- Suvi ♥
No huh huh, en antaisi teille hamsua IKINÄ, vaikka joutuisin syömään sontaa.
- okeimoi
oliks toi vitsi ? :D
- dddwwds
Minulla olisi 4 kpl myynnissä syyrialaisia, toisella nimellä kultahamsteri. Kasvattaisitteko syyrialaisia? Kiinankääpiöhamstereita?, Venäjänkääpiöhamsteritalvikoita? Venäjänkääpiöhamstericampbelleja?Venäjänkääpiöhamsteri roborovskeja?
....mutta mitä ikäluokkaa olette? Minkälaista kokemusta/tuntemusta hamsterista?
Ette kertoneet, minkä rotuisia olisitte kasvattamassa.
Jos teillä ei ole varaa, miten hankitte kaikki juomapullot, suolakivet, kalkkikivet yms.?- älä myy!!!
älä myy niille, etkö lukenu että autotallissa joutuisivat olemaan!!!!!!!????
Eikä niillä oo lupaa eikä edes varaa huolehtia niistä. Itse en omiani antaisi vaikka maksttais!!!
Ei kannata hommata hamsuja jollei ole varaa sitten ostaa tavaroita ja ruokaa ynnä muuta... ja aijotte tosiaan pitää autotallissa niitä... Huhhuh.... kyl ihmiset on tyhmiä jos teille myy tai antaa hamsterin.
- Kaikkea sitä näkee
Provo..:D:D
- nohuhuhteijakans
Kasvakaa ensin herranjestas (aloittaja) Ensinnäkin oivoi...mitä sanois x() no kuitenkin ette vitus hanki hamsterei ilman lupaa teette viel niil poikasia ja plus vielä see että pidätte niitä autotallissa ja sori kukaan ei varmaan anna/tai myy hamsteria. 8e osamaksulla hahahah =) mut ei järkevää. Sekään ei ole järkevä joka antaa teille hamsterin. Mä en antais. LOPETTAK'KAA OIKEESTI!!
- voijumalautaaaaaaaaa
Heheh=) aloittajalla taitaa itse olla käytösongelmia. Yhdyn noihin kaikkiin!
itkettää jos te otatte hamstereita autotalliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109