seksipommeja näin ainakin sanotaa että menevät suoraan asiaan? lienevät luontoihmisiä ja siten sellaisia?
onko lapin naiset villejä?
13
3807
Vastaukset
- Tee näin!
Jo olet uusavuton reppana!
Mene ja kokeile! - vai uusavuton
kumpikohan puolisko siinä heti veti herneet nenään!
- lapista;)
Siinä paha missä mainitaan, ite ainaki oon niin suora ku vain ihminen voi olla, että jos jotaki olen vailla nii sen kyllä ilmasen erittäin selkeästi :D
- NilsAslak
Mie olen huomannu semmosen jutun, että enimmäkshen himokhat naiset on tulhe tänne tunturhin etelästä. Palijon semmosia jotka ovat tulhe vain ilottelumielesä. No meilehän se kyllä passaa, metki lapin miehet saama nauttia etelän hetelmistä oikeen tosishan.
Tämä kevät onki parasta ilotteluaikaa, onhan syksyn ruska-aikaki.
Kyllä etelän miehet onki sitte mukavia ku päästävät himokhat rouvansa tänne laphin nauttimhan tosishan. Kyllä met pijämä naisistanne hyvvää huolta.
Aslak kiittää ja kumartaa.
- 3323232
Kyllä pohjosen tytöt osaa.
- Gulliver
Moon kaas havaannu jotta etelän naiset tuloo lapin hiintokeskuksihin panettamahan ittiänsä!!
- nam nam
Näihän se oikeesti on, kotikulmilla ei uskalla niin vapaasti touhuta vieraiden miesten kanssa. Kaukana kotona sit luotetaan ettei siä ole tuttuja.
- Naapurin Ville
Eivät ole lapin naiset Villejä: Ville on nimittäin mies.
- tyhmyyttäää
Onpa tyhmä aloitus...luontoihmisiä :DDDDD!
- pa nes ke li a
etelän naiset ovat lappiin päästessään villeistä villinpiä. Heille kelpaa mikä vain hiukankin jöpöttää. He ovat oikeita imureita. Antavat kaikkia reikiä.
Lapin naisista en tiedä,mutta näillä menossa olevilla kiimaviikoilla siellä tuntuu olevan villejä kaikki. Kuuleman mukaan pitää olla tosi tumpelo,jos ilman naista jää. Siinä citykanitkin punastuvat häpeästä,jäävät toiseksi seksitouhujen määrässä... En nyt ala tässä sitten sen kummemmin pohtimaan asiaa moraaliselta kannalta,mutta sivusta seurattuna meno on kyllä holtitonta.
- Tunturihotelliin
Kiltit tytöt pääsevät taivaaseen, tuhmat tytöt Lappiin...
- Anonyymi
Lapin naiset on kauniita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373877
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2292566
- 402393
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912