MIKÄ Super-Marjo!?

Kuka tyyppi?

Siis.. joku Marjo jonka mainos tuli Liviltä. Super? Kuka tää on, ikinä en oo kuullut enkä nähnyt? Ihme kireän näköinen tekohymy naamalla näytti olevan ja todella vanhan näköinen, luulin että reippaasti yli 50vee mutta ei kai voi olla, kun odottaa lasta..?
Onko siis taas joku jota kukaan ei tunne ja jolla "superkiire", kuten Martinalla, siis samaa tyyliäkö??? Mikä on naisen ammatti, koulutus ym?

27

1720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi On

Näin hänet Tuuri-ohjelmassa, siellä perhe aloitti joka aamun jumpalla ja lapset soitti harmonikkaa, muistaakseni ihan Keskiselle itselleen. Hän luotsaa sitä Tauskin Hennan tanssiryhmää NiceKone ja on mallitoimisto Model Acen johtaja. Ja varmaan kaikkea muutakin. Hyperaktiivinen tapaus.

• Magee mimmi WAU!!!!

Onks toi se sama legendaarinen super-mama, joka leipoi muffinseja, veti zumbatreenit ja soitti harmonikkaa--- siis samalla kun synnytti kaksoset?

• katsomatta jää

No ne on näitä oman elämän sankareita, joista yritetään puoliväkisin tehdä jotain uutta, kohdistettu kai perheellisille. Taso on aika paska, ohjelmapäälliköt pihalle telkkarista.

• Silja Lepistö

Herättääkö kaupan mainokset jonkinlaisia intiutioita ?

• just guessing

Onko hää ehkäpä tään nintendopelin putkimies Super Marion vaimo?

• wevcce

Tietääkseni kyllä.

• kuin kaksi marjaa
        wevcce kirjoitti:

Tietääkseni kyllä.

Mun tietääkseni se on Super-Marion sisko. Yhdennäköisyys on nimittäin niin ilmeinen.

• Tuurin vierailija

V,ittu, mitä ihme itkemistä taas koko ketju! Teille pilkkaajille ei kelpaa kukaan, pitäis kai olla joku Lothar tai muu superihminen että miellyttäisi teitä näätiä.

• I Love ME

Mitä pilkkaa?? Taas yks ressukka lisää joka oikein tunkee itseään pilkattavaksi. Kaikkihan nää tän tason julkkikset on osoittautuneet ennemmin tai myöhemmin jollain tapaa arvomaailmaltaan vinksahtaneiksi, joten miten tämä voisi olla poikkeus? Mitään super ja hyper ihmisiä ei ole, on vain ihmisiä jotka eivät piittaa suuremmin muiden hyvinvoinnista omia tavoitteitaan kurkotellessa. Siinä saa näennäisesti enemmän aikaiseksi kun ei välitä muille aiheuttamastaan vahingosta. Eiköhän tässäkin tapauksessa ole tullut selväksi että mies hoitaa arjen jotta rouva saa toteuttaa itseään eli jonkun täytyy luopua jotta toinen saa enemmän. Toivon todella että lapset ovat oikeasti iloisia ja pirteitä eikä kyse ole siitä että se on päälle jäänyt rooli koska muunlaisia tunteita ei ole hyväksytty. Pelkään vain pahoin että äidin epäterve suhtautuminen ei rajoitu vain omaan, anorektiseen kehoon vaan myös lasten elämään.

• nyyyyyf

Höh höh, mietin et millä aikaa toi muija relaa. Koko ajan jotain höösäämässä asiaa jolla ei nyt todella oo mitään merkitystä meille muille. Kohta luetaan lehdistä et paloi loppuun ja masis ja kaikkee muuta mitä tosta seuraa.
      Mitä tollanen höyryäminen meinaa, elämä menee vaan vilauksessa ohi. Mummona sit istuu yksin ja itkee et kun mä silloin olin julkkis...

• voi jesus

Tavallinen maalaisjärjellä oleva ihminen katsoo tuota SUPERÄITIÄ lähinnä säälien ,,...Taas yksi laihalla älyllä varustettu bimbo blodi.

• mistä noita sikiää?

Mulle tulee siitä naisesta todella nolo olo. Että kehtaa. Jonkun puolivararikossa olevan huonotasoisen "malli" yrityksen omistaja... Kaikinpuolin niin tyrkkyä, säälittävää, vähän sellaista martinatasoista oleilua.

• jk

enntiedä

• Minä tiijän!!

Se on fiksu nainen!!

• ey5yhrtf

Tämä supermarjo kylläkin luotsaa Lamourettes-tanssiryhmää. Henna pyöritt nicekonetta itse

• FOKEO

JOO TÄN PÄIVÄN ILAPÄIVÄLEHDESSÄ JUTTUA JOSTA SELVIÄÄ IKÄ KUN SIINÄ JUTTUA ETTÄ TÄÄ MARJO SEURUSTELLUT VUONNA 1992 MÄKIHYPPÄÄJÄ ANDREAS GOLDBERGERIN KANSSA JOLLOIN OLLUT 17 V. ELI NYKYÄÄN SIIS N. 37 V. JÄRKYTYIN KUN OIKEASTI NÄYTTÄÄ N. 50 VUOTIAALTA ? JA JOO MULLA EI OLE MITÄÄN KYSEISTÄ IHMISTÄ VASTAAN , TUNTUU OLEVAN AKTIIVINEN JA JÄRJESTÄVÄN LAPSILLEENKIN AIKAA JA HARRASTUKSIA , MUTTA TOSI PAHA JUTTU JOS TOLLAINEN KIIRE SAA IHMISEN NÄYTTÄMÄÄN 15 VUOTTA ITSEÄÄN VANHEMMALTA ???????????

• Tosi vanhan näköinen

Marjo todellakin näyttää yli 50-vuotiaalta. En mitenkään uskonut että muka 38-v. Naama on niin ryppyinen ja ehkä tuo "luurankomainen" laihuus ei enää tuossa iässä ole hyväksi ulkomuodolle.

• A foristi

Kauneusunia päivään niin naama nuorentuu narsistillakin

• oikee

Voe voe kun.tämmösiä.hiihtelijöitä.ltetaan.telkkariin,mulla.on ystävä.oikea.super.äiti,hoitaa kotona.lastaan,joka.on.eritääin vaikea vammainen,toinen lapsi terve.. se on oikea leijonaäiti!.tämmöset juopon "super"-äidit on täysin ohjelman tekijöiden provoa!!

• Lapsityövoimaa

Kuka harrastaa 6 iltana viikossa? Lapset. Kuka hiihtää kilpaa? Lapset. Kuka heittää 100 keikkaa vuodessa? Lapset. Kuka käy koulua? Lapset. Siis eihän toi täti mitään tee, lapset tekee.

• Frau35

Taas raakasti aliarvioidaan suomalaisia, ja suurenmaailman tyyliin provoillaan tyhmimmät katsomaan ja hämmästelemään aktiivisuutta ja aikaansaamista.
        Kokonaan eri asia on kestääkö kyseisen supermarion omat sisuskalut palautetta, ja onko odoteltu vain ja ainoastaan ihailua/positiivista palautetta. paskaa tulee lentämään heidän tuulettimeensa se on varma, ja kärsijöinä ovat tämän perheen Lapset, jos ei välittömästi niin jonkin ajan päästä, ja tämä ressukka avio"mies", joka lampaana antaa kiilusilmäisen vaimonsa viedä puolustuskyvyttömät lapset alttiiksi kaikelle "hyvälle" mitä tuleman pitää.
        Näin naisena pidän kyseistä herraa eunukkina!

• joiuo890809

Ja edelleen - miksi pitää katsoa sitä roskaa, jos ei kiinnosta. Olkaa kattomatta, ja menkää vaikka uimaan tai lastenne kanssa lenkille!

• Observat

Marjo on oksettavinta mitä vähään aikaan olen telkkarista nähnyt.. Humppaava NOKKAELÄIN mun mielestä.. Ja mieskin alistunut paskaan, jossa kerrotaan alkoholismista mitä ei edes ollut!!!! Katelkaa kehujat peiliin..

• Marjo on paras!

Olipas paljon kielteistä tekstiä Marjosta, no mielipiteensä tietysti kullakin. Mielestäni fiksu ja hyvän arvomaailman omaava upea nainen, ja niinkuin kutsui itseäänkin "touhutädiksi', tykkää touhuta ja se tyyli sopii hänelle!
      Annetaan kaikkien kukkien kukkia!
      Ja kuka nyt jaksais normaali Suomi-äitiä telkkarista katsoa joka marimekko paita päällä laittais kotiruokaa eikä huolehtisi itsestään :D
      No vitsi vitsi, älkää nyt kukaan tästä vetäkö hernettä nenään! Mutta aika harvassa taitaa Marjon kaltaisia naisia Suomessa olla, ja siksi hänestä varmasti ohjelma tehtiinkin kun on sen verran erilainen. Itse tykkään katsella tätä touhutätiä, olen itsekin samanlainen hössöttäjä eikä meinaa kukaan pysyä perässä!
      Hyvää yötä kaikille =)

• Ei jaksa katsoa

Kyllähän tälläisiä touhutätejä löytyy vaikka kuinka paljon, mutta täytyy muista että kaikka ei ole tälläisiä huomionkipeitä ja itseään täynnä olevia tolloja. Katsoin yhden jakson ja mieskin tuli viereen kattomaan ja ihmetteli naisen eli Marjon tyhmyyttä...

• lllll

Onko niin että alkoholismijuttu on täysin keksitty, jotta saatiin otsikkoa, juoruja on että näin olisi?
      Että todellisuudessa oli ihan normimies, joka välillä joi baarissa kuten jokainen sen ikäinen sinkkumies tekee.

• warpunen2525

eikö supermarjo vois pelastaa syrjäytyneitä? tai levittää pro-suomenruotsalaista kultturi itään? tai majoittaa maahanmuuttajia? mistä tämä länsimaalaisheteronormatiivisuus juontuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe