Tilasin Xperia ARC S :n ja nyt se tuli..
Yllätykseksi siinä on Android 4 :)
nyt 4S lähtee kiertoon, sen verran vikkelämpi ja mukavanpi toi on.
kevyempi, upeempi näyttö,, tottelee joka liikettä. niin helppo lisätä musiikkia ja siirää kuvia.. vaihka wlanin kautta ilman piuhoja.
Kamera hakaa 4S mennen tullen.
Leijun taivaassa
16
85
Vastaukset
- hhhhhhhhssssssss
Ja mikä Bassontoisto :)))))
ja muutentenkin äänentoisto.
Paskaa saa puhuu iPhonen äänistä!
ne on hanurista! - hhhhhhhhssssssss
selaimella voi katsoo vaihka areenaa :)
ja tehdä kaikee kuin oikealla koneellakin.
jopa paknkkien sivuilla! - steven kamu
Hienoa, niin minäkin olen tekemässä vaikka taivaspaikka siinä menee ja lahkolta kirous päälle.
- Itsekkin hiplannut
Halvemmalla pääse keskihintaisen föörin kanssa, jos taivas häämöttää.
Noinhan noi Xperia hemmon hehkuttaa, eikä se ihan utopiaa kai olekkaan..
- hhhhhhhhssssssss
Xperia ARC S kykenee 20Mb salaman nopeaan nettiin..
Kun 4S max oli 5Mb - Mun S4 Gool
Kyllä noi puhuu, että sonyn xperiat on käytettävyydeltään ihan omaaluokaansa
en ole kokeillut..
Tideä sitten.. pitää varmaan jostain haalia kokeiluun.! - hhhhhhhhssssssss
Puhelimen näytön saa hdmi kautta dolby äänin telkuuntai kotiteatteriin.
lisäsi voi kutkeä USB näppiksen ja selata nettiä yotubee yms...
Xperia Arc S toimii titetokoneena! - SGS2..
Sony tehnyt kyllä hieno työtä peruskäyttäjille.
Sonyn käyttöliitymä on todella helppo ja nopea.
vaan laiteisteista puuttuuttu tekninen teho.- Iphone 4 tavallinnen
Tekninen tehokuukus ei aina korreloi laiteen toimintaa
iOS on yksi huippusohtista..
Tottakai jonkun Xperian vastausaika on paremi,, korkenopeuss yksiytiminen.
Todellinen teho pienmpi, tosin missä sitä tarvitaan?
Kun tuntuma Xperia Arc S on huippuluokkaa muka yai ei ihan muka... - iSääälittäää
Iphone 4 tavallinnen kirjoitti:
Tekninen tehokuukus ei aina korreloi laiteen toimintaa
iOS on yksi huippusohtista..
Tottakai jonkun Xperian vastausaika on paremi,, korkenopeuss yksiytiminen.
Todellinen teho pienmpi, tosin missä sitä tarvitaan?
Kun tuntuma Xperia Arc S on huippuluokkaa muka yai ei ihan muka...Teho puttuu myös iPhonesta
4S jää kilpaijijoille.. Myös tuolle yksiytimiselle ARC S:LLe
ei kivaa! Youtube video painnaa jo puoessa välissä kun iphone alkaa toistaa,,,
mm yksi nopeus argumentti jolle käyttäjillä on painoarvoa.
- iDementiaaaaaa
vittu..
nuorisolla just noita..
onhan nillä niissä kaikee..
Mulla pappa luuri siis.. iPhone 4S
Ainakin noiden milestä... - 4S Besta Phooone
Syytä leijua eri palstalle kanssa TON SONYN kuolaamisen myötä!
joten avida pleas....- hjhjjhjhjhjhjh
Jep, Ihan Väärä saitti, mee sonyn saitille!
- tietäjä.
juu, mutta ei tuota kukaan osta
- 3Gs
iPhone femmaa odotellessa. Kyllä mä haluan nähdä sen ennen kuin vaihdan Anteroon.
- Ei kivaa-
Ja taas uus puhelin kun seuraava ilmestyy, tukihan luonnollisesti loppuu kun uus malli tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514