Leijun taivaassa

hhhhhhhhssssssss

Tilasin Xperia ARC S :n ja nyt se tuli..
Yllätykseksi siinä on Android 4 :)
nyt 4S lähtee kiertoon, sen verran vikkelämpi ja mukavanpi toi on.
kevyempi, upeempi näyttö,, tottelee joka liikettä. niin helppo lisätä musiikkia ja siirää kuvia.. vaihka wlanin kautta ilman piuhoja.
Kamera hakaa 4S mennen tullen.

16

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhssssssss

      Ja mikä Bassontoisto :)))))
      ja muutentenkin äänentoisto.

      Paskaa saa puhuu iPhonen äänistä!
      ne on hanurista!

    • hhhhhhhhssssssss

      selaimella voi katsoo vaihka areenaa :)
      ja tehdä kaikee kuin oikealla koneellakin.
      jopa paknkkien sivuilla!

    • steven kamu

      Hienoa, niin minäkin olen tekemässä vaikka taivaspaikka siinä menee ja lahkolta kirous päälle.

      • Itsekkin hiplannut

        Halvemmalla pääse keskihintaisen föörin kanssa, jos taivas häämöttää.
        Noinhan noi Xperia hemmon hehkuttaa, eikä se ihan utopiaa kai olekkaan..


    • hhhhhhhhssssssss

      Xperia ARC S kykenee 20Mb salaman nopeaan nettiin..
      Kun 4S max oli 5Mb

    • Mun S4 Gool

      Kyllä noi puhuu, että sonyn xperiat on käytettävyydeltään ihan omaaluokaansa
      en ole kokeillut..
      Tideä sitten.. pitää varmaan jostain haalia kokeiluun.!

    • hhhhhhhhssssssss

      Puhelimen näytön saa hdmi kautta dolby äänin telkuuntai kotiteatteriin.
      lisäsi voi kutkeä USB näppiksen ja selata nettiä yotubee yms...
      Xperia Arc S toimii titetokoneena!

    • SGS2..

      Sony tehnyt kyllä hieno työtä peruskäyttäjille.
      Sonyn käyttöliitymä on todella helppo ja nopea.
      vaan laiteisteista puuttuuttu tekninen teho.

      • Iphone 4 tavallinnen

        Tekninen tehokuukus ei aina korreloi laiteen toimintaa
        iOS on yksi huippusohtista..
        Tottakai jonkun Xperian vastausaika on paremi,, korkenopeuss yksiytiminen.
        Todellinen teho pienmpi, tosin missä sitä tarvitaan?
        Kun tuntuma Xperia Arc S on huippuluokkaa muka yai ei ihan muka...


      • iSääälittäää
        Iphone 4 tavallinnen kirjoitti:

        Tekninen tehokuukus ei aina korreloi laiteen toimintaa
        iOS on yksi huippusohtista..
        Tottakai jonkun Xperian vastausaika on paremi,, korkenopeuss yksiytiminen.
        Todellinen teho pienmpi, tosin missä sitä tarvitaan?
        Kun tuntuma Xperia Arc S on huippuluokkaa muka yai ei ihan muka...

        Teho puttuu myös iPhonesta
        4S jää kilpaijijoille.. Myös tuolle yksiytimiselle ARC S:LLe
        ei kivaa! Youtube video painnaa jo puoessa välissä kun iphone alkaa toistaa,,,
        mm yksi nopeus argumentti jolle käyttäjillä on painoarvoa.


    • iDementiaaaaaa

      vittu..
      nuorisolla just noita..
      onhan nillä niissä kaikee..
      Mulla pappa luuri siis.. iPhone 4S
      Ainakin noiden milestä...

    • 4S Besta Phooone

      Syytä leijua eri palstalle kanssa TON SONYN kuolaamisen myötä!
      joten avida pleas....

      • hjhjjhjhjhjhjh

        Jep, Ihan Väärä saitti, mee sonyn saitille!


    • tietäjä.

      juu, mutta ei tuota kukaan osta

    • 3Gs

      iPhone femmaa odotellessa. Kyllä mä haluan nähdä sen ennen kuin vaihdan Anteroon.

    • Ei kivaa-

      Ja taas uus puhelin kun seuraava ilmestyy, tukihan luonnollisesti loppuu kun uus malli tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe