Morjesta,
ois tällänen tilanne että olen armeijassa ja kuume, flunssailu on vaivannut jo melko alusta lähtien. Yleensä alkaa siinä puolenviikon kohdalla, niin että kuume saattaa nousta normaali lämmöstä pelkästään ruokailun aikana melkein 40 asteeseen. Viikon lopun kotona sairastettua, palatessa kasarmille tulee aina ensimmäisenä yönä nenäverenvuotoja loppuyöstä. Räkää tulee koko ajan, sekä yskäkin vaivaa.
Kuume nousee yleensä siinä klo.17.00. Erittäin kovassa kuumeessa rupea huimaamaan sekä päätä kuumottaa niin että tuntuu että se räjähtää.
Viimeyö alkoi soittaa hälytys kelloja kun nukkumaan mennessä rupesi kuume nousemaan urakalla ja tärisin tunnin aivan kuin olisin saanut epilepsia kohtauksen, heti uneen päästyä heräsin pakon omaiseen aivastuksiin ja ääntelyihin joita tuli monen tunnin ajan. En muista kunnolla yön tapahtumia muuten että olin aivan sekaisin ja yhdessä vaiheessa oli aivan helvetin kuuma että oli pakko mennä vessaan ja heittää jääkylmää vettä kasvoille. Voin sanoa että edes 41 asteen kuumeessa ei ole ollut lähellekkään yhtä tuskaista.
Tällä viikolla alkoi erikoiskoulutuskurssit joista potkitaan pihalle edes 1 poissa olon takia, että veksiin(sotilassairaala) ei ole seuraavan 5vk aikana mitään asiaa.
Mistähän tälläinen pitkä aikainen sairastelu voi johtua? Voiko esim. home aiheuttaa?
Korkea kuume!
sotilas92
2
360
Vastaukset
No toi kuulostaa tosi hurjalta,olen kuullut että on niin supermyrkyllisiä homeita.että voivat aiheuttaa vaikka mitä.
- voi voi..
Mene uudestaan lääkäriin !! Ei armeijasta niin vain potkita pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263224Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122389Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062014Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461508Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251417Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1201170
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126