Korkea kuume!

sotilas92

Morjesta,

ois tällänen tilanne että olen armeijassa ja kuume, flunssailu on vaivannut jo melko alusta lähtien. Yleensä alkaa siinä puolenviikon kohdalla, niin että kuume saattaa nousta normaali lämmöstä pelkästään ruokailun aikana melkein 40 asteeseen. Viikon lopun kotona sairastettua, palatessa kasarmille tulee aina ensimmäisenä yönä nenäverenvuotoja loppuyöstä. Räkää tulee koko ajan, sekä yskäkin vaivaa.

Kuume nousee yleensä siinä klo.17.00. Erittäin kovassa kuumeessa rupea huimaamaan sekä päätä kuumottaa niin että tuntuu että se räjähtää.

Viimeyö alkoi soittaa hälytys kelloja kun nukkumaan mennessä rupesi kuume nousemaan urakalla ja tärisin tunnin aivan kuin olisin saanut epilepsia kohtauksen, heti uneen päästyä heräsin pakon omaiseen aivastuksiin ja ääntelyihin joita tuli monen tunnin ajan. En muista kunnolla yön tapahtumia muuten että olin aivan sekaisin ja yhdessä vaiheessa oli aivan helvetin kuuma että oli pakko mennä vessaan ja heittää jääkylmää vettä kasvoille. Voin sanoa että edes 41 asteen kuumeessa ei ole ollut lähellekkään yhtä tuskaista.

Tällä viikolla alkoi erikoiskoulutuskurssit joista potkitaan pihalle edes 1 poissa olon takia, että veksiin(sotilassairaala) ei ole seuraavan 5vk aikana mitään asiaa.

Mistähän tälläinen pitkä aikainen sairastelu voi johtua? Voiko esim. home aiheuttaa?

2

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No toi kuulostaa tosi hurjalta,olen kuullut että on niin supermyrkyllisiä homeita.että voivat aiheuttaa vaikka mitä.

• voi voi..

Mene uudestaan lääkäriin !! Ei armeijasta niin vain potkita pihalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4243
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2704
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2462
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      82
      1497
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      172
      959
    Aihe