Korkea kuume!

sotilas92

Morjesta,

ois tällänen tilanne että olen armeijassa ja kuume, flunssailu on vaivannut jo melko alusta lähtien. Yleensä alkaa siinä puolenviikon kohdalla, niin että kuume saattaa nousta normaali lämmöstä pelkästään ruokailun aikana melkein 40 asteeseen. Viikon lopun kotona sairastettua, palatessa kasarmille tulee aina ensimmäisenä yönä nenäverenvuotoja loppuyöstä. Räkää tulee koko ajan, sekä yskäkin vaivaa.

Kuume nousee yleensä siinä klo.17.00. Erittäin kovassa kuumeessa rupea huimaamaan sekä päätä kuumottaa niin että tuntuu että se räjähtää.

Viimeyö alkoi soittaa hälytys kelloja kun nukkumaan mennessä rupesi kuume nousemaan urakalla ja tärisin tunnin aivan kuin olisin saanut epilepsia kohtauksen, heti uneen päästyä heräsin pakon omaiseen aivastuksiin ja ääntelyihin joita tuli monen tunnin ajan. En muista kunnolla yön tapahtumia muuten että olin aivan sekaisin ja yhdessä vaiheessa oli aivan helvetin kuuma että oli pakko mennä vessaan ja heittää jääkylmää vettä kasvoille. Voin sanoa että edes 41 asteen kuumeessa ei ole ollut lähellekkään yhtä tuskaista.

Tällä viikolla alkoi erikoiskoulutuskurssit joista potkitaan pihalle edes 1 poissa olon takia, että veksiin(sotilassairaala) ei ole seuraavan 5vk aikana mitään asiaa.

Mistähän tälläinen pitkä aikainen sairastelu voi johtua? Voiko esim. home aiheuttaa?

2

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No toi kuulostaa tosi hurjalta,olen kuullut että on niin supermyrkyllisiä homeita.että voivat aiheuttaa vaikka mitä.

• voi voi..

Mene uudestaan lääkäriin !! Ei armeijasta niin vain potkita pihalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe